ANALIZA KONKURENCE NA SPLETU: 5 KORAKOV DO KONKURENČE PREDNOSTI

Analiza konkurence razkriva neprecenljive informacije na katerih gradimo konkurenčne prednosti!

V poslu ni počitka. Konkurenca neprestano prodaja tako vašim strankam, kot novim, potencialnim kupcem. Zakaj to omenjamo? Ker je res tako!

Čeprav še vedno naletimo na podjetja in podjetnike, ki ravnajo, kot da se v digitalnem svetu ne dogaja nič pomembnega, je vse več takih, ki gradijo konkurenčne prednosti s pomočjo digitalne tehnologije. Sploh, ob novostih ali spremembah.

Ne le, da se morate zavedati prisotnosti konkurence, sprememb in dejstva, da vam želijo speljati stranke. Za učinkovito poslovanje morate dobro poznati tudi pozicijo vašega podjetja znotraj tržne niše. Nenehno morate slediti vsemu, kar se dogaja v vaši panogi, v podjetju ter pri konkurenci. Sicer sploh ne boste mogli ugotoviti, kje vam »pušča voda« in kje »leži denar na cesti«.

Analiza-konkurence-na-spletu-v-iskalnikih-analiza strani-vsebine-in-preostale-prisotnosti

Sodobni poslovni svet v vse večji meri sloni na digitalnem marketingu, ki pa se po drugi strani razvija z vratolomno hitrostjo. Učinkovita in pametna uporaba digitalnega marketinga tako zahteva poglobljeno poznavanje trga, nakupnega obnašanja kupcev, profilov ciljnih skupin ter vseh prednosti, šibkosti, priložnosti in nevarnosti.

Če si priznate ali ne, vaši konkurenti bolje upravljajo s svojo digitalno prisotnostjo. A že samo dejstvo, da prebirate te vrstice, priča o tem, da se jim obetajo težji časi.

Da bi vam čimbolj priskočili na pomoč, predstavljamo analizo konkurence v petih enostavnih korakih.

  1. Analiza vidnosti v spletnih iskalnikih

Svoje najmočnejše konkurente na spletu najlažje poiščete tako, da opravite poizvedbo v spletnem iskalniku Google in pri tem uporabite ključne besede oz. besedne zveze, ki najbolje opisujejo vaše glavne proizvode, proizvodne linije ali storitve oz. vrednost, ki jo prinašate. Če ste na primer vodovodar iz Ljubljane boste v  iskalniku vpisali »Vodovodar Ljubljana«. Tako boste oblikovali spisek konkurentov, ki jim morate slediti in jih prehiteti s SEO (optimizacijo spletnih strani). Če želite izvedeti še več, se lahko poslužujete tudi aplikacij Google Keyword Tool in orodij, kot so SEMRush in Majestic. Sicer pa vse to opravimo za vas mi ter vam nato stran učinkovito optimiziramo za najvišja mesta iskalnih rezultatov.

  1. Kdo oglašuje z Google AdWords, kolikšna je konkurenca?

Drugi vidik iskalnega marketinga in rezultatov na iskalnikih predstavljajo plačani Google AdWords oglasi, ki se prikazujejo glede na vnesene ključne besede, ko so te povezane z vašo ponudbo, storitvami ali proizvodi (“Hotel Koper”, “davčno svetovanje” “Traktor Goldoni”!. To so zgrornji rezultati v iskalniku, s posebno oznako. S primerom vodovodarja iz Ljubljane smo pojasnili, kako zaznati podjetja, ki optimizirajo svojo stran. Sedaj poznate tudi tista, ki oglašujejo. Sprehodite se po njihovih straneh, podstraneh, podrobno si preberite, kako oni predstavljajo svoj posel in kakšne prodajne elemente vključuje njihova spletna stran. Opravite poglobljeno analizo spletnih strani konkurentov ter njihove vsebine. Prepričani smo, da boste skoraj vsakič izvedeli kaj novega.

  1. Katere so prave ključne besede za vas?

Z znanjem, ki ste ga pridobili v 1. in 2. koraku preverite vsebino, naslove, URL naslove in hitro lahko odkrijete spisek ključnih besed in fraz, ki jih vaši konkurenti uporabljajo, za pridobivanje novih strank. Dopolnite ga z lastnim “Prezri”, nato pa uporabite še Google Keyword Tool ter glede na konkurenco in volumen iskanja izberite prave besede za vas. Najboljše besede so ne generične, daljše besedne zveze, ki nakazujejo namero ali vrednost, rešitev, ki jo prinašate (“vlažilec zraka za velike prostore” “bele teniske Adidas moške”)!”

  1. Kakšne vsebine potrebuje vaša ponudba?

Ko poznate ključne besede, konkurente in ste preučili njihove vsebine, se morate osredotočiti še na lastno vsebino. Razmislite, kakšna so najbolj pogosta vprašanja vaših strank, in se razpišite v odgovorih. A ne pozabite »MANJ JE VEČ«. Bodite jasni, bralcem pa ponudite uporabno vsebino. Nekaj novega, drugačnega. In vedno spremljajte, kaj konkurenca počne in česa ne.

Tako boste izvedeli, kaj počnejo vaši konkurenti in koliko dela vas približno čaka. Če rezultati iskanj na ključne besede ne prikažejo veliko tekmecev ali uporabne vsebine, boste nedvomno prej prehiteti konkurenco na podlagi teh iskalnih fraz. Če je konkurenca velika in so to globalna podjetja oz. podjetja z dolgo in uspešno spletno prisotnostjo, potrebujete več časa in pomoč strokovnjaka.

  1. Angažirajte se tudi na socialnih omrežjih

Raziskavo, ki ste jo opravili v 4. koraku, razširite še na obisk profilov vaših konkurentov na socialnih omrežjih. Spremljajte, koliko so prisotni in katere objave so najbolj angažirale sledilce. Kdaj jih objavljajo ter kako pogosto. In ne pozabite preveriti, kako upravljajo z negativnimi komentarji.

BONUS: Prijavite se na njihove novice. Prenesite si in si preberite njihova elektronska gradiva.

Nikoli ne kopirati konkurence, vsebin. Vedno si iščite svoj prostor pod soncem, le tako si ga boste tudi ustvarili.

Imate vprašanja? Potrebujete pomoč strokovnjakov? Pišite nam preko kontaktnega obrazca.

Sicer pa ne spreglejte tudi naše naslednje objave saj bomo tudi v prihodnje razkrivali kako izboljšati vaš digitalni marketing in povečati prodajo. Vnesite vaš email naslov v kontaktni obrazec.

E-novice

NAROČITE SE NA BREZPLAČNE NASVETE, KI BODO IZBOLJŠALI VAŠ POSLOVNI REZULTAT IN POVEČALI PRODAJO

Ostanite na tekočem z najboljšimi praksami in zadnjimi trendi digitalnega marketinga.

 

 

DELITE OBJAVO NA SOCIALNA OMREŽJA

Analiza obstoječe spletne prisotnosti

ANALIZA SPLETNE STRANI

analiza-web

Analiza spletne strani

Opravili bomo tehnično, oblikovno in vsebinsko analizo vaše spletne strani ter predlagali in implementirali izboljšave.

SEO ANALIZA

SEO Analiza. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

SEO Analiza

Preverili bomo vse tehnične in vsebinske elemente, ki vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih ter predlagali in izvedli izboljšave.

ANALIZA KONKURENCE

Analiza konkurence na spletu. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Analiza konkurence

Celovito bomo analizirali in primerjali vas in vaše konkurente ter vam predstavili načrt za izkoristiti prednosti in priložnosti.

IZDELAVA STRATEGIJE

Izdelava strategije digitalnega marketinga. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Izdelava strategije

Vsak celovitejši nastop na spletu potrebuje celovito strategijo z usklajenimi taktikami, rešitvami, izborom kanalov in segmentiranim nagovorom.

Naročite analizo obstoječe spletne strani / konkurence / prisotnosti

Ime in priimek (obvezno):

Spletna stran:

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Please leave this field empty.

Ključi do naših in vaših uspehov

1

metodologija

15+

držav v katerih oglašujemo

40+

strokovnjakov (doma in po svetu)

180+

uspešnih projektov in kampanj

  • učinkovitost
  • inovativnost
  • odličnost
  • intuitivnost
  • osebni pristop
  • zmagovita metodologija
  • najboljše prakse in zadnji trendi
  • vodilne tehnologije
  • se neprestano izpopolnjujemo
  • mednarodni certifikati in nagrade
  • bogate globale izkušnje in prisotnost

Nasveti, za povečanje prodaje

Aktualno

spletna-prodaja-kako povecati-prodajo

POVEČALI SMO JIM PRODAJO Z OPTIMIZACIJO SPLETNE STRANI (TUDI V TUJINI)

Vaše ciljne stranke vsakodnevno iščejo vaše podjetje; storitve ali proizvode v spletnih iskalnikih, kot je Google. Višje, kot se nahaja vaša spletna stran, več kl...

SEO (OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI) V 2017, NOVA MALA SEO REVOLUCIJA IN TRENDI ZA PRIHODNOST

Če želimo spletno stran učinkovito optimizirati in zasedati najvišja mesta v spletnih iskalnikih, moramo seveda najprej poznati delovanje spletnih iskalnikov. Zato bo...
Analiza konkurence na spletu, analiza strani, analiza SEO (optimizacija)

ANALIZA KONKURENCE NA SPLETU: 5 KORAKOV DO KONKURENČE PREDNOSTI

Analiza konkurence razkriva neprecenljive informacije na katerih gradimo konkurenčne prednosti! V poslu ni počitka. Konkurenca neprestano prodaja tako vašim strankam...

POENOSTAVITE SI DIGITALNI MARKETING Z NEPOGREŠLJIVIMI ORODJI

Je digitalni marketing del vašega vsakdanjika? Iščete načine, kako prihraniti čas? Si želite biti še bolj profesionalni in učinkoviti v izvajanju aktivnosti dig...

Kmalu…

Naše izkušnje

logo-stranka-wsi-marketing-sales-force-b2b-prodaja-marketing-vsebinski-marketing
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-natuzzi-vsebinski-marketing-seo-optimizacija-za-google
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-toyota
logo-stranka-marketinška-agencija-starman-on-page-seo-optimizacija-spletnih-strani-izdelava-spletne-strani
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-canon-1-seo-optimizacija-spletno-oglasevanje-iskalni-marketing
logo-stranka-marketinška-agencija-chevrolet
logo-stranka-heaven-spletno-oglasevanje-v-iskalnikih-google-oglasevanje-na-spletu-web
logo-stranka-digitalni-marketing-corona-seo-optimizacija-spletne-strani-oblikovanje-strani
logo-stranka-wsi-lloyds-Izdelava-spletnih-strani-vsebinski-marketing-spletna-prodaja-B2B
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-marketing-alliance-seo-vsebinski-marketing-digitalno-oglasevanje
logo-stranka-internet-digitalni-marketing-case-seo-optimizacija-izdelava-spletnih-strani
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-spletna-stran-analiza-spletnih-strani-analiza-konkurence-seo
logo-stranka-digitalni-marketing-bmw
logo-stranka-wsi-web-marketing-avis-seo-optimizacija-spletnih-strani-vsebinski-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-xtreme-lashes