Zaupajte nam več o vašem poslu

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

    Prosimo vas, da sledeči vprašalnik izpolnite pred prvim srečanjem s svetovalcem za digitalni marketing. Izpolnjen
    vprašalnik nam omogoča večjo učinkovitost in boljši izkoristek vašega in našega časa.

    Ime in priimek (obvezen vnos):

    E-pošta (obvezen vnos):

    Naziv podjetja ali organizacije (obvezen vnos):

    Telefonska številka (obvezen vnos):

    Naslov spletne strani (URL)

    Naročam se na novice (namigi, zanimive in poučne vsebine, raziskave, itd.)

    Vaše stranke

    Ovrednotite spodnje navedbe skladno z vašo izkušnjo. Če katera od trditev ne zadeva vašega posla ali
    panoge, pustite polje za izbiro vrednosti prazno:


    1) Naše ciljne stranke so v starosti (označite):

    2) Pridobivanje novih strank je za naše podjetje zelo pomembno.

    3) Trenutno ne pridobimo dovolj strank, da bi dosegli zastavljene prodajne cilje.

    4) Imamo veliko zainteresiranih strank, a kljub temu ne uspemo realizirati prodajnih ciljev.

    5) Težko je meriti uspehe naših marketinških aktivnosti.

    6) Razočarani smo nad rezultati tradicionalnih marketinških aktivnosti.

    7) Trenutno izvajamo naslednje marketinške aktivnosti (označite):

    Rumene straniČasopisiRevijeSejmiTVRadioPoštaTelefonska prodaja(SEO) Optimizacija spetne strani(PPC) Google AdWords Oglaševanje na klikSpletna prikazna oknaFacebookLinkedinTwitterBloganjeEmail Marketing

    8) Poleg zgoraj označenih, izvajamo še naslednje marketinške aktivnosti (vpišite):

    Spletna stran podjetja


    1) Nimamo spletne strani. To negativno vpliva na našo kredibilnost in raven prodaje.

    2) Naša spletna stran ni redno posodobljena, ni najbolj pregledna in neprimerno predstavlja naše poslovanje.

    3) Imamo spletno stran vendar nam ne prinaša novih strank.

    4) Naša spletna stran ni tako dobro uvrščena v spletnih iskalnikih (Google, Yahoo, Najdi.si, itd.), kot so spletne
    strani konkurentov.

    5) Spletne strani naših konkurentov so precej boljše od naše spletne strani.

    6) Iz spletne analitike naše strani je razvidno (označite):

    Naša spletna stran ima veliko obiskovNaša spletna stran ima malo obiskov.Ne razumemo poročil spletne analitike.Poročil o spletni analitiki ne prejemamo.

    Vaš sedanji svetovalec oz. ponudnik spletnih rešitev.


    1) Nimamo stikov od trenutka, ko so nam postavili spletno stran.

    2) Učinkovitost našega spletnega/digitalnega marketinga se ni povečala na osnovi njihovih rešitev.

    3) Želeli bi imeti svetovalca oz. ponudnika visoko kvalitetnih in tehnološko dovršenih storitev
    spletnega/digitalnega marketinga, ki nudi rešitve v dogovorjenem času in v sprejemljivih ter dogovorjenih cenovnih
    okvirih.

    4) Sodelovati bi želeli s ponudnikom, ki lahko zagotovi dolgoročno sodelovanje in stalne izboljšave.

    Vaše želje in potrebe


    1) Potrebujemo rešitev, ki nam omogoča hitro in enostavno spreminjanje ter posodabljanje spletne strani.

    2) Želimo se posvečati naši osnovni dejavnosti, aktivnosti digitalnega marketinga pa bi radi zaupali v upravljanje
    zunanjemu partnerju.

    3) Naše delo, dosežke, storitve/proizvode bi želeli prikazati v vizualni podobi.

    4) Potrebujemo spletni katalog storitev/proizodov.

    5) Svoje storitve/proizvode bi želeli prodajati prek spleta.

    6) Z uporabo e-mail marketinga bi želeli zgraditi/okrepiti stik s strankami in povečati prodajo prek spleta.

    7) Na naših spletnih straneh bi želeli prodajati oglase drugih podjetij.

    8) Potrebujemo koledar dogodkov in možnost spletne prijave oz. registracije.

    9) Zagotoviti si želimo spletno stran, ki je prilagojena mobilni telefoniji.

    10) Radi bi preverili marketing elektronskih sporočil (email marketing) za:

    Označite:

    11) Radi bi vedeli, kako uporabiti socialna omrežja (Facebook, YouTube, Twitter, bloge, itd.) za:

    Označite:

    Zaključne misli in vprašanja


    1) Z delom bi pričeli (obvezno označite):

    2) Predstavljene pomanjkljivosti nam v zadnjih 12h mesecih, predstavljajo sledeče izgubljene prihodke. Opisno ali
    številčno ovrednotite morebitne izgubljene prihodke (obvezen vnos):

    3) Proračun

    4) Navedite 3 - 5 podjetij ali spletnih strani podjetij - vaših konkurentov, vodilnih v branži ali strani, ki so vam
    kakorkoli zanimive. K vsaki dopišite razlog:

    5) Prosim navedite dodatne točke, za katere bi želeli, da jih obravnavamo v okviru sestanka:

    Že v naprej se vam zahvaljujemo za izkazano zaupanje in zanimanje. Z vami bomo stopili v stik, takoj ko bo mogoče.

    Ekipa Digimedie