VSEBINSKI MARKETING

»Vsebinski marketing odlično prodaja

»Vsebinski marketing je vezni člen digitalnega marketinga.«

»B2B prodaja, brez vsebinskega marketinga, ne obstaja!«

Naokoli krožijo take in podobne govorice o vsebinskem marketingu. Pa je vse to res? Je! Ljudje smo naveličani oglasov in vse manj zaupamo blagovnim znamkam s katerimi ne povezujemo. Vsebinski marketing, premostuje ravno to vrzel.

Ne mecite jajc v zid!

Temelj vsakega  uspešnega marketinga je zmagovita strategija. Če mislite, da lahko izvajate učinkovit vsebinski marketing brez strategije, vsebine, distribucije, poznavanja kupcev in konkurence, ste enako optimistični, kot da mečete surova jajca v zid in nestrpno pričakujete, kaj se bo zgodilo.

B2C in B2B prodaja se odvije, ko strategijo vsebinskega marketinga tvorijo skrbno načrtovane, pravilno pisane ter vidne oz. ciljno dostavljene vsebine, ki najprej pritegnejo pozornost, nato pa nudijo vrednost bralcu: učijo, podajo odgovore in rešitve na njegova vprašanja ter izzive. Tako vsebine gradijo na odnosu vse do sklenjenega posla.

Dober vsebinski marketing  je digitalna trdnjava

Učinkovit vsebinski marketing, z optimalno distribucijo, ki ne bombardira ali teži ciljnim kupcem, omogoča široke in natančne dosege ciljne publike z veliko nižjimi stroški, kot večina ne digitalnega, tradicionalnega marketinga. V taki ali drugačni  obliki in s tako ali tisto strategijo, je vsebinski marketing lahko močno orožje velikih, srednjih in tudi malih podjetij.

Včasih vam lahko že nekaj napisanih vsebin, ki jih dostavite ciljnim strankam pod nos v pravem trenutku, prinese novo ali prve nove stranke, kar omogoča reinvestiranje in vse večji obseg dela in vsebinskega marketinga.

“Vsebinski marketing ni sex za eno noč.”

Morate razumeti, da največkrat vsebine ne osvajajo src in ne prodajajo ob prvem stiku z bralcem, bralce osvajajo na dolgoročen način. Poučna vsebina podaja odgovore, rešuje težave in pomaga bralcu premagovati izzive. To rojeva pozitivne občutke v njem, ki skupaj z izkazano strokovnostjo gradijo na zaupanju in priljubljenosti podjetja ter blagovne znamke v njegovih očeh. Gradi se vse globlji odnos, vsebina pa kontinuirano »hrani sledilce« