Kako optimizirati spletno stran za najvišja mesta v Google?

Kako optimizirati spletno stran za najvišja mesta v Google?

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

Kako SEO optimizirati spletno stran: 11 korakov do najvišjih mest v Google

 

Investirate v katero koli obliko marketinga ali digitalnega marketinga, vas pa še vedno ni na prvi strani v Google?

Že investirate v optimizacijo spletnega mesta in bi radi nadgradili obstoječo strategijo?

Če ste na eno ali obe vrpašanji odgovorili z da, boste v naslednjih vrsticah našli vzpodbudo in pravo usmeritev za izdelavo oz. nadgradnjo vaše obstoječe strategije optimizacije spletne strani / trgovine.

 

Zakaj sploh optimizirati spletno mesto?

 

Če vas potencialne stranke ne najdejo na prvi strani v Google, niste za to prav nič prihranili, stranke le prepuščate konkurenci. Več kot 60% vaših potencialnih strank vas vsakodnevno išče v Google, tako v Sloveniji, kot po svetu. Bodite najdeni tudi sami!

 

Še več številk in razlogov za optimizirati vašo spletno stran / trgovino

 

Če redno prebirate naše nasvete, ste že seznanjeni s tem, da optimizacija spletnih strani / trgovin  učinkovito in zanesljivo povečuje prodajo. Največ novih strank in najboljše stranke na spletu, pričnejo nakupno pot s poizvedbo v spletnem iskalniku, kot je Google, kjer so organski, neplačani – (optimizirani) rezultati precej bolj priljubljeni in dobičkonosni od plačanih oglasov (Google AdWords).

V optimizacijo spletnih mest se v povprečju investira okoli 20% celotnega proračuna namenjenega Google storitvam. Čeprav je temu tako, le-ta še vedno prinaša več kot 60% vseh novih strank. Za primerjavo, oglaševanje na klik v iskalniku (Google AdWords) v povprečju prinese le 10% – 15% vseh novih strank. Več o razlikah med plačanimi in neplačanimi rezultati, si lahko preberete tudi na podstrani o iskalnem marketingu.

V nadaljevanju tega prispevka pa podrobneje predstavljamo kako nadgraditi obstoječo strategijo optimizaciej spletne strani, oz. če šele začenjate, kako sploh pristopiti in, korak za korakom, zanesljivo optimizirati stran / trgovino do najvišjih mest v iskalnikih.

 

Če želimo stran dobro optimizirati, moramo najprej poznati pravila

 

Optimizacija spletne strani ali spletne trgovine ni le prestiž. Ko se boste znašli na prvi strani v Google, je verjetno ne boste želeli nikoli več zapustiti. A to se ne bo zgodilo čez noč. Optimizacija spletne strani je dolgoročen in vse bolj kompleksen postopek z ogromno pravili igre, ki se v zadnjih letih vse pogosteje spreminjajo. So pa le-ta za vse enaka, ne glede na moč ali velikost podjetja, blagovne znamke, ali spletne strani. Optimizirati pa je mogoče le primerno oblikovane in izdelane spletne strani.

 

Kdor ne sledi pravilom je lahko kaznovan

 

Kdor ne sledi spremembam in posodobitvam iskalnih algoritmov, kot so Panda, Penguin in Hummingbird, ki so prispele v zadnjih letih, in jim ne prilagaja optimizacije strani, najverjetneje žanje nižje pozicije v spletnih iskalnikih, slabši obisk spletne strani, in upadlo prodajo. Ne glede na velikost, moč in prepoznavnost podjetja, spletne strani, ali trgovine, so spremembe pravil (algoritmov, ki razvrščajo rezultate) v zadnjih letih zahtevale že na milijone »žrtev« po vsem svetu, tudi pri nas. Od majhnih podjetij in trgovin do velikih svetovno znanih korporacij. Če ste se tudi sami srečali z nepričakovano izgubo pozicij ali trajnim izpadom obiska, obstaja velika verjetnost, da je tudi vašo spletno stran doletela manjša ali večja kazen. Toda brez panike. Ni vse izgubljeno. V veliko primerih je dovolj, da razloge za kazen odpravite. Se želite prepričati, kako je z vašo spletno stranjo? Posvetujte se z našimi strokovnjaki, ki bodo za vas opravili SEO analizo spletne strani, odkrili pomanjkljivosti in odpravili napake.

 

Vsako spletno stran / trgovino se optimiziramo z unikatno strategijo optimizacije

 

Preden se lotite dela, morate razumeti, da je vsaka spletna stran / trgovina zgodba zase in potrebuje svojo, unikatno strategijo optimizacije. Vsaka od njih ima namreč svojo kombinacijo ključnih besed, svojo konkurenco, ter svoje specifike. To zahteva predvsem svojo idealno strategijo mesečnega dela (off site optimizacija), zato se morate optimizacije lotiti strateško in analitično.

Gre pa optimizacija spletne strani z roko v roki z izdelavo spletne strani. Spletni iskalniki vračajo zelo intuitivne in človeške rezultate. Včasih je celo moč pozabiti, da delujejo s pomočjo algoritmičnih pravil in kod. Da bodo spletni pajki enostavno razumeli in visoko uvrstili vašo spletno stran, morate najprej poskrbeti za napredno kodo in rabo primerne tehnologije. Slabih spletnih mest, ki v tehničnem smislu ali kako drugače ne ustrezajo vsem pravilom za razvoj strani, ki jih predpisuje Google, se ne da učinkovito optimizirati. Prepričajte se, ali ima vaša spletna stran primerno kodo in ostale tehnične nastavitve s SEO analizo vaše spletnega spletnega mesta!

Ravno tako vam optimizacija spletne strani / trgovine ne bo prinesla najboljših rezultatov, če je vaša spletna stran zgrajena s tehnologijo, ki ni prijazna za Google, ima neprečiščeno kodo, ni hitra, nima zanimive vsebine, nudi slabo uporabniško izkušnjo, ni prilagojena prikazovanju na mobilnih napravah, itd. Če želite preveriti, kako prijazna je vaša spletna stan za Google, stopite v stik z našimi strokovnjaki.

 

Za dobro optimizirat spletno stran, moraš vedet kako vpliva vsak dejavnik posebej

 

Kako optimizirati spletno mesto, za najvišje pozicije v iskalnikih, v 11-h korakih

 

Za vas smo pripravili podrobna navodila, korak za korakom, kako optimizirati vašo spletno stran ter v čem še nadgraditi obstoječo strategijo optimizacije, za najvišja mesta v Google, brez tveganj. Navodila so povzeta po naši preverjeni in učinkoviti interni metodi optimizacije spletnih mest, ki je rodila že številne uspehe in zanesljivo prinaša najvišja mesta v iskalnikih tako v tujini (Google.com, Google.it,…), kot na slovenskem trgu.

 

#1 Analiza stanja in podjetja

 

Analiza dinamike poslovanja podjetja,ponudbe, ciljnih trgov in strank, vam bo podala celovito sliko trenutnega stanja, želj in potreb v vašem podjetju. Vaša naloga je, da oblikujete ciljne skupine. Razvrstite produkte ali storitve po pomembnosti za vaš posel, pomislite kako razmišlja vaša stranka, ko vas išče v Google, in kaj želi prebrati, nato ji pa to ponudite s pravimi prioritetami.2SEO analiza strani

 

#2 Analiza strani

 

Osnovno SEO analizo strani in tehnični pregled le-te lahko opravite z orodji, kot so Hubspot WebSite Grader, ali stopite v stik z našimi strokovnjaki (POMEMBNO: nobena koda ni 100% brez opozoril).

 

#3 Analiza konkurence

 

Analiza konkurence ter primerjava s konkurenti, na področju optimizacije strani. Odkrijemo priložnosti, nevarnosti, se izognemo pastem, in poiščemo najbolj racionalno pot do uspeha.

 

#4 Analiza ključnih besed

 

Brainstorming, raziskovanje in analiza ključnih besed, ki jih vaše stranke vpisujejo, ko iščejo vaše proizvode, storitve, ali podjetje.

 

#5 Strategija optimizacije

 

Izdelava strategije optimizacije strani (on site in off site optimizacije strani): izbor raziskanih ključnih besed in priprava taktik ter načrta dela za prvo leto.

 

#6 On-site optimizacija spletnih strani

 

On site optimizacija strani ali optimizacija strani na strani vključuje optimizacijo:

  • prikazovanja spletne strani in postavitve elementov
  • uporabniške izkušnje
  • navigacije
  • arhitekture spletne strani
  • URL naslovov
  • »meta« podatkov
  • naslovov in podnaslovov v vsebini
  • vsebine
  • slik
  • filmčkov
  • internih povezav
  • Google Business računa
  • integracije spletne strani z Google zemljevidom

 

#7 Tehnična optimizacija

 

Tehnična optimizacija spletnih strani in zahteve:

  • Iskalniku prijazen CMS, prečiščena in optimizirana koda.
  • Optimizacija preusmeritev.
  • Optimizacija komunikacije spletne strani z Google in ostalimi večjimi iskalniki.
  • Optimizacija nastavitev spletne strani.
  • Optimizacija nastavitev na strežniku, kjer spletna stran gostuje.
  • Namestitev in optimizacija nastavitev SSL certifikata.
  • Optimizacija prikazovanja na mobilnih napravah.
  • Povezava z Google Webmaster in Google Analytics, vključno z optimizacijo nastavitev.
  • Izdelava podpornih mikrostruktur (sitemap.xml itd.).
  • Nastavitev robots.txt datoteke.

