ANALIZA SPLETNE STRANI: KOLIKO RAZLOGOV ZA PRENOVO STRANI NAJDETE?

Spletna stran je vaš prvi ambasador podjetja (na spletu) in osrednji ter najpomembnejši pospeševalecv prodaje.

“Nihče od zaposlenih ne zmore tega”.

Potrebuje vaša spletna stran prenovo?

Večletne izkušnje kažejo, da vse preveč podjetij in podjetnikov še vedno zanemarja pomen, potencial in vpliv spletnih strani na svoj obstoj, prodajo in rast. Najverjetneje zato, ker še niso imeli učinkovite spletne strani ali implementiranih ustreznih rešitev digitalnega marketinga.

Zato smo se odločili podrobneje razdelati to tematiko in predstaviti 10 najpogostejših vzrokov za prenovo spletnih strani, ki jih v zadnjih letih opažamo tako v Sloveniji, kot v tujini. Ob tem smo se dotaknili tudi obveznih in odvečnih lastnosti danes učinkovitih spletnih strani, ki povečujejo konverzijo, zaupanje in s tem prodajo ter kdaj in zakaj je primerna profesionalna analiza spletnih strani, ki razkriva vse kar morate vedeti o vaši spletni strani in o tem kakšna bi morala biti.

Učinkovitost zahteva neprestano prilagajanje

Časi se hitro spreminjajo, tehnologija se razvija s svetlobno hitrostjo, z njo pa celoten splet in seveda mi, ljudje, naše nakupne navade ter proces odločanja. Vse to vpliva na vedenje, pričakovanja in želje nas potrošnikov.  Da bi osrednje predstavništvo na spletu dobro služilo svojemu  namenu, se morajo vsebina, uporabniška izkušnja in funkcionalnosti neprestano izboljševati, razvijati in prilagajati, vse dokler se potrebe podjetja in okoliščine tako zelo ne spremenijo, da je bolj smiselno narediti novo spletno stran, kot dodelati obstoječo.

Če smo še bolj konkretni, od dveh in pol do štiri leta stara spletna stran je najverjetneje že zastarela, če je vmes niste konkretno posodabljali. V tujini se spletne strani v najbolj konkurenčnih panogah obnavljajo ali prenavljajo letno ali na največ dve leti. Se vam zdi pogosto? Si vaš najboljši prodajalec zasluži novo obleko in dodatno izpopolnjevanje vsaj enkrat letno?

Obiskovalcem je potrebno neprestano nuditi izboljšano uporabniško izkušnjo, lažje upravljanje, učinkovitejšo navigacijo, izboljšane funkcionalnosti in primerno, aktualno, vsebino.

10 najpogostejših razlogov za prenovo spletne strani:

            1. Spletna stran je zastarela

Kdaj ste nazadnje prenovili vašo spletno stran? Strokovnjaki svetujemo prenovo vsake nekaj let. V tem času namreč že pride do znatnega  napredka na področju tehnologije, prodaje in oblikovanja ter zahtevane uporabniške izkušnje. Čeprav se splet hitro razvija, pa naj vas malo potolažimo; v poslu to še vedno ni ravno tako.  Pametni telefoni so recimo prisotni na tržišču že vrsto let, pa je še vedno veliko podjetij, ki jim še ni uspelo vzpostaviti mobilnemu prometu prilagojene spletne strani. Če vaša spletna stran še ni prilagojena prikazovanju na mobilnih napravah, definitivno potrebujete prenovo oz. izdelavo nove spletne strani, ki vam bo to omogočala. Naslednji resni pokazatelji, da potrebujete posvet s strokovnjakom in posodobitev spletne strani so razni flash elementi, samodejno predvajanje video animacije ali glasbe, nepotrebni svetlikajoči se elementi, ki jemljejo pozornost, pomanjkanje idejnega koncepta strani in arhitekture konverzije itd.

