ANALIZA “E-KONKURENCE”: 5 KORAKOV DO KONKURENČNIH PREDNOSTI

Se sprašujete, če je analiza konkurence potrebna tudi za vas? DA!

Si predstavljate sestavljati katerokoli tehnično pridobitev, puzle ali model iz nekaj 100 ali 1.000 sestavnih delov, brez imeti načrta in predstave, kako bi moral izgledati končni izdelek? Podobno je na spletu in v digitalnem marketingu. Brez podrobnega poznavanja okolja, konkurentov, lastnih konkurenčnih prednosti in jasnega načrta “v kjero smer ter kako”, se potroši veliko časa, energije in sredstev na neracionalen način, za nezadovoljive rezultate.

Izguba je pa dvojna. V poslu je čas denar in  konkurenca neprestano prodaja tako vašim strankam, kot novim, potencialnim kupcem.

Analiza “e-konkurence” razkriva neprecenljive informacije na katerih se gradijo uspehi!

Čeprav še vedno naletimo na podjetja in podjetnike, ki ravnajo, kot da se v digitalnem svetu ne dogaja nič pomembnega, je vse več takih, ki gradijo konkurenčne prednosti s pomočjo digitalne tehnologije. Sploh, ob novostih ali spremembah, ki jih je danes vse več.

Ne le, da se morate zavedati prisotnosti konkurence, sprememb in dejstva, da vam želijo speljati stranke. Za učinkovito poslovanje morate dobro poznati tudi pozicijo vašega podjetja znotraj tržne niše. Nenehno morate slediti vsemu, kar se dogaja v vaši panogi, v podjetju ter pri konkurenci. Sicer sploh ne boste mogli ugotoviti, kje vam »pušča voda« in kje »leži denar na cesti«.

Analiza-konkurence-na-spletu-v-iskalnikih-analiza strani-vsebine-in-preostale-prisotnosti

Sodobni poslovni svet v vse večji meri sloni na digitalnem marketingu, ki pa se po drugi strani razvija z vratolomno hitrostjo. Učinkovita in pametna uporaba digitalnega marketinga tako zahteva poglobljeno poznavanje trga, nakupnega obnašanja kupcev, profilov ciljnih skupin, trendov, novosti ter vseh prednosti, šibkosti, priložnosti in nevarnosti.

Če si priznate ali ne, vaši konkurenti bolje upravljajo s svojo digitalno prisotnostjo. A že samo dejstvo, da ste prišli na to stran in se zanimate za analizo e-konkurence, iščete lastne konkurenčne prednosti, vam obeta povečanje učinkovitosti!

Analizirajte e-konkurence v petih korakih

  1. Analiza vidnosti v spletnih iskalnikih – Kako optimizirane so konkurenčne spletne strani?

Svoje najmočnejše konkurente na spletu najlažje poiščete tako, da opravite poizvedbo v spletnem iskalniku Google in pri tem uporabite ključne besede oz. besedne zveze, ki najbolje opisujejo vaše glavne proizvode, proizvodne linije ali storitve oz. vrednost, ki jo prinašate. Če ste na primer vodovodar iz Ljubljane boste v  iskalniku vpisali »Vodovodar Ljubljana«. Tako boste oblikovali spisek konkurentov, ki jim morate slediti in jih prehiteti s SEO – optimizacijo. Če želite izvedeti še več o vaših ključnih besedah, se lahko poslužujete tudi aplikacij Google Keyword Tool in orodij, kot so SEMRush in Majestic in preberete še ostale štiri točke tega prispevka.

  1. Kdo se oglašuje z Google AdWords, kolikšna je konkurenca?

Druga plat spletnih iskalnikov je iskalni marketing s plačanimi oglasi v iskalnikih. V kolikor govorimo o najbolj poznanem iskalniku, Google, so le ti vidni na vrhu in na dnu strani z oznako “Oglas”. Prikazujejo se glede na vnesene ključne besede, ko so povezane z vašo ponudbo, storitvami ali proizvodi (primeri ključnih besed: “Hotel Koper“, “davčno svetovanje” “Traktor Goldoni“, “kako narediti spletno stran“! S primerom vodovodarja iz Ljubljane smo pojasnili, kako zaznati podjetja, ki optimizirajo svojo stran. Ravno tako lahko tudi pri teh besedah preverite organske (neplačane rezultate) in se prehodite po vseh njihovih straneh, podstraneh, podrobno si preberite, kako predstavljajo svoj posel in kakšne prodajne elemente vključuje njihova spletna stran itd. Opravite poglobljeno analizo spletnih strani konkurentov ter njihove vsebine.

