SPLETNO OGLAŠEVANJE (Google AdWords, Facebook, itd. )

“Spletno oglaševanje (na klik) je najhitrejši način do novih strank na spletu”

Spletno oglaševanje je postalo tako samoumevno, da ga pogosto že zamenjujemo z bolj splošnim izrazom oglaševaje. A kljub temu, so številni podjetniki še vedno mnenja, da obstoj spletne strani istočasno pomeni spletno prodajo. Moramo vas razočarati! Spletna stran ni žitno polje, in obiskovalci spletne strani niso plevel, ki kar zraste  sam od sebe, zato ni dovolj, da zgolj ustvarite spletno stran, da bi prodali svoje izdelke. Spletno stran je potrebno oglaševati, optimizirati in nadgrajevati.

Dandanes so na voljo številne rešitve in prodajni kanali, s katerimi lahko dosežemo zavidljivo obiskanost vaše spletne strani.

Zakaj je promet iz spletnih iskalnikov tako pomemben?

Obiskovalci, ki pridejo na vašo spletno stran iz spletnih iskalnikov, naj si bo preko organskega rezultata ali tekstovnega oglasa na klik, so vaše izdelke in storitve sami poiskali, zato za vas predstavljajo najbolj resne stranke na spletu.

Več kot 70% (v nekaterih panogah (B2B) tudi več kot 90%) vseh vaših strank se nahaja na spletu. Največ novih strank pridobljenih preko spleta še vedno prihaja iz spletnih iskalnikov. Več plačanih in neplačanih povezav, kot imate na prvi strani za vpisano poizvedbo, večji odstotek klikov na spletno stran boste prejeli. Plačani tekstovni oglasi, ki se prikazujejo na prvi strani iskalnikov v povprečju skupaj prejmejo med 25 % in 30 % vseh klikov. Neplačani, organski rezultati pa prejmejo približno ostalih 70 %. Le dobrih 5 % uporabnikov spleta si ogleda rezultate na drugi strani iskalnikov, zato se enostavno morate pojaviti na prvi strani!

Dober tekstovni oglas lahko prinese več klikov, kot jih prinese drugo uvrščeni rezultat med neplačanimi rezultati. Največ klikov še vedno pobere prvi neplačan rezultat v spletnih iskalnikih. V kolikor imate poleg prvih neplačanih rezultatov ob enem še plačan tekstovni oglas, lahko v mnogih primerih pričakujete tudi do  60% vseh klikov in več, saj se učinek na kredibilnost ne sešteva ampak množi.

Spletno oglaševanje na klik v spletnih iskalnikih (Google, Bing,…) in drugje…

Mi se oglaševanja na spletu lotevamo na večkrat preverjen in zmagovalen način, ki obsega celovit in strateški pristop. Naš izbor kanalov in izvedba oglaševanja na klik, vam bo zagotovo pomagala požeti plodove investicij v digitalni marketing.

Namen Google oglaševanja v spletnih iskalnikih je podoben kot pri (SEO) optimizaciji strani za spletne iskalnike, pritegniti več obiskovalcev na spletno mesto in tako povečati prodajo. Pri Google oglaševanju v spletnih iskalnikih plačate vsak klik na plačljiv oglas. Nekatere druge oblike digitalnega oglaševanja pa omogočajo tudi plačevanje fiksnega zneska za tisoč prikazov oglasa, neodvisno od količine klikov.

spletno-oglaševanje-v-iskalnikih-google-AdWords-Facebook-Yahoo-Bing-spletni-oglasi-in-vse-oblike-oglaševanja-na-spletu-digitalno-oglaševanje-spletno-oglasevanje

Čeprav se pri iskanju zadetkov v spletnih iskalnikih plačljivi oglasi in organski rezultati iskanja pojavijo na isti strani, je med njimi pomembna razlika. Oglasi v Googlu in ostalih iskalnikih se navadno pojavijo že na samem vrhu strani in so rahlo obarvani ali drugače označeni, tako da so še bolj izstopajoči, kot organski rezultati. Vsakokrat, ko uporabnik klikne na tak oglas, lastniki spletne strani plačajo za ˝njegov klik˝. Najbolj poznana in razširjena oblika takega oglaševanja je Google (AdWords) oglaševanje v svojem iskalniku. Izvajamo in poznamo pa še Bing, Yahoo, Twitter, Linkedin, Youtube, Facebook oglaševanje in druge.

Do novih poslov in novih strank na internetu, lahko pridete najhitreje s spletnim oglaševanja na klik. Natančneje, z Google oglaševanjem na klik v iskalniku..