          2. Funkcionalnosti spletne strani ne podpirajo vseh poslovnih potreb

Rast je sestavni del vsakega podjetja, zato je nujno, da se sorazmerno  razvija tudi vaša spletna stran, sicer vaše stranke ne morejo opaziti vašega napredka in sprememb. Če teh ni, je za vas spletna stran še toliko bolj pomembna, saj je v takem primeru vaša prva naloga povečanje prodaje vašega podjetja, pri kateri igra spletna stran osrednjo vlogo, sploh če gre za B2B prodajo. Izzivi, ki potrebujejo strokovnjake pa nastanejo, ko obstoječa spletna stran oz. tehnologija ne podpira več potrebnih posodobitev ali novih zahtev. Na primer, vaša stran vsebuje le opise izdelkov, hočete pa ji dodati še modul za spletno prodajo ali prilagoditi delovanje katerega koli drugega obstoječega modula. V kolikor vam to obstoječa stran ne omogoča na enostaven način, ali sploh ne omogoča, je potrebno za učinkovito poslovanje ali oglaševanje preko spleta izdelati novo spletno stran (spletno trgovino), ki to omogoča.

Analiza strani se vedno izvaja upoštevajoč želje, potrebe in cilje podjetja ter dinamike posla.

Analiza strani se vedno izvaja upoštevajoč želje, potrebe in cilje podjetja ter dinamike posla.

 

          3. Ponudba na spletni strani ne ustreza več realnosti

Rast podjetja običajno spremlja tudi sprememba ponudbe podjetja. Če uvajate nove izdelke oz. storitve, ste kakorkoli spremenili ponudbo, prilagodili poslovanje, itd., morajo te spremembe biti opazne tudi na vaši spletni strani. V kolikor ne boste skrbeli za ažurne informacije, bo vaša spletna stran videti zastarela. Prav tako si ne boste koristili, če boste prikazovali izdelke ali storitve, ki jih nimate na zalogi, niso več aktualni ali celo ne obstajajo več. Neposodobljene strani definitivno odganjajo potencialne stranke, ki ne morejo pridobiti svežih informacij o vaših poslovnih aktivnostih ali so le-te predstavljene na nezaupljivih in neurejenih straneh. V najbolj neugodnem položaju ostanete pa takrat (zelo pogosto!), kadar sprememb niti ne morete opraviti sami, ker je to bodisi preveč zapleteno ali preprosto nimate potrebnega dostopa, po možnosti se vam pa še mudi in stika s skrbnikom niste imeli že od kar so vam postavili spletno stran. Pozitivna spletna prisotnost je hitro ogrožena, ko sami nimate osnovnega znanja ali možnosti za posodabljanje vaše spletne strani, s skrbniki pa nimate rednega delovnega načrta ali jih sploh ni.

          4. Struktura spletne strani ne dohaja poslovne rasti

Poslovni cilji in dinamike poslovanja se vedno bolj pogosto spreminjajo in skoraj že v vsaki panogi. Tem spremembam mora slediti tudi vaša spletna stran. Zgodi pa se, da nekaj let stara spletna stran takih sprememb ne omogoča ali ne podpira več.  Spletne strani, ki danes še nimajo vmesnika za enostavno urejanje vsebine (CMS), kot sta recimo WordPress in Joomla, so zato recimo že povsem neprimerne za vaš posel. V kolikor ne morete sami dodajati ali spreminjati vsebin, produktov, storitev, novic itd., začnite razmišljati o izdelavi nove ali novih spletnih strani že danes.

