Osnovni koraki digitalni marketing 1

Digitalni marketing: od osnov do uspeha

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

Osnovni koraki do prodajnega uspeha z digitalnim marketingom

 

Učinkovit digitalni marketing je dobičkonosna investicija v povečanje prodaje. Omogoča postati velik, tudi najmanjšim. Vse se začne pri dobrih temeljih (analizi sanja, konkurence in pravi strategiji).

Ravno tako, kot vi  sami, poizvedujejo po rešitvah na spletu tudi vaše stranke, ki redno uporabljajo iskalnike, kot je Google,  socialna omrežja, prebirajo elektronsko pošto, iščejo v iskalnikih, klikajo na oglase, raziskujejo po zemljevidih, prebirajo brezplačne poučne vsebine, si ogledujejo videoposnetke, obiskujejo spletna izobraževanja ali tečaje, iščejo telefonske številko oz. ponudnika v spletnem imeniku ali se zgolj zabavajo s tehnologijo in svojim prostim časom, itd. Vse to so priložnosti, ki jih ne zamujamo pri promociji proizvodov ali storitev. Napadamo s pravim sporočilom, ob pravem času, ki pritegne, ne izpade vsiljivo, prinaša vrednost, prepriča in proda.

 

V rezultate usmerjen digitalni marketing, bo dobičkonosno povečal  vašo prodajo!

 

Digitalni potrošnik živi z digitalno tehnologijo po navodilih ustvarjalcev digitalnih vsebin. S pametnimi rešitvami, racionalnimi vložki, strateškim pristopom se ustvarjajo uspehi. Tudi vi lahko aktivno sodelujete in vplivate na dogajanje in sooblikujemo vaš jutri z učinkovito spletno stranjo in prisotnostjo v iskalnikih, na socialnih omrežjih, oglaševanjem, itd.

 

Strateški pristop ter premišljene, inovativne in pametne rešitve so recept za uspeh!

 

Kot vsi vemo, brez načrtovanja, ni uspeha. Tako je tudi v digitalnem marketingu zato potrebujete najprej lastno digitalno strategijo. Predvidevati mora vse planirane aktivnosti, korake, kampanje, storitev, rešitve, taktike in orodija, za vaš uspeh v digitalni realnosti.

 

Učinkovit digitalni marketing je povsem prilagojen vašemu poslu in ciljem

 

Slabo razumevanje vašega posla ali strank z vaše strani ali s strani svetovalca za digitalni marketing, usmerjanje preveč energije v eno samo storitev in premalo v druge, pomanjkanje kohezije, slaba predpriprava, neučinkovita komunikacija, ali pomanjkljiva angažiranost stranke, so pogosti razlogi za nekatere manj uspešne nastope na spletu.

Razsežnost uspeha posamezne digitalne zgodbe se tako rekoč definira že v sami predpredpripravi in pripravi na projekt, ter skozi proces izobraževanja stranke. Le poglobljen, raziskovalno-analitični pristop s strateškimi usmeritvami je danes pravi recept za uspeh na spletu v gneči, ki danes vlada v digitalnem prometu. V te namene, priporočamo pred samo izdelavo strategije, izvesti poglobljeno analizo konkurence (na spletu) in analizo spletne strani ter tako pridobiti popolne informacije o nevarnostih, priložnostih ter najkrajši poti do vašega uspeha.

 

Vsaka zmagovita strategija ima v ozadju tudi preverjeno metodologijo in postopke dela

 

Preverjena metodologija z analitično predpripravo, strateški pristop, znanje in globalne izkušnje, WSI »know how« ter neprestano izobraževanje so ključi do naših ter vaših konkurenčnih prednosti in uspehov v digitalnem marketingu.

Naše rešitve in storitve so prilagojene vašim potrebam in oblikovane na podlagi dinamik vašega posla, potreb, želj in ciljev, ki jih odkrijemo in definiramo že v začetni, analitični fazi. Izvedba vsakega projekta pa poteka po specifičnih korakih in preverjenih postzopkih dela, ki jih neprestano nadgrajujemo. Našo metodologijo smo razvili na podlagi lastnih, lokalnih in globalnih izkušenj, najboljših praks in vodilnih smernic v panogi (tudi WSI) ter na podlagi izkušenj iz sodelovanj z nekaterimi največjimi svetovnimi podjetji in blagovnimi znamkami.

 

DIGIMEDIA METODOLOGIJA

 

  1. Raziskovanje, kot tudi priprava svetovalca in ekipe na projekt.
  2. Analiza vašega podjetja, ciljev, panoge, trendov in konkurence.
  3. Načrtovanje aktivnosti, kampanj, taktik, rešitev in strategije.
  4. Usklajevanje načrtov, potreb in zahtev z vašimi željami in preferencami glede oblikovanja, vsebin, itd..
  5. Ustvarjanje in izumljanje učinkovitih ter unikatnih rešitev digitalnega marketinga po meri, ki narišejo nasmeh na vaš obraz.
  6. Testiranje in implementacija rešitev.
  7. Spremljanje s spletno analitiko, obdelava podatkov in sprejemanje odločitev o izboljšavah.
  8. Optimizacija in nadgrajevanje, posodabljanje rešitev, taktik, kampanj, strategij, itd.

