EMAIL MARKETING

Hočemo ali ne, elektronska pošta je postala del našega poslovnega vsakdana. Težko si predstavljamo, da bi s strankami, poslovnimi partnerji in sodelavci komunicirali brez elektronskih sporočil. Kako bi sicer izgledala jutranja kava v pisarni, brez odgovarjanja na kup elektronske pošte?

Če ga še ne izvajate, morate začeti danes!

Ste se kdaj vprašali, zakaj je email marketing od nekdaj tako popularen, uporabljen in zlorabljen? Zakaj ljudje in podjetja še vedno pošiljajo na tone in tone raznih novic, prodajnih e-mailov, nasvetov, obvestil in drugih sporočil preko elektronske pošte? Ker deluje!

Primerno zasnovano e-mail oglaševanje je dobrodošel način marketinga izdelkov in storitev, ki ga bo rada sprejela tudi vaša elektronska baza naročnikov in kupcev.

Marketing elektronskih sporočil – ˝Evergreen˝ digitalnega marketinga

Razlog zakaj ima e-mail oglaševanje pogosto negativen prizvok je v napačni rabi e-mail oglaševanja s strani številnih podjetij. Narediti generično elektronsko sporočilo in ga dvakrat letno poslati na elektronske naslove vseh kupcev in partnerjev, ni prava oglaševalska strategija. E-mail oglaševanje ne sme biti naključno pošiljanje površno sestavljenih prodajnih oglasov celotnemu spisku ljudi, temveč strateško začrtana spletna kampanja z določenimi cilji, namenjena ciljni skupini potencialnih kupcev in zvestih strank.

Email marketing je še dan danes učinkovit.

Pri oblikovanju prodajno naravnanih elektronskih sporočil se moramo vprašati, kaj je tisto, o čemer bi naša ciljna skupina kupcev rada brala, kaj bi jih pritegnilo in navdušilo do te mere, da bi to informacijo delili s svojimi prijatelji na socialnih omrežjih ali od ust do ust.

Pravila e-marketinga:

  1. Izberite pravo e-mail platformo (Mailchimp, Aweber, Constant Contact ali podobno);
  2. Pridobite e-mail naslove vaših kupcev, ki morajo soglašati z uporabo osebnih podatkov;
  3. Izdelajte celovito e-mail marketing strategijo, ki bo določala katera sporočila boste poslali posameznim segmentom, s kakšnim namenom, ciljem in časovnico.

Poglejte vaš lasten inbox!

Brez dvoma tudi do vas kdaj pa kdaj pride dober prodajno naravnan e-mail, ki vam spodbudi željo po nakupu pa je morda tako dobro zasnovan, da ga ne bi uvrstili med klasične ˝polnilce inboxov˝. Najboljši prodajni e-maili so narejeni tako, da prvi hip niti ne opazite, da gre za prodajni e-mail, ampak prej elektronsko sporočilo informativne narave o novosti, posebnosti, nečemu kar vas resnično zanima. Da bo elektronsko sporočilo zares zanimivo uporabniku, je pomembno, da so ciljni kupci razdeljeni na skupine, prodajna sporočila pa prilagojena posamezni skupini. Izbrati morate tudi pravo e-mail platformo ter narediti strategijo pošiljanja elektronskih sporočil z opredeljenimi jasnimi cilji takšne kampanje. In ne pozabite:  pravo elektronsko sporočilo bo najbolj učinkovito, če ga pošljete ob pravem trenutku!

Želite pospešiti prodajo ali obvestiti zveste kupce z elektronskimi sporočili? Pišite nam preko spodnjega kontaktnega obrazca in dogovorili se bomo za informativni posvet.

Spoznajmo se:

Ime in priimek (obvezno):

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Spletna stran:

Sporočilo:

Please leave this field empty.

Analiza obstoječe spletne prisotnosti

ANALIZA SPLETNE STRANI

analiza-web

Analiza spletne strani

Opravili bomo tehnično, oblikovno in vsebinsko analizo vaše spletne strani ter predlagali in implementirali izboljšave.

SEO ANALIZA

SEO Analiza. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

SEO Analiza

Preverili bomo vse tehnične in vsebinske elemente, ki vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih ter predlagali in izvedli izboljšave.

ANALIZA KONKURENCE

Analiza konkurence na spletu. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Analiza konkurence

Celovito bomo analizirali in primerjali vas in vaše konkurente ter vam predstavili načrt za izkoristiti prednosti in priložnosti.

IZDELAVA STRATEGIJE

Izdelava strategije digitalnega marketinga. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Izdelava strategije

Vsak celovitejši nastop na spletu potrebuje celovito strategijo z usklajenimi taktikami, rešitvami, izborom kanalov in segmentiranim nagovorom.

Naročite analizo obstoječe spletne strani / konkurence / prisotnosti

Ime in priimek (obvezno):

Spletna stran:

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Please leave this field empty.

Ključi do naših in vaših uspehov

1

metodologija

15+

držav v katerih oglašujemo

40+

strokovnjakov (doma in po svetu)

180+

uspešnih projektov in kampanj

  • učinkovitost
  • inovativnost
  • odličnost
  • intuitivnost
  • osebni pristop
  • zmagovita metodologija
  • najboljše prakse in zadnji trendi
  • vodilne tehnologije
  • se neprestano izpopolnjujemo
  • mednarodni certifikati in nagrade
  • bogate globale izkušnje in prisotnost

Nasveti, za povečanje prodaje

Aktualno

ANALIZA KONKURENCE NA SPLETU: 5 KORAKOV DO KONKURENČE PREDNOSTI

V poslu ni počitka. Konkurenca neprestano prodaja tako vašim strankam, kot novim, potencialnim kupcem. Zakaj to omenjamo? Ker je res tako! Čeprav še vedno naletimo...

POENOSTAVITE SI DIGITALNI MARKETING Z NEPOGREŠLJIVIMI ORODJI (TUDI ZA ZAČETNIKE)

Je digitalni marketing del vašega vsakdanjika? Iščete načine, kako prihraniti čas? Si želite biti še bolj profesionalni in učinkoviti v izvajanju digitalnega ma...
Spletna-stran-je-osrednji-element-spletne-prisotnosti-Profesionalna-izdelava-spletnih-strani-po-meri-naročnika-digimedia-digitalni-marketing

SPLETNA STRAN JE OSREDNJI ELEMENT SPLETNE PRISOTNOSTI

S pojavom digitala, socialnih omrežij. mobilnih naprav, se je v zadnjih letih drastično spremenil način, na katerega dostopamo do spleta, se družimo, iščemo informa...
sports

KAJ SMO POČELI V 2016!

Tako naše stranke, kot mi, smo leto 2016 zaključili z nasmehom na obrazu. Skozi vse leto pa smo počeli tisto, kar imamo najraje in v čemer smo najboljši. Rezultatsk...

Kmalu…

Naše izkušnje

logo-stranka-wsi-marketing-sales-force-b2b-prodaja-marketing-vsebinski-marketing
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-natuzzi-vsebinski-marketing-seo-optimizacija-za-google
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-toyota
logo-stranka-marketinška-agencija-starman-on-page-seo-optimizacija-spletnih-strani-izdelava-spletne-strani
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-canon-1-seo-optimizacija-spletno-oglasevanje-iskalni-marketing
logo-stranka-marketinška-agencija-chevrolet
logo-stranka-heaven-spletno-oglasevanje-v-iskalnikih-google-oglasevanje-na-spletu-web
logo-stranka-digitalni-marketing-corona-seo-optimizacija-spletne-strani-oblikovanje-strani
logo-stranka-wsi-lloyds-Izdelava-spletnih-strani-vsebinski-marketing-spletna-prodaja-B2B
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-marketing-alliance-seo-vsebinski-marketing-digitalno-oglasevanje
logo-stranka-internet-digitalni-marketing-case-seo-optimizacija-izdelava-spletnih-strani
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-spletna-stran-analiza-spletnih-strani-analiza-konkurence-seo
logo-stranka-digitalni-marketing-bmw
logo-stranka-wsi-web-marketing-avis-seo-optimizacija-spletnih-strani-vsebinski-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-xtreme-lashes