          5. Spletne strani vaših tekmecev so privlačnejše / sodobnejše od vaše

So se vaši tekmeci opremili z modernejšimi stranmi in vam tako speljujejo stranke? Kadar brez dvoma lahko priznate, da je spletna stran vaših tekmecev lepša, bolj funkcionalna, enostavnejša za uporabo, bolje organizirana in modernejše oblikovana, je to očiten znak, da je čas za spremembe. Spletna stran vpliva na velik delež nakupne odločitve obiskovalca, saj na njej sprejme končno odločitev. Če imate slabšo spletno stran od konkurence, se lahko od strank poslovite. Z ocenjevanji in analizami spletnih strani pa poleg naštetega, odkrivamo še vse druge pomanjkljivosti strani.

Analiza spletnih strani vključuje tehnični pregled, analizo ciljev in potreb podjetja, pregled funkcionalnosti, oceno strukture, analizo koncepta, uporabniške izkušnje, implementirane arhitekture konverzije, itd.

          6. Zastarela vsebina

Vsebuje vaša spletna stran nedelujoče povezave ali napake 404 (strani ni mogoče najti)? Take napake sicer z analizo spletne strani zlahka ugotovimo in odpravimo, največkrat pa nakazujejo na večje težave, kot npr. neorganiziranost in slabo vzdrževanje vaše spletne strani. Če vaša spletna stran vsebuje več nedelujočih povezav ali drugih napak, kot so manjkajoče slike ali drugi nedelujoči elementi, je ogroženo tudi vaše »zdravje« in vidnost v spletnih iskalnikih, zato v takih primerih definitivno potrebujete popravilo spletne strani ali celo novo spletno stran.

          7. Spremenjena pričakovanja in potrebe ciljnih skupin

Sta se obisk ali realizacija vaše spletne strani zmanjšala? Obiskovalci zapuščajo strani iz več razlogov. Velikokrat tudi zato, ker so se pričakovanja posamezne ali več ciljnih skupin spremenila. Pomislite, ali je vaša spletna stran prilagojena zadnjim potrebam vaših kupcev? Preglejte poročila spletne analitike vaše strani, da bi ugotovili več o vaših obiskovalcih. Od kod pridejo na vašo spletno stran? Kdaj in kje zapustijo vašo stran? Če imajo strani z vašimi izdelki visoko stopnjo izhodov, je to znak, da nekaj ne delate prav ali da slabo spremljate spremenjene potrebe potrošnikov ali zahteve okolice. Vaš digitalni marketing je potrebno neprestano prilagajati.

          8. Manjkajoča integracija s socialnimi omrežji

Pomen socialnih omrežij za digitalni marketing v 2017 sploh ni sporen. Če ne vključite kanalov za dostop do socialnih omrežij na vašem glavnem marketinškem kanalu – vaši spletni strani, vas obiskovalci strani ne bodo našli na socialnih omrežjih sami od sebe. Ljudje so običajno preveč leni. Socialna omrežja pa so odlično orodje za razvoj odnosa s strankami in promocijo vaše blagovne znamke. Če vaša stran nima povezav do socialnih omrežij, jih morate dodati. Preglejte svoj blog in vsaki objavi dodajte gumb za deljenje.

          9. Spletna stran ni prilagojena mobilnim napravam

Sicer med zadnjimi, a če se vaša spletna stran še vedno ne prikazuje prilagojeno za mobilne in prenosne naprave, definitivno potrebujete novo spletno sran!

Se zavedate porasti obiskov spletne strani prek mobilnih naprav? Kako hitro obiskovalci zapustijo spletno stran, če ni prilagojena mobilnim napravam? Običajna spletna stran ne ustreza več potrebam mobilnega uporabnika. Mobilni trend je močno v porastu in prinaša veliko obiskov na spletne strani iz vseh strani. Zato je bistveno, da je mobilnim uporabnikom omogočena ravno tako učinkovita uporabniška izkušnja kakor tistim, ki do vaše spletne strani dostopajo iz namiznega ali prenosnega računalnika. Spletna stran, ki ima prilagodljiv, odzivni dizajn, je prijazna tudi do mobilnega uporabnika. To se zavedajo tudi spletni iskaliki, kot je Google in spletne strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam, KAZNUJE! V kolikor niste prepričani, lahko preverite, koliko je vaša spletna stran prijazna mobilnim napravam, tukaj. Odločite se pa lahko tudi za izdelavo aplikacij ali posebnega spletnega mesta namenjeno le mobilnim uporabnikom. Take strani imenujemo  mobilne spletne strani, največkrat pa v takih primerih ugotavljamo, da je izdelava nove ali novih spletnih strani bolj racionalna izbira.

Da vaša spletna stran in prisotnost ni prilagojena mobilnim napravam, se opazi, brez analiziranja strani

Vaša spletna stran mora biti prilagojena prikazovanju na mobilnih in prenosnih napravah.

 

         10. Spletna stran je nevidna v iskalnikih

Spomnite se, kako sami iščete v spletnih iskalnikih, ko nekaj potrebujete. Na podoben način poizvedujejo po vas in vaši ponudbi tudi vaše potencialne stranke, ko one potrebujejo vas. Če smo specifični, v B2B segmentu, več kot 90% v B2C pa čez 60% vseh vaših strank in potencialnih strank. Naloga spletnih iskalnikov je, da na prvi strani ponudijo le najbolj relevantne rezultate. Če se želite tudi sami pojaviti na prvi strani, boste morali vložiti v iskalni marketing ali vsaj optimizirati spletno stran. Optimizacija strani na strani sami (ON-SITE SEO) je sestavljena iz elementov, kot so ključne besede (keywords), vsebina, struktura in tehnična  optimizacija strani, mesečna optimizacija (OFF-SITE SEO), pa celoten splet, okoli vaše spletne strani. Vsaki strani ali objavi na blogu je potrebno določiti tudi meta podatke.

Če nimate CMS sistema (vmesnika za upravljanje z vsebino, kot ga ima npr. WordPress stran), boste verjetno potrebovali pomoč s strani skrbnika oz. programerja, saj je potrebnega več znanja o programiranju.  Ker iskalniki, kot so Google, Yahoo!, Bing in Yandex upoštevajo ažurnost vsebin, kot pomemben dejavnik razvrščanja rezultatov, jo tu ponovno poudarjamo. Ravno tako pa vmesnike za upravljanje vsebine in spletne strani, saj je dandanes izredno pomembno, da lahko sami upravljate vašo spletno stran ter njeno vsebino in ji dodajate nove strani, prispevke. S pisanjem bloga in širjenjem vsebin na socialna omrežja pa boste tako že sami veliko pripomogli k boljši uvrstitvi v spletne iskalnike.

Kdaj in zakaj je potrebna analiza spletne strani?

Kjerkoli se kupec sreča z vašo prisotnostjo, bo končno odločitev o tem ali bo stopil v stik z vami sprejel šele po obisku spletne strani. Raziskava je pokazala, da ima obiskovalec v trenutku (ko stopi v stik z vami preko spletne strani) izoblikovane že 58% celotne nakupne odločitve (vir: CEB).

Ustreznost in učinkovitost spletnih strani ter možnosti za izboljšanje odkrivamo s podrobno analizo spletnih strani. Gre za podroben vsestranski strokovni pregled vašega najpomembnejšega predstavnika podjetja in oceno primernosti spletne strani v razmerju do posla in ciljev podjetja, upoštevajoč pričakovanja in želje strank. Analize spletnih strani izvajamo z uporabo namenskih orodij, znanja, izkušenj ter preverjenih metodologij. Izhodišča analize in naša priporočila za izboljšavo pa garantirano povečujejo učinkovitost spletne strani, njeno priljubljenost in vašo prodajo.

S celovito analizo spletne strani tako poiščemo najprimernejše načine za nadgraditi funkcionalnosti, posodobiti vsebine, izboljšati uporabniško izkušnjo, poenostaviti navigacijo in povečati konverzijo spletne strani ali trgovine.