 

digimedia metodologija digitalneja marketinga

 

Osnovni elementi in aktivnosti digitalnega marketinga

 

Danes je težje, kot kadarkoli do sedaj, izstopati med vso konkurenco. Niste pa še nikoli imeli toliko možnostzi za uspeh, kot jih imate danes. Pri vseh možnostih, ki so na voljo, je izbira storitev in taktik še bolj zapletena naloga. Strateško načrtovane aktivnosti, usmerjene v rezultate, pametna digitalna strategija z optimalno kombinacijo in obliko rešitev, taktik in kampanj, prinaša presenetljive rezultate, sploh za podjetja, ki se digitalnega marketinga šele lotevajo profesionalno, strateško, celovito in ciljno usmerjeno, s premišljenimi in sodobnimi pristopi usmerjenimi v rezultate.

Zaradi številnih mitov, netočnih ali zavajajočih trditev, novosti na eni strani ter dejanskih možnosti na področju digitalnega trženja na drugi strani, se podjetja, posamezniki in celo “strokovnjaki” še vedno prepogosto površno odločajo, kam usmeriti svojo energijo in sredstva. Ponudniki velikokrat ponujajo, kar znajo izvesti in ne tisto, kar stranke dejansko potrebujejo. Zato vam v naslednjih vrsticah podrobneje predstavljamo osnovne aktivnosti digitalnega marketinga, ter podrobnosti, ki učinkovite digitalne strategije loči od množice povprečnih.

 

 

 

1. Zanimiva in odzivna spletna stran prilagojena mobilnim napravam

 

Vaša spletna stran že dolgo ni več le vizitka. Je vaše osrednje predstavništvo na spletu in prvi prodajalec podjetja. Nihče od zaposlenih ne zmore tega. Zato potrebujete izdelati spletno stran po meri, ki ustvarja nove posle in stranke v vseh okoliščinah. Vedno več nas v današnji digitalni realnosti dostopa in komunicira z blagovnimi znamkami preko pametnih telefonov in tablic, zato je zelo pomembno, da je obiskovalcem omogočen poenoten prilagojen ogled spletnih strani in vsebin na vseh napravah. Uporabniška izkušnja na strani mora biti ravno tako učinkovita, enako in hitro pregledna, in vse mora biti na svojem mestu, ne glede na to ali do vsebin dostopamo s pametnim telefonom, tablico, prenosnikom ali namiznim računalnikom. Vsi, ki še vedno zanemarjate mobilno tehnologijo, prilagodljive načine prikazovanja in kupce v trenutkih, ko imajo svoj telefon v roki, lahko to že dolgo obžalujete, saj jih zanemarjate v tistih intimnih trenutkih, ko se da navezati najgloblji stik z vašimi sledilci, potencialnimi strankami in bralci.

 

2. Optimizacija spletnih strani in iskalni marketing za »lead generation«

 

Kdor meni, da SEO optimizacija spletnih strani ne obstaja več, ali ne prinaša več pravih rezultatov, ima slab smisel za humor. Optimizacija strani za spletne iskalnike je živa in zdrava, danes bolj kot kadarkoli do sedaj, če je le prilagojena novim SEO metodam optimizacije spletnih strani. Je pa zato veliko zahtevnejša za izvedbo kakor v preteklosti, za kar se lahko danes zahvalimo prefinjenemu, včasih tudi nadležnemu, Googlovemu iskalnemu algoritmu, katerega vsakodnevno izpopolnjujejo. Skupaj z optimiziranjem strani nam spletno oglaševanje v iskalnikih (npr. Google AdWords), enostavno in hitreje omogoči pridobiti več novih strank. Vse aktivnosti digitalnega marketinga je potrebno neprestano tudi spremljati z orodji za spletno analitiko, podatke primerjamti, analizirami in neprestano neprestano dopolnjevati strategijo optimizacije vaše spletne strani.

 

3. Email marketing

 

Prav neverjetno je, kako si mnogi še vedno zatiskajo oči pred uporabnostjo  in učinkovitostjo email marketinga. Čeprav smo že v letu 2017, je pošiljanje elektronske pošte ciljni skupini že od nekdaj ena bolj učinkovitih taktik za povečanje prometa in števila konverzij na strani. Email marketingu pravimo tudi “evergreen digitalnega trženja”. Poleg direktnega vpliva na prodajo ima email marketing še bolj pomembno vlogo pri izgradnji in hranjenju baze zvestih sledilcev, ki jih “hranimo” z vsebinami, kar posledično povečuje ponovne nakupe in kasnejše konverzije.

Samo pomislite, koliko elektronske pošte prejmete vsak dan v svoj predal. A mislite, da bi je res bilo toliko, če nebi delovalo?

Naš in vaš cilj seveda ni polniti nabiralnike kar vsepovprek, a pošiljanje ciljnih sporočil segmentirani populaciji, (ki je pošiljanje dovolila), ustvarja čudeže. Zaradi potrebe po avtomatizaciji vseh teh procesov, je nujna tudi uporaba orodij in integracija email marketinga ter ostalih baz, orodij.  Vsi, ki email marketinga še niste vključili v vaš posel, ste sedaj izvedeli, kje delate že ves ta čas veliko osnovno napako.

 

Digitalni marketing predstavlja vaš digitalni brand

 

 

4. Uporaba socialnih omrežij

 

Danes ljudje težko zaupamo in smo zasičeni z informacijami, vprašanji, obveznostmi; smo pa zahtevni in informirani kupci, ki se odločamo in kupujemo čustveno. Stremimo k temu, da bi imeli in dosegli vse na gumb ali klik. Realnost pa ni ravno tako preprosta. Na naše sprejemanje odločitev vplivajo tudi odnosi z ljudmi, predstavniki blagovne znamke, njihova podporna storitev, podane informacije ter ostala, tudi subliminarna sporočila blagovne znamke.

Socialna omrežja so prostor, kjer lahko vse to upravljamo in sledilce razveselimo s pričakovano ali nepričakovano pozornostjo, odgovori, zanimivimi vsebinami, nagradami ter tako utrdimo blagovno znamko in predstavimo svoje vrednote. Če učinkovito izvajamo vse našteto do te točke, bodo aktivnosti na socialnih omrežjih le še dodatno razširile in okrepile našo vidnost ter prepoznavnost.

 

5. Vsebinski marketing, kot vezni člen

 

Vezni člen pametne in uspešne strategije digitalnega marketinga je vsebinska strategija in koledar objav. Tako vse večji delež investicije v digitalni marketing predstavljaja vsebinski marketing, blog članki, slike, infografike, e-knjige, videi, poročila, itd. Kako tudi ne, če so postale digitalne vsebine najpomembnejše sredstvo današnje komunikacije. Vse več razlogov je za to, da se planira, organizira in izdeluje vsebine, ki osvajajo srca bralcev po točno določenem koledarju objav. Merilo dobre vsebine ni lepopisje, ampak vsebinska vrednost, ki angažira in pusti željo po še. Tako se gradi avtoriteta in krepi zvestoba bralcev do blagovne znamke. Raznolika vsebina postaja paradni konj digitalnega sporočanja, ki daje barvo in ton v komunikaciji in izboru novih strank. Še toliko večji je pomen vsebin, ko govorimo o marketingu  in prodaji v B2B.

Če si želite uspeti in ponuditi svojim strankam nekaj več, kot ostali, je vsebinska strategija in segmentirana komunikacija eden ključnih dejavnikov uspeha, zato zelo dobro razmislite, kako boste organizirali to področje.

 

 

Učinkovit digitalni marketing zahteva neprestano merjenje in izboljšave

 

6. Meriti, analizirati, optimizirati, avtomatizirati

 

Čeprav se v digitalnem marketingu, kot v ostalih poslih, vse začne in konča pri vrednosti in denarju, je njegov čar v tem, da se da vse meriti s spletno analitiko. Ne le to. Poudariti moramo, da je DIGITALNI MARKETING INVESTICIJA, zato se ga je potrebno lotiti strateško in premišljeno.

Strokovnjaki za digitalni marketing, ki redno dosegamo uspehe na spletu, zagotavljamo, da gre za eno bolj donosnih oblik poslovnih investicij nasploh! Edini način, da to dosežemo na učinkovit način, je meriti in optimizirati karkoli že počnemo, ter tako doseči najboljše možne rezultate s precej manjšimi vložki, kot v neprofesionalno izvedenih kampanjah ali v primerjavi s tradicionalnimi oblikami oglaševanja.https://www.digimedia.si/matej-cotar

To seveda ni vse, kar digitalni marketing omogoča. So le osnove, ki se jih nadgrajuje z avtomatizacijo marketinških procesov (marketing automation), integracijami s CRM sistemi, vrednotenjem leadov, obdelovanjem podatkov, naprednimi inbound pristopi, video vsebinami, webinarji, popolnim sistemom obveščanja, optimizacijo konverzije spletne strani,  itd.

 

V kolikor se tudi sami ukvarjate z digitalnim marketingom si v prispevku Uporabna in brezplačna orodja digitalnega marketinga preberite, s katerimi orodji in aplikacijami si lahko poenostavite delo in prihranite čas.

 

Ne zamudite tudi našega naslednjega zapisa in ne pozabite se prijaviti na naše novice, digitalne trende, novosti in skrivnosti. V kolikor pa ste zaznali, da potrebujete pomoč strokovnjakov, stopite v stik z nami še danes. Pošljite zaznamek preko kontaktnega obrazca / na kontakt@digimedia.si ali nas pokličite na 031 806 600. Dogovorili se bomo za informativni posvet ter analizirali ali vam lahko pomagamo.