 

#8 Off site optimizacija

 

Off site optimizacija ali optimizacija izven spletne strani (mesečno delo) predvideva

  • Vpis strani v spletne iskalnike
  • Grajenje vseh vrst in oblik še dovoljenih kvalitetnih povezav
  • Pridobivanje povezav od konkurence
  • Optimizacija in prenova starih vsebin ter povezav na strani in blogu
  • Iskanje dodatnih možnosti in partnerjev za promocijo svoje vsebine
  • Iskanje novih možnosti in ključnih besed za povečanje obiska spletne strani
  • Aktivna uporaba spletne strani, neprestano sveža in zanimiva vsebina

 

#9 Optimizacija načrta vsebinskega marketinga

 

Optimizacija načrta vsebinskega marketinga, ki bo vašo ciljno publiko vodil skozi nakupni proces, od odkritja do končnega nakupa. Potrebujete raznoliko uporabno in poučno vsebino, ki bo nagovarjala različne ciljne skupine ter učinkovit načrt distribucije le te.

Na uvrstitev v spletnih iskalnikih bo ravno tako pozitivno vplivala optimizirana prisotnost na socialnih omrežjih in neprestano sveži signali. Oblegana socialna omrežja so obenem tudi odličen način za povečanje dosega sporočil vaše blagovne znamke.

 

#10 Primerjajte, merite, testirajte, izboljšujte!

 

Spremljanje, merjenje, testiranje, in analiziranje kazalcev je ključno za uspešno optimizacijo strani. Verjetno ste že slišali, da potrebujemo pri optimizaciji spletne strani tudi največji mojstri malo sreče. S testiranjem, neprestanim spremljanjem in izboljšavami, si veliko sreče tudi pričaramo. Pregledovanje zgodovine razvrstitev, vpliva povratnih povezav (»backlinkov«), signalov socialnih omrežij, organskih obiskov, konverzij, in uvrstitve ključnih besed na vaš posel, so le nekateri parametri, ki vam bodo v veliko pomoč pri pravilnem izvajanju vaše strategije optimizacije strani in njenem neprestanem prilagajanju in izboljšavah.

 

#11 Najpogostejši razlogi, zaradi katerih se spletne strani ne znajdejo na prvi strani v Google

 

  • Iskalnikom neprijazna tehnologija
  • Dolga, neprečiščena, težko-berljiva koda.
  • Flash elementi in Java skripte
  • Neprimerna in neoptimizirana URL struktura
  • Neoptimizirani meta podatki in naslovi
  • Slabe zunanje povezave
  • Napačno urejene interne povezave
  • Počasnost delovanja spletne strani
  • Slaba uporabniška izkušnja
  • Neoptimizirana ali nezanimiva vsebina
  • Pomanjkanje mikrostruktur
  • Spletna stran ni prilagojena prikazovanju na mobilnih napravah
  • Neprimerno urejeno gostovanje

Se sprašujete kje začeti in kaj lahko naredite sami? Začnite strateško in analitično, pomagajte si z orodji, izberite prave ključne besede za vaš specifičen primer, in odpravite vse pomanjkljivosti, ki vam jih bo razkrila SEO analiza

Še več o sami optimizaciji in rezultatih, ki jih lahko pričakujete, si preberite tukaj.

V kolikor se vam porajajo vprašanja, ugotavljate, da potrebujete pomoč pri pregledu obstoječe spletne strani in stanja na področju optimizacije, ali za to sploh nimate časa in želite optimizacijo v celoti prepustiti strokovnjakom, nas pokličite na 031 806 600 ali nam pišite preko kontaktnega obrazca in skupaj bomo povečali prodajo tudi vam!

    Če vam je bil prispevek zanimiv in ste v njem izvedeli nekaj novega, ne pozabite ga deliti s prijatelji in znanci na socialnih omrežjih. Tudi sami vam bomo hvaležni. “Sharing is carring” :). Hvala!