  1. Katere so prave ključne besede za vas?

Z znanjem, ki ste ga pridobili v 1. in 2. koraku preverite vsebino, naslove, URL naslove, meta podatke, najpogostejše povezave na strani in hitro lahko sestavite spisek ključnih besed in fraz, ki jih vaši konkurenti uporabljajo, za pridobivanje novih strank. Dopolnite ga z lastnim “izrazi”, nato pa uporabite še Google Keyword Tool ter glede na konkurenco in obseg iskanja izberite prave besede za vas. Najboljše besede so ne generične, daljše besedne zveze, ki nakazujejo namero ali vrednost, rešitev, ki jo prinašate (“vlažilec zraka za velike prostore” “bele teniske Adidas moške”)!”

  1. Kakšne vsebine potrebuje vaša ponudba?

Ko poznate ključne besede, konkurente in ste preučili njihove vsebine, se morate osredotočiti še na lastno vsebino. Razmislite, kakšna so najbolj pogosta vprašanja vaših strank, in se razpišite v odgovorih. A ne pozabite »MANJ JE VEČ«. Bodite jasni, bralcem pa ponudite uporabno vsebino. Nekaj novega, drugačnega. In vedno spremljajte, kaj konkurenca počne in česa ne.

  1. Angažirajte se tudi na socialnih omrežjih

Raziskavo, ki ste jo opravili v 4. koraku, razširite še na obisk profilov vaših konkurentov na socialnih omrežjih. Spremljajte, koliko so prisotni in katere objave so najbolj angažirale sledilce. Kdaj jih objavljajo ter kako pogosto. In ne pozabite preveriti, kako upravljajo z negativnimi komentarji.

BONUS: Prijavite se na njihove novice. Prenesite si in si preberite njihova elektronska gradiva.

Kako poiskati svoje konkurenčne prednosti?

Taka ali še bolj poglobljena analiza e-konkurence vam bo podala jasno sliko kaj počnejo vaši konkurenti in koliko dela vas približno še čaka. Če rezultati iskanj na ključne besede ne prikažejo veliko tekmecev ali uporabne vsebine, boste nedvomno prej prehiteti konkurenco na podlagi teh iskalnih fraz. Če je konkurenca velika in so to globalna podjetja oz. podjetja z dolgo in uspešno spletno prisotnostjo, potrebujete več časa in pomoč strokovnjaka.

Največje priložnosti ležijo v vaši ideji in vaši zamisli. Najlažje si jih boste izostrili, ko boste pogledali tudi tam, kjer večine konkurentov še ni ali si v morju poiskali svojo luknjo. Veliko jih je še! Tudi če ste v konkurenci s samimi močimi konkurenti, vsak posamezni, organizacija, produkt storitev, ima nekaj svojega, posebnega. Tisti namen s katerim se je vse skupaj začelo. Morda ga le nikoli niste razvili do podrobnosti, ker niste vedeli kako.  Garantiramo vam, da vedno obstajajo še bolj pametni pristopi, k isti stvari.

In ne pozabite, če želite biti učinkoviti, nikoli ne kopirati konkurence. Vedno si iščite svoj prostor pod soncem, le tako si ga boste tudi ustvarili!

Potrebujete nasvet ali pomoč strokovnjaka? Nimate časa? Imate le vprašanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca ali nas pokličite na 031 806 600 in skupaj bomo poiskali rešitve na vse vaše izzive.

Ime in priimek (obvezno):

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Spletna stran:

Sporočilo:

Hvala, ker deliš prispevek tudi na socialna omrežja!

Analiza obstoječe spletne prisotnosti

ANALIZA SPLETNE STRANI

analiza-web

Analiza spletne strani

Opravili bomo tehnično, oblikovno in vsebinsko analizo vaše spletne strani ter predlagali in implementirali izboljšave.

SEO ANALIZA

SEO Analiza. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

SEO Analiza

Preverili bomo vse tehnične in vsebinske elemente, ki vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih ter predlagali in izvedli izboljšave.

ANALIZA KONKURENCE

Analiza konkurence na spletu. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Analiza konkurence

Celovito bomo analizirali in primerjali vas in vaše konkurente ter vam predstavili načrt za izkoristiti prednosti in priložnosti.

IZDELAVA STRATEGIJE

Izdelava strategije digitalnega marketinga. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Izdelava strategije

Vsak celovitejši nastop na spletu potrebuje celovito strategijo z usklajenimi taktikami, rešitvami, izborom kanalov in segmentiranim nagovorom.

