KAKO OPTIMIZIRATI SPLETNO STRAN ZA NAJVIŠJA MESTA V GOOGLE?

Investirate v katero koli obliko marketinga ali digitalnega marketinga, vas pa še vedno ni na prvi strani v Google?

Več kot 60% vaših potencialnih strank vas vsakodnevno išče v Google, tako v Sloveniji, kot po svetu. Bodite najdeni tudi sami!

Preberite si, kako lahko sami optimizirate spletno stran, za najvišja mesta v spletnih iskalnikih.

Še več številk, še več razlogov, za optimizacijo spletne strani

Če redno prebirate naše nasvete, ste že seznanjeni s tem, da optimizacija strani učinkovito in zanesljivo povečuje prodajo. Največ novih strank in najboljše stranke na spletu, pričnejo nakupno pot s poizvedbo v spletnem iskalniku, kot je Google, kjer so organski, neplačani – (optimizirani) rezultati precej bolj priljubljeni in donosni od plačanih oglasov (Google AdWords).

V optimizacijo spletnih strani se v povprečju investira okoli 20% celotnega proračuna, namenjenega digitalnemu marketingu. Čeprav je temu tako, le-ta še vedno prinaša več kot 50% vseh novih strank. Za primerjavo, oglaševanje na klik v iskalniku (Google AdWords) v povprečju zahteva porabo nekajkrat večjega skupnega proračuna, ki prinese v povprečju le 10% – 15% vseh novih strank. Več o razlikah med plačanimi in neplačanimi rezultati, si lahko preberete tudi na podstrani o iskalnem marketingu.

V nadaljevanju tega prispevka pa podrobneje predstavljamo kako pristopiti in, korak za korakom, zanesljivo optimizirati stran do najvišjih mest v Google  in ostalih iskalnikih.

SEO – Optimizacija strani je dolgotrajen postopek z ogromno (novimi) pravili

Optimizacija spletne strani ali spletne trgovine ni le prestiž. Ko se boste znašli na prvi strani v Google, je verjetno ne boste želeli nikoli več zapustiti. A to se ne bo zgodilo čez noč. Optimizacija spletne strani je dolgoročen in vse bolj kompleksen postopek z ogromno pravili igre, ki se v zadnjih letih vse pogosteje spreminjajo. So pa le-ta za vse enaka, ne glede na moč ali velikost podjetja, blagovne znamke, ali spletne strani. Optimizirati pa je mogoče le primerno oblikovane in izdelane spletne strani.

Kdor ne sledi pravilom je kaznovan!

Kdor ne sledi spremembam in posodobitvam iskalnih algoritmov, kot so Panda, Penguin in Hummingbird, ki so prispele v zadnjih letih, in jim ne prilagaja optimizacije strani, najverjetneje žanje nižje pozicije v spletnih iskalnikih, slabši obisk spletne strani, in upadlo prodajo. Ne glede na velikost, moč in prepoznavnost podjetja, spletne strani, ali trgovine, so spremembe pravil (algoritmov, ki razvrščajo rezultate) v zadnjih letih zahtevale že na milijone »žrtev« po vsem svetu, tudi pri nas. Od majhnih podjetij in trgovin do velikih svetovno znanih korporacij. Če ste se tudi sami srečali z nepričakovano izgubo pozicij ali trajnim izpadom obiska, obstaja velika verjetnost, da je tudi vašo spletno stran doletela manjša ali večja kazen. Toda brez panike. Ni vse izgubljeno. V veliko primerih je dovolj, da razloge za kazen odpravite. Se želite prepričati, kako je z vašo spletno stranjo? Posvetujte se z našimi strokovnjaki, ki bodo za vas opravili SEO analizo spletne strani, odkrili pomanjkljivosti in odpravili napake.

Vsako spletno stran / trgovino se optimizira po svoje

Preden se lotite dela, morate razumeti, da je vsaka spletna stran / trgovina zgodba zase in potrebuje svojo, unikatno strategijo optimizacije. Vsaka od njih ima namreč svojo kombinacijo ključnih besed, svojo konkurenco, ter svoje specifike. To zahteva predvsem svojo idealno strategijo mesečnega dela (off site optimizacija), zato se morate optimizacije lotiti strateško in analitično.

Gre pa optimizacija spletne strani z roko v roki z izdelavo spletne strani. Spletni iskalniki vračajo zelo intuitivne in človeške rezultate. Včasih je celo moč pozabiti, da delujejo s pomočjo algoritmičnih pravil in kod. Da bodo spletni pajki enostavno razumeli in visoko uvrstili vašo spletno stran, morate najprej poskrbeti za napredno kodo in rabo primerne tehnologije. Slabih spletnih strani, ki v tehničnem smislu ali kako drugače ne ustrezajo vsem pravilom za razvoj strani, ki jih predpisuje Google, se ne da učinkovito optimizirati. Prepričajte se, ali ima vaša spletna stran primerno kodo in ostale tehnične nastavitve. Naročite analizo vaše spletne strani!

Ravno tako vam optimizacija spletne strani ne bo prinesla najboljših rezultatov, če je vaša spletna stran zgrajena s tehnologijo, ki ni prijazna za Google, ima neprečiščeno kodo, ni hitra, nima zanimive vsebine, nudi slabo uporabniško izkušnjo, ni prilagojena prikazovanju na mobilnih napravah, itd. Če želite preveriti, kako prijazna je vaša spletna stan za Google, stopite v stik z našimi strokovnjaki.

11 korakov do najvišjih mest v spletnih iskalnikih

Za vas smo pripravili podrobna navodila, korak za korakom, kako optimizirati vašo spletno stran za najvišja mesta v Google na sodoben način, brez tveganj. Navodila so povzeta po naši preverjeni in učinkoviti interni metodi sodobne optimizacije spletnih strani, ki je rodila že številne uspehe in 1. mesta v Google tako v tujini (Google.com, Google.it,…), kot na slovenskem trgu.

1. Analiza dinamike poslovanja podjetja, ponudbe, ciljnih trgov in strank, vam bo podala celovito sliko trenutnega stanja, želj in potreb v vašem podjetju. Vaša naloga je, da oblikujete ciljne skupine. Razvrstite produkte ali storitve po pomembnosti za vaš posel, pomislite kako razmišlja vaša stranka, ko vas išče v Google, in kaj želi prebrati, nato ji pa to ponudite s pravimi prioritetami.

2. Osnovno analizo strani in tehnični pregled le-te lahko opravite z orodji, kot so Hubspot WebSite Grader, ali stopite v stik z našimi strokovnjaki (POMEMBNO: nobena koda ni 100% brez opozoril).

3. Analiza konkurence ter primerjava s konkurenti, na področju optimizacije strani. Odkrijemo priložnosti, nevarnosti, se izognemo pastem, in poiščemo najbolj racionalno pot do uspeha.

4. Brainstorming, raziskovanje in analiza ključnih besed, ki jih vaše stranke vpisujejo, ko iščejo vaše proizvode, storitve, ali podjetje.

5. Izdelava strategije optimizacije strani (on site in off site optimizacije strani): izbor raziskanih ključnih besed in priprava taktik ter načrta dela za prvo leto.

6. On site optimizacija strani ali optimizacija strani na strani vključuje optimizacijo:

  • prikazovanja spletne strani in postavitve elementov
  • uporabniške izkušnje
  • navigacije
  • arhitekture spletne strani
  • URL naslovov
  • »meta« podatkov
  • naslovov in podnaslovov v vsebini
  • vsebine
  • slik
  • filmčkov
  • internih povezav
  • Google Business računa
  • integracije spletne strani z Google zemljevidom

7. Tehnična optimizacija spletnih strani in zahteve:

  • Iskalniku prijazen CMS, prečiščena in optimizirana koda.
  • Optimizacija preusmeritev.
  • Optimizacija komunikacije spletne strani z Google in ostalimi večjimi iskalniki.
  • Optimizacija nastavitev spletne strani.
  • Optimizacija nastavitev na strežniku, kjer spletna stran gostuje.
  • Namestitev in optimizacija nastavitev SSL certifikata.
  • Optimizacija prikazovanja na mobilnih napravah.
  • Povezava z Google Webmaster in Google Analytics, vključno z optimizacijo nastavitev.
  • Izdelava podpornih mikrostruktur (sitemap.xml itd.).
  • Nastavitev robots.txt datoteke.

8. Off site optimizacija ali optimizacija izven spletne strani (mesečno delo) predvideva

  • Vpis strani v spletne iskalnike
  • Grajenje vseh vrst in oblik še dovoljenih kvalitetnih povezav
  • Pridobivanje povezav od konkurence
  • Optimizacija in prenova starih vsebin ter povezav na strani in blogu
  • Iskanje dodatnih možnosti in partnerjev za promocijo svoje vsebine
  • Iskanje novih možnosti in ključnih besed za povečanje obiska spletne strani
  • Aktivna uporaba spletne strani, neprestano sveža in zanimiva vsebina

9. Optimizacija načrta vsebinskega marketinga, ki bo vašo ciljno publiko vodil skozi nakupni proces, od odkritja do končnega nakupa. Potrebujete raznoliko uporabno in poučno vsebino, ki bo nagovarjala različne ciljne skupine ter učinkovit načrt distribucije le te.

10. Na uvrstitev v spletnih iskalnikih bo ravno tako pozitivno vplivala optimizirana prisotnost na socialnih omrežjih in neprestano sveži signali. Oblegana socialna omrežja so obenem tudi odličen način za povečanje dosega sporočil vaše blagovne znamke.

11. Primerjajte, merite, testirajte, izboljšujte! Spremljanje, merjenje, testiranje, in analiziranje kazalcev je ključno za uspešno optimizacijo strani. Verjetno ste že slišali, da potrebujemo pri optimizaciji spletne strani tudi največji mojstri malo sreče. S testiranjem, neprestanim spremljanjem in izboljšavami, si veliko sreče tudi pričaramo. Pregledovanje zgodovine razvrstitev, vpliva povratnih povezav (»backlinkov«), signalov socialnih omrežij, organskih obiskov, konverzij, in uvrstitve ključnih besed na vaš posel, so le nekateri parametri, ki vam bodo v veliko pomoč pri pravilnem izvajanju vaše strategije optimizacije strani in njenem neprestanem prilagajanju in izboljšavah.

Najpogostejši razlogi, zaradi katerih se spletne strani ne znajdejo na prvi strani v Google

  • Iskalnikom neprijazna tehnologija
  • Dolga, neprečiščena, težko-berljiva koda.
  • Flash elementi in Java skripte
  • Neprimerna in neoptimizirana URL struktura
  • Neoptimizirani meta podatki in naslovi
  • Slabe zunanje povezave
  • Napačno urejene interne povezave
  • Počasnost delovanja spletne strani
  • Slaba uporabniška izkušnja
  • Neoptimizirana ali nezanimiva vsebina
  • Pomanjkanje mikrostruktur
  • Spletna stran ni prilagojena prikazovanju na mobilnih napravah
  • Neprimerno urejeno gostovanje

Se sprašujete kje začeti in kaj lahko naredite sami? Začnite strateško in analitično, pomagajte si z orodji, izberite prave ključne besede za vaš specifičen primer, in odpravite vse zgoraj-naštete najpogostejše napake.

Več kot 60% vaših potencialnih strank kupuje na prvi strani v Google

Če vas ne najdejo, niste za to prav nič prihranili, stranke le prepuščate konkurenci.

V kolikor se vam porajajo vprašanja, ugotavljate, da potrebujete pomoč pri pregledu obstoječe spletne strani in stanja na področju optimizacije, ali za to sploh nimate časa in želite optimizacijo v celoti prepustiti strokovnjakom, nas pokličite na 031 806 600 ali nam pišite preko kontaktnega obrazca in skupaj bomo povečali prodajo tudi vam!

Ime in priimek (obvezno):

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Spletna stran:

Sporočilo:

Vam je bil prispevek zanimiv? Ste se naučili kaj novega? Delite ga s prijatelji na Linkedinu, Facebooku, Twitterju ali Google+ ter ga pošljite osebi, ki jo imate v mislih, po elektronski pošti:

Analiza obstoječe spletne prisotnosti

ANALIZA SPLETNE STRANI

analiza-web

Analiza spletne strani

Opravili bomo tehnično, oblikovno in vsebinsko analizo vaše spletne strani ter predlagali in implementirali izboljšave.

SEO ANALIZA

SEO Analiza. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

SEO Analiza

Preverili bomo vse tehnične in vsebinske elemente, ki vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih ter predlagali in izvedli izboljšave.

ANALIZA KONKURENCE

Analiza konkurence na spletu. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Analiza konkurence

Celovito bomo analizirali in primerjali vas in vaše konkurente ter vam predstavili načrt za izkoristiti prednosti in priložnosti.

IZDELAVA STRATEGIJE

Izdelava strategije digitalnega marketinga. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Izdelava strategije

Vsak celovitejši nastop na spletu potrebuje celovito strategijo z usklajenimi taktikami, rešitvami, izborom kanalov in segmentiranim nagovorom.