SEO optimizacija splete strani vs. oglaševanje na klik v spletnih iskalnikih

Najbrž se sprašujete katera rešitev je bolj primerna za vas – optimizacija vaše spletne strani, ali oglaševanje na klik. Čeprav sta na videz rešitvi podobni in obe pripomoreta k učinkovitejši prodaji, zaradi povečane vidnosti v spletnih iskalnikih je odgovor kompleksen in odvisen od tega kakšni so vaši spletni prodajni cilji oz. cilji posamezne kampanje. SEO optimizacija je proces, ki je počasnejši, obsežnejši in ima dolgotrajnejše učinke in v povprečju višje donose, medtem ko z oglaševanjem na klik dosežemo hitre rezultate ob fiksnih stroških. Oglasi se tako prikazujejo le po pred nakazilu in se po porabljenem proračunu zaustavijo. Organski rezultati pa ohranijo svoje mesto dolgoročneje, vse dokler jih kdo od konkurentov ne prehiti, kar se pa poredko dogaja, ko se enkrat znajdete v zgornji polovici prve strani rezultatov.

Če vaša poslovna ideja potrebuje čim večji doseg potencialnih kupcev potem so naše rešitve spletnega oglaševanja na klik prave za vas. Z našo pomočjo boste na spletno stran pritegnili prave obiskovalce, s čimer ne boste le povečali prepoznavnosti, temveč tudi konverzijo, kar bo posledično pozitivno vplivalo tudi na dejansko povečanje prodaje.

Do sedaj ste spoznali:

  • Da je namen optimizacije spletnih strani in oglaševanja na klik s pomočjo spletnih iskalnikov pridobivanje novih strank;
  • Razliko med optimizacijo spletnih strani in oglaševanjem na klik v hitrosti rezultatov;
  • Strukturo klikov na spletno stran po njihovih deležih;

Sedaj razumete, zakaj morate biti prisotni na vrhu spletnih iskalnikov za vse za vaše pomembne iskalne fraze, storitve in proizvode, po katerih bi vas lahko iskali vaši potencialni kupci.

Katere vrste oglaševanja na klik še poznamo?

Google oglaševanje, še vedno uvrščamo med najučinkovitejše načine oglaševanja na klik, čeprav so se v določenih branžah s pojavom družbenih omrežij izkazale za še učinkovitejše druge oblike oglaševanja na klik kot so: LinkedIn, Facebook in Twitter oglaševanje.

Spletno-oglaševanje-sestavlja-google-oglaševanje-v-iskalnikih-prikazno-spletno-oglaševanje-remarketing-retagreting-facebook-google-AdWords-oglaševanje-na-spletu-slikovni-oglasi-video-oglasi

Najbolj raznolik in razvejan sistem oglaševanja na klik ponujata Facebook in Google. Google oglaševanje na klik zajema tekstovno ter grafično oglaševanje na klik na Googlovih in partnerskih straneh, YouTube in Gmail oglaševanje ter Remarketing.

Dejavniki uspeha spletnega oglaševanja

Uspeh ali neuspeh v oglaševanju na klik je odvisen od poznavanja obeh komponent oglaševanja na klik, prometa in konverzije. Da bi na spletu oglaševali učinkovito je pri tem pomembno tudi razumevanje in pravilna raba naslednjih elementov spletnega oglaševanja:

  1. upravljanje s podatki,
  2. targetiranje,
  3. oglas in sporočilo,
  4. pristajalna stran,
  5. spremljanje, merjenje in optimiziranje kampanj.

Namen oglaševanja je obiskovalce pripeljati na spletno stran in jih nato z ostalimi oblikami digitalnega marketinga ter remarketingom potiskati vse višje po prodajnem lijaku h končnemu cilju, prodaji.

Vas zanima koliko vas bo stalo oglaševanje na klik? Pri tekstovnem oglaševanju na klik plačate le, ko nekdo klikne na vaš oglas, ostale oblike oglaševanja na klik pa se lahko zaračunajo, kot cena za 1000 prikazov vašega oglasa, cena za ogled videa, cena po sekundah predvajanja oglasa in podobno. Podjetja in oglaševalci namenjajo oglaševanju na klik vse več pozornosti in sredstev. Številke so težko predstavljive tistim, ki še ne oglašujete. Za najbolj donosne ključne besede in iskalne fraze podjetja plačajo tudi nekaj sto dolarjev za vsak klik.

Najpomembnejša komponenta oglaševanja na klik je izbira partnerja ali skupine strokovnjakov, ki upravljajo oglaševanje na klik in ostale elemente strategije digitalnega marketinga. Vsakodnevno se srečujemo s primeri, ko podjetja zaradi neprofesionalnega, ne strateškega ali površnega upravljanja in vodenja kampanj ne dosežejo zadostnega prodajnega učinka in za primerljive klike plačujejo tudi štirikratnik ali več za posamezen klik.