Naročite analizo obstoječe spletne strani / konkurence / prisotnosti

Ime in priimek (obvezno):

Spletna stran:

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Ključi do naših in vaših uspehov

1

metodologija

15+

držav v katerih oglašujemo

40+

strokovnjakov (doma in po svetu)

180+

uspešnih projektov in kampanj

  • učinkovitost
  • inovativnost
  • odličnost
  • intuitivnost
  • osebni pristop
  • zmagovita metodologija
  • najboljše prakse in zadnji trendi
  • vodilne tehnologije
  • se neprestano izpopolnjujemo
  • mednarodni certifikati in nagrade
  • bogate globale izkušnje in prisotnost

Nasveti, za povečanje prodaje

Aktualno

Izdelava spletnih strani Wordpress

IZDELAVA SPLETNIH STRANI: 10 RAZLOGOV, ZAKAJ IZBRATI WORDPRESS

V kolikor razmišljate o: prenovi spletne strani, si želite bolj enostavno dodajati in urejati vsebine, ali želite poenostavljeno upravljati spletno stran...
pristajalna-stran-landing-page

ANATOMIJA UČINKOVITE PRISTAJALNE STRANI V DIGITALNEM TRŽENJU

Ena večjih napak digitalnega trženja, ki jo še vedno prepogosto zasledimo v praksi, je pošiljanje obiskovalcev (z oglaševalskimi kampanjami ali optimizacijo spletne ...
Kako izdelati spletno stran 7 korakov

7 KORAKOV DO POPOLNE SPLETNE STRANI ZA VAŠ POSEL

Dandanes je spletna stran vašega podjetja veliko več, kot le informacijska točka, kjer stranke dobijo več informacij o vaši ponudbi; je vaše glavno prodajno orodje,...
kako optimizirati svojo spleto strani?

KAKO OPTIMIZIRATI SPLETNO STRAN ZA NAJVIŠJA MESTA V GOOGLE?

Investirate v katero koli obliko marketinga ali digitalnega marketinga, vas pa še vedno ni na prvi strani v Google? Več kot 60% vaših potencialnih strank vas vsa...

Matej and his team did an awesome job in helping me figure out why my website dropped in rankings on Google after the last Google quality update this Summer (2017). He is very dedicated and was only SEO expert worldwide (from twelfth I contacted) that knew from the get go what have happen and what to do from here on. We correct everything and my site is ranking even higher now. Very recommended!

Ofir B., www.99bitcoin.com (Izrael, 2017)

Pohvale Digimedii in Mateju za odlično izdelano spletno stran, nad katero smo mi in naše stranke navdušeni. Priporočam!

Črt Banko, Crodent.net (2016)

Matej did a fantastic job with my SEO audit and competition analysis. He provided with detailed feedback about what specifically needed to be improved on my site and how to beat all the competition. The best SEO professional I ever worked with. I am now hiring him to complete several other SEO related projects.

Svetovno znan Afilliate Marketer James R. (ZDA, 2017)

Zelo sem vesela, da sem za izdelavo spletne strani izbrala Digimedio in Mateja, saj je človek, ki se za stranko zares potrudi, jo spodbuja in stalno spremlja, ji svetuje ter poišče najboljše rešitve za končni rezultat – izdelavo kvalitetne spletne strani in oglaševanja.

Manica Smrdelj, vodja profesionalnega vokalnega studia, Studio Cantica, Manica Smrdelj, /s.p. (2013)

Od prvega pogovora dalje so pristopil zavzeto, profesionalno in strokovno. Sprva niti nisem vedel kaj sploh splet prinaša, a želel sem si nekaj posebnega in učinkovitega. Kot so mi obljubili, so upoštevali vse moje želje, spletna stran je enostavna za upravljanje, oblikovana po naših željah in po pol leta prinaša dnevno nova povpraševanja ter polni več, kot tretjino hotela. Profesionalnost in zavzetost, ki je prinesla nepredstavljive rezultate. Toplo priporočam.

Samo, direktor družinskega hotela (2012)

Naše izkušnje

logo-stranka-wsi-anis-Izdelava-spletnih-strani-vsebinski-marketing-spletna-prodaja-B2B
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-marketing-crodent-seo-vsebinski-marketing-digitalno-oglasevanje
logo-stranka-heaven-spletno-oglasevanje-v-iskalnikih-google-oglasevanje-na-spletu-web
logo-stranka-marketinška-agencija-starman-on-page-seo-optimizacija-spletnih-strani-izdelava-spletne-strani
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-natuzzi-vsebinski-marketing-seo-optimizacija-za-google
coca-cola
logo-stranka-wsi-web-marketing-sunsweet-seo-optimizacija-spletnih-strani-vsebinski-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-xtreme-lashes
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-canon-1-seo-optimizacija-spletno-oglasevanje-iskalni-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bmw
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-toyota
clinica-da-mama
alea
mardi-gras-casino
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-spletna-stran-analiza-spletnih-strani-analiza-konkurence-seo
logo-stranka-marketinška-agencija-3port