Naročite analizo obstoječe spletne strani / konkurence / prisotnosti

Ime in priimek (obvezno):

Spletna stran:

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Ključi do naših in vaših uspehov

1

metodologija

15+

držav v katerih oglašujemo

40+

strokovnjakov (doma in po svetu)

180+

uspešnih projektov in kampanj

  • učinkovitost
  • inovativnost
  • odličnost
  • intuitivnost
  • osebni pristop
  • zmagovita metodologija
  • najboljše prakse in zadnji trendi
  • vodilne tehnologije
  • se neprestano izpopolnjujemo
  • mednarodni certifikati in nagrade
  • bogate globale izkušnje in prisotnost

Nasveti, za povečanje prodaje

Aktualno

Izdelava spletnih strani Wordpress

IZDELAVA SPLETNIH STRANI: 10 RAZLOGOV, ZAKAJ IZBRATI WORDPRESS

V kolikor razmišljate o: prenovi spletne strani, si želite bolj enostavno dodajati in urejati vsebine, ali želite poenostavljeno upravljati spletno stran...
pristajalna-stran-landing-page

ANATOMIJA UČINKOVITE PRISTAJALNE STRANI V DIGITALNEM TRŽENJU

Ena večjih napak digitalnega trženja, ki jo še vedno prepogosto zasledimo v praksi, je pošiljanje obiskovalcev (z oglaševalskimi kampanjami ali optimizacijo spletne ...
Kako izdelati spletno stran 7 korakov

7 KORAKOV DO POPOLNE SPLETNE STRANI ZA VAŠ POSEL

Dandanes je spletna stran vašega podjetja veliko več, kot le informacijska točka, kjer stranke dobijo več informacij o vaši ponudbi; je vaše glavno prodajno orodje,...
kako optimizirati svojo spleto strani?

KAKO OPTIMIZIRATI SPLETNO STRAN ZA NAJVIŠJA MESTA V GOOGLE?

Investirate v katero koli obliko marketinga ali digitalnega marketinga, vas pa še vedno ni na prvi strani v Google? Več kot 60% vaših potencialnih strank vas vsa...

Matej and his team did an awesome job in helping me figure out why my website dropped in rankings on Google after the last Google quality update this Summer (2017). He is very dedicated and was only SEO expert worldwide (from twelfth I contacted) that knew from the get go what have happen and what to do from here on. We correct everything and my site is ranking even higher now. Very recommended!

Ofir B., www.99bitcoin.com (Izrael, 2017)

Pohvale Digimedii in Mateju za odlično izdelano spletno stran, nad katero smo mi in naše stranke navdušeni. Priporočam!

Črt Banko, Crodent.net (2016)

Matej did a fantastic job with my SEO audit and competition analysis. He provided with detailed feedback about what specifically needed to be improved on my site and how to beat all the competition. The best SEO professional I ever worked with. I am now hiring him to complete several other SEO related projects.

Svetovno znan Afilliate Marketer James R. (ZDA, 2017)

Zelo sem vesela, da sem za izdelavo spletne strani izbrala Digimedio in Mateja, saj je človek, ki se za stranko zares potrudi, jo spodbuja in stalno spremlja, ji svetuje ter poišče najboljše rešitve za končni rezultat – izdelavo kvalitetne spletne strani in oglaševanja.

Manica Smrdelj, vodja profesionalnega vokalnega studia, Studio Cantica, Manica Smrdelj, /s.p. (2013)

Od prvega pogovora dalje so pristopil zavzeto, profesionalno in strokovno. Sprva niti nisem vedel kaj sploh splet prinaša, a želel sem si nekaj posebnega in učinkovitega. Kot so mi obljubili, so upoštevali vse moje želje, spletna stran je enostavna za upravljanje, oblikovana po naših željah in po pol leta prinaša dnevno nova povpraševanja ter polni več, kot tretjino hotela. Profesionalnost in zavzetost, ki je prinesla nepredstavljive rezultate. Toplo priporočam.

Samo, direktor družinskega hotela (2012)

Naše izkušnje

logo-stranka-wsi-anis-Izdelava-spletnih-strani-vsebinski-marketing-spletna-prodaja-B2B
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-marketing-crodent-seo-vsebinski-marketing-digitalno-oglasevanje
logo-stranka-heaven-spletno-oglasevanje-v-iskalnikih-google-oglasevanje-na-spletu-web
logo-stranka-marketinška-agencija-starman-on-page-seo-optimizacija-spletnih-strani-izdelava-spletne-strani
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-natuzzi-vsebinski-marketing-seo-optimizacija-za-google
coca-cola
logo-stranka-wsi-web-marketing-sunsweet-seo-optimizacija-spletnih-strani-vsebinski-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-xtreme-lashes
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-canon-1-seo-optimizacija-spletno-oglasevanje-iskalni-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bmw
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-toyota
clinica-da-mama
alea
mardi-gras-casino
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-spletna-stran-analiza-spletnih-strani-analiza-konkurence-seo
logo-stranka-marketinška-agencija-3port