Zagotovite si zanesljivega partnerja pri izvedbi vaše naslednje oglaševalske kampanje. Stopite v stik z nami. Pišite nam preko spodnjega kontaktnega obrazca in dogovorili se bomo za informativni posvet.

Spoznajmo se:

Ime in priimek (obvezno):

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Spletna stran:

Sporočilo:

Please leave this field empty.

Analiza obstoječe spletne prisotnosti

ANALIZA SPLETNE STRANI

analiza-web

Analiza spletne strani

Opravili bomo tehnično, oblikovno in vsebinsko analizo vaše spletne strani ter predlagali in implementirali izboljšave.

SEO ANALIZA

SEO Analiza. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

SEO Analiza

Preverili bomo vse tehnične in vsebinske elemente, ki vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih ter predlagali in izvedli izboljšave.

ANALIZA KONKURENCE

Analiza konkurence na spletu. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Analiza konkurence

Celovito bomo analizirali in primerjali vas in vaše konkurente ter vam predstavili načrt za izkoristiti prednosti in priložnosti.

IZDELAVA STRATEGIJE

Izdelava strategije digitalnega marketinga. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Izdelava strategije

Vsak celovitejši nastop na spletu potrebuje celovito strategijo z usklajenimi taktikami, rešitvami, izborom kanalov in segmentiranim nagovorom.

Naročite analizo obstoječe spletne strani / konkurence / prisotnosti

Ime in priimek (obvezno):

Spletna stran:

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Please leave this field empty.

Ključi do naših in vaših uspehov

1

metodologija

15+

držav v katerih oglašujemo

40+

strokovnjakov (doma in po svetu)

180+

uspešnih projektov in kampanj

  • učinkovitost
  • inovativnost
  • odličnost
  • intuitivnost
  • osebni pristop
  • zmagovita metodologija
  • najboljše prakse in zadnji trendi
  • vodilne tehnologije
  • se neprestano izpopolnjujemo
  • mednarodni certifikati in nagrade
  • bogate globale izkušnje in prisotnost

Nasveti, za povečanje prodaje

Aktualno

spletna-prodaja-kako povecati-prodajo

POVEČALI SMO JIM PRODAJO Z OPTIMIZACIJO SPLETNE STRANI (TUDI V TUJINI)

Vaše ciljne stranke vsakodnevno iščejo vaše podjetje; storitve ali proizvode v spletnih iskalnikih, kot je Google. Višje, kot se nahaja vaša spletna stran, več kl...

SEO (OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI) V 2017, NOVA MALA SEO REVOLUCIJA IN TRENDI ZA PRIHODNOST

Če želimo spletno stran učinkovito optimizirati in zasedati najvišja mesta v spletnih iskalnikih, moramo seveda najprej poznati delovanje spletnih iskalnikov. Zato bo...
Analiza konkurence na spletu, analiza strani, analiza SEO (optimizacija)

ANALIZA KONKURENCE NA SPLETU: 5 KORAKOV DO KONKURENČE PREDNOSTI

Analiza konkurence razkriva neprecenljive informacije na katerih gradimo konkurenčne prednosti! V poslu ni počitka. Konkurenca neprestano prodaja tako vašim strankam...

POENOSTAVITE SI DIGITALNI MARKETING Z NEPOGREŠLJIVIMI ORODJI

Je digitalni marketing del vašega vsakdanjika? Iščete načine, kako prihraniti čas? Si želite biti še bolj profesionalni in učinkoviti v izvajanju aktivnosti dig...

Kmalu…

Naše izkušnje

logo-stranka-wsi-marketing-sales-force-b2b-prodaja-marketing-vsebinski-marketing
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-natuzzi-vsebinski-marketing-seo-optimizacija-za-google
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-toyota
logo-stranka-marketinška-agencija-starman-on-page-seo-optimizacija-spletnih-strani-izdelava-spletne-strani
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-canon-1-seo-optimizacija-spletno-oglasevanje-iskalni-marketing
logo-stranka-marketinška-agencija-chevrolet
logo-stranka-heaven-spletno-oglasevanje-v-iskalnikih-google-oglasevanje-na-spletu-web
logo-stranka-digitalni-marketing-corona-seo-optimizacija-spletne-strani-oblikovanje-strani
logo-stranka-wsi-lloyds-Izdelava-spletnih-strani-vsebinski-marketing-spletna-prodaja-B2B
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-marketing-alliance-seo-vsebinski-marketing-digitalno-oglasevanje
logo-stranka-internet-digitalni-marketing-case-seo-optimizacija-izdelava-spletnih-strani
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-spletna-stran-analiza-spletnih-strani-analiza-konkurence-seo
logo-stranka-digitalni-marketing-bmw
logo-stranka-wsi-web-marketing-avis-seo-optimizacija-spletnih-strani-vsebinski-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-xtreme-lashes