Če ste v prispevku že sami našli več razlogov za prenovo vaše spletne strani, ali je stran že več let stara, ali ni prilagojena mobilnim in prenosnim napravam, najverjetneje analiziranje spletne strani niti ni potrebno. Vaše podjetje v teh primerih najverjetneje potrebuje novo spletno stran, ki bo ustrezala zahtevnim željam in visokim pričakovanjem današnjih kupcev, učinkovito podpirala vaše poslovanje in prodajo ter dostojno zastopala vaše podjetje.

ANALIZA SPLETNE STRANI JE POTREBNA, KO IMATE NOVEJŠO SPLETNO STRAN ALI TRGOVINO, PRILAGOJENO MOBILNIM NAPRAVAM IN:

  • vaša spletna stran ali trgovina ne ustvari želene količine novih povpraševanj ali nakupov,
  • je konverzija (realizacija) na vaši spletni strani nizka (število nakupov, klicev ali izpolnjenih kontaktnih  obrazcev na 100 obiskovalcev),
  • se obiskovalci spletne strani na njej zadržijo relativno malo časa,
  • si obiskovalci v povprečju ogledajo zgolj 1-2 podstrani na spletni strani,
  • ste pred kratkim prenovili spletno stran in bi želeli preveriti njeno učinkovitost ali ustreznost saj vas nekaj ne prepriča,
  • si zgolj želite neodvisno strokovno mnenje o možnostih za izboljšavo vaše spletne strani ali trgovine.
Analiza spletnih strani se izvaja z orodji ianalitičnmo metodološkimi postopki.

Primer analize spletne strani z enim od namenskih orodij, kar je le del celotne analize strani. Vse predstavimo v poročilu z razlagami in priporočili.

Podrobne ugotovitve, razlage in naša priporočila vam predstavimo v posebnem poročilu in predstavitvi. Izboljšave spletne strani nato izvedemo mi ali pri tem vodimo vašega skrbnika spletne strani.

         Zaključek

Če ste se prepoznali v več kot eni od zgoraj navedenih situacij je vaša spletna stran zagotovo potrebna vsaj temeljite analize in nadgradnje.

Mogoče ni vedno potrebno izdelati novo spletno stran. Je pa izredno pomembno, da odpravite vse napake in pomanjkljivosti spletne strani in tako vzdržujete vaše osrednje prodajno orodje na najvišji možni ravni. Bodite prepričani, da vaše potencialne stranke iščejo podjetja s privlačno, uporabniku prijazno in zaupanja vredno spletno stranjo. Potrudite se, da se jih bo tudi vaša resnično dotaknila!

Nekatere primere naših spletnih strani si lahko ogledate na podstrani o izdelavi spletnih strani.

Ne odlašajte, brez akcije ni rezultatov!

Se želite posvetiti svojemu poslu in potrebujete partnerja, ali le smernice in priporočila za izboljšanje vaše spletne strani? Mislite, da je vaša spletna stran zrela za pregled pri strokovnjakih? Naročite analizo vaše spletne strani in natančno vam bomo pojasnili, kaj morate storiti, da vam bo le-ta v ponos in veliko pomoč pri prodaji.

Če ste pa že sami našli razloge za izdelavo nove spletne strani, ne odlašajte, stopite v stik z nami preko kontaktnih obrazcev še danes.

Analiza obstoječe spletne prisotnosti

ANALIZA SPLETNE STRANI

analiza-web

Analiza spletne strani

Opravili bomo tehnično, oblikovno in vsebinsko analizo vaše spletne strani ter predlagali in implementirali izboljšave.

SEO ANALIZA

SEO Analiza. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

SEO Analiza

Preverili bomo vse tehnične in vsebinske elemente, ki vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih ter predlagali in izvedli izboljšave.

ANALIZA KONKURENCE

Analiza konkurence na spletu. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Analiza konkurence

Celovito bomo analizirali in primerjali vas in vaše konkurente ter vam predstavili načrt za izkoristiti prednosti in priložnosti.

IZDELAVA STRATEGIJE

Izdelava strategije digitalnega marketinga. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Izdelava strategije

Vsak celovitejši nastop na spletu potrebuje celovito strategijo z usklajenimi taktikami, rešitvami, izborom kanalov in segmentiranim nagovorom.

Naročite analizo obstoječe spletne strani / konkurence / prisotnosti

Ime in priimek (obvezno):

Spletna stran:

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Please leave this field empty.

Ključi do naših in vaših uspehov

1

metodologija

15+

držav v katerih oglašujemo

40+

strokovnjakov (doma in po svetu)

180+

uspešnih projektov in kampanj

  • učinkovitost
  • inovativnost
  • odličnost
  • intuitivnost
  • osebni pristop
  • zmagovita metodologija
  • najboljše prakse in zadnji trendi
  • vodilne tehnologije
  • se neprestano izpopolnjujemo
  • mednarodni certifikati in nagrade
  • bogate globale izkušnje in prisotnost

Nasveti, za povečanje prodaje

Aktualno

spletna-prodaja-kako povecati-prodajo

POVEČALI SMO JIM PRODAJO Z OPTIMIZACIJO SPLETNE STRANI (TUDI V TUJINI)

Vaše ciljne stranke vsakodnevno iščejo vaše podjetje; storitve ali proizvode v spletnih iskalnikih, kot je Google. Višje, kot se nahaja vaša spletna stran, več kl...

SEO (OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI) V 2017, NOVA MALA SEO REVOLUCIJA IN TRENDI ZA PRIHODNOST

Če želimo spletno stran učinkovito optimizirati in zasedati najvišja mesta v spletnih iskalnikih, moramo seveda najprej poznati delovanje spletnih iskalnikov. Zato bo...
Analiza konkurence na spletu, analiza strani, analiza SEO (optimizacija)

ANALIZA KONKURENCE NA SPLETU: 5 KORAKOV DO KONKURENČE PREDNOSTI

Analiza konkurence razkriva neprecenljive informacije na katerih gradimo konkurenčne prednosti! V poslu ni počitka. Konkurenca neprestano prodaja tako vašim strankam...

POENOSTAVITE SI DIGITALNI MARKETING Z NEPOGREŠLJIVIMI ORODJI

Je digitalni marketing del vašega vsakdanjika? Iščete načine, kako prihraniti čas? Si želite biti še bolj profesionalni in učinkoviti v izvajanju aktivnosti dig...

Kmalu…

Naše izkušnje

logo-stranka-wsi-marketing-sales-force-b2b-prodaja-marketing-vsebinski-marketing
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-natuzzi-vsebinski-marketing-seo-optimizacija-za-google
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-toyota
logo-stranka-marketinška-agencija-starman-on-page-seo-optimizacija-spletnih-strani-izdelava-spletne-strani
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-canon-1-seo-optimizacija-spletno-oglasevanje-iskalni-marketing
logo-stranka-marketinška-agencija-chevrolet
logo-stranka-heaven-spletno-oglasevanje-v-iskalnikih-google-oglasevanje-na-spletu-web
logo-stranka-digitalni-marketing-corona-seo-optimizacija-spletne-strani-oblikovanje-strani
logo-stranka-wsi-lloyds-Izdelava-spletnih-strani-vsebinski-marketing-spletna-prodaja-B2B
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-marketing-alliance-seo-vsebinski-marketing-digitalno-oglasevanje
logo-stranka-internet-digitalni-marketing-case-seo-optimizacija-izdelava-spletnih-strani
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-spletna-stran-analiza-spletnih-strani-analiza-konkurence-seo
logo-stranka-digitalni-marketing-bmw
logo-stranka-wsi-web-marketing-avis-seo-optimizacija-spletnih-strani-vsebinski-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-xtreme-lashes