EMAIL MARKETING

Samo pomislite, koliko elektronskih sporočil prejmete vsakodnevno v svoj nabiralnik? Zakaj mislite, da jih je toliko? Ker že v vsiljeni obliki, deluje, saj omogoča doseg neprimerljivih razsežnosti!

Vi verjeli ali ne, email marketing prodaja!

Eelektronska pošta je postala del našega vsakdana. Težko si predstavljamo, da bi s strankami, poslovnimi partnerji in sodelavci komunicirali brez elektronskih sporočil. Kako bi sicer izgledala jutranja kava v pisarni, brez odgovarjanja na kup elektronske pošte?

Če email marketinga še ne izvajate, morate začeti danes!

Ste se kdaj vprašali, zakaj je email marketing od nekdaj tako popularen, uporabljen in zlorabljen? Zakaj ljudje in podjetja še vedno pošiljajo na tone in tone raznih novic, prodajnih e-mailov, nasvetov, obvestil in drugih sporočil preko elektronske pošte? Ker deluje!

Primerno zasnovano e-mail oglaševanje je dobrodošel način marketinga izdelkov in storitev, ki ga bo rada sprejela tudi vaša elektronska baza naročnikov in kupcev.

Marketing elektronskih sporočil – ˝Evergreen˝ digitalnega marketinga

Razlog zakaj ima e-mail oglaševanje pogosto negativen prizvok je v napačni rabi e-mail oglaševanja s strani številnih podjetij. Narediti generično elektronsko sporočilo in ga dvakrat letno poslati na elektronske naslove vseh kupcev in partnerjev, ni prava email marketing strategija. E-mail trženje ne sme biti naključno pošiljanje površno sestavljenih prodajnih oglasov celotnemu spisku ljudi, temveč strateško začrtana spletna kampanja z določenimi cilji, namenjena ciljni skupini potencialnih kupcev in zvestih strank.

Email marketing je še dan danes učinkovit.

Pri oblikovanju prodajno naravnanih elektronskih sporočil se moramo vprašati, kaj je tisto, o čemer bi naša ciljna skupina kupcev rada brala, kaj bi jih pritegnilo in navdušilo do te mere, da bi to informacijo delili s svojimi prijatelji na socialnih omrežjih ali od ust do ust.

Kako vam bomo pomagali?

  1. Izbrali bomo pravo e-mail platformo (Mailchimp, Aweber, Constant Contact ali podobno);
  2. Pridobili bomo e-mail naslove vaših kupcev, ki bodo soglašati z uporabo osebnih podatkov;
  3. Izdelali in izvedli bomo celovito e-mail marketing strategijo, ki bo določala katera sporočila boste poslali posameznim segmentom, kdaj in zakaj.
  4. Spremljali, optimizirali in poročali bomo o vsem dogajanju.

Poglejte vaš lasten “inbox”, kateri je zadnji dober email, ki se ga spomnite?

Brez dvoma tudi do vas kdaj pa kdaj pride dober prodajno naravnan e-mail, ki vam spodbudi željo po nakupu pa je morda tako dobro zasnovan, da ga ne bi uvrstili med klasične ˝polnilce inboxov˝. Najboljši prodajni e-maili so narejeni tako, da prvi hip niti ne opazite, da gre za prodajni e-mail, ampak prej elektronsko sporočilo informativne narave o novosti, posebnosti, nečemu kar vas resnično zanima. Da bo elektronsko sporočilo zares zanimivo uporabniku, je pomembno, da so ciljni kupci razdeljeni na skupine, prodajna sporočila pa prilagojena posamezni skupini. Izbrati morate tudi pravo e-mail platformo ter narediti strategijo pošiljanja elektronskih sporočil z opredeljenimi jasnimi cilji kampanje. In ne pozabite:  pravo elektronsko sporočilo bo najbolj učinkovito, če ga pošljete ob pravem trenutku!

Imate vprašanja? Bi se radi posvetovali z nami? Želite pospešiti prodajo z učinkovitim obveščanjem zvestih kupcev z elektronskimi sporočili? Pišite nam preko spodnjega kontaktnega obrazca in dogovorili se bomo za informativni posvet.

Želite povečati prodajo? Vpišite podatke:

Ime in priimek (obvezno):

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Spletna stran:

Sporočilo:

Please leave this field empty.

Analiza obstoječe spletne prisotnosti

ANALIZA SPLETNE STRANI

analiza-web

Analiza spletne strani

Opravili bomo tehnično, oblikovno in vsebinsko analizo vaše spletne strani ter predlagali in implementirali izboljšave.

SEO ANALIZA

SEO Analiza. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

SEO Analiza

Preverili bomo vse tehnične in vsebinske elemente, ki vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih ter predlagali in izvedli izboljšave.

ANALIZA KONKURENCE

Analiza konkurence na spletu. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Analiza konkurence

Celovito bomo analizirali in primerjali vas in vaše konkurente ter vam predstavili načrt za izkoristiti prednosti in priložnosti.

IZDELAVA STRATEGIJE

Izdelava strategije digitalnega marketinga. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Izdelava strategije

Vsak celovitejši nastop na spletu potrebuje celovito strategijo z usklajenimi taktikami, rešitvami, izborom kanalov in segmentiranim nagovorom.

Naročite analizo obstoječe spletne strani / konkurence / prisotnosti

Ime in priimek (obvezno):

Spletna stran:

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Please leave this field empty.

Ključi do naših in vaših uspehov

1

metodologija

15+

držav v katerih oglašujemo

40+

strokovnjakov (doma in po svetu)

180+

uspešnih projektov in kampanj

  • učinkovitost
  • inovativnost
  • odličnost
  • intuitivnost
  • osebni pristop
  • zmagovita metodologija
  • najboljše prakse in zadnji trendi
  • vodilne tehnologije
  • se neprestano izpopolnjujemo
  • mednarodni certifikati in nagrade
  • bogate globale izkušnje in prisotnost

Nasveti, za povečanje prodaje

Aktualno

pristajalna-stran-landing-page

ANATOMIJA UČINKOVITE PRISTAJALNE STRANI V DIGITALNEM TRŽENJU

Ena večjih napak digitalnega trženja, ki jo še vedno prepogosto zasledimo v praksi, je pošiljanje obiskovalcev (z oglaševalskimi kampanjami ali optimizacijo spletne ...
Kako izdelati spletno stran 7 korakov

7 KORAKOV DO POPOLNE SPLETNE STRANI ZA VAŠ POSEL

Dandanes je spletna stran vašega podjetja veliko več, kot le informacijska točka, kjer stranke dobijo več informacij o vaši ponudbi; je vaše glavno prodajno orodje,...
kako optimizirati svojo spleto strani?

KAKO OPTIMIZIRATI SPLETNO STRAN ZA NAJVIŠJA MESTA V GOOGLE?

Investirate v katero koli obliko marketinga ali digitalnega marketinga, vas pa še vedno ni na prvi strani v Google? Več kot 60% vaših potencialnih strank vas vsa...
spletna-prodaja-kako povecati-prodajo

POSPEŠEVANJE PRODAJE Z OPTIMIZACIJO SPLETNE STRANI

Pomislite kako sami iščete po spletu. Največkrat greste naravnost v Google in vpišete, kar iščete. Ravno to počne tudi 60% - 90% vaših ciljnih strank. Vskodnevno ...

Kmalu…

Naše izkušnje

logo-stranka-wsi-anis-Izdelava-spletnih-strani-vsebinski-marketing-spletna-prodaja-B2B
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-marketing-crodent-seo-vsebinski-marketing-digitalno-oglasevanje
logo-stranka-heaven-spletno-oglasevanje-v-iskalnikih-google-oglasevanje-na-spletu-web
logo-stranka-marketinška-agencija-starman-on-page-seo-optimizacija-spletnih-strani-izdelava-spletne-strani
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-natuzzi-vsebinski-marketing-seo-optimizacija-za-google
coca-cola
logo-stranka-wsi-web-marketing-sunsweet-seo-optimizacija-spletnih-strani-vsebinski-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-xtreme-lashes
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-canon-1-seo-optimizacija-spletno-oglasevanje-iskalni-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bmw
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-toyota
clinica-da-mama
alea
mardi-gras-casino
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-spletna-stran-analiza-spletnih-strani-analiza-konkurence-seo
logo-stranka-marketinška-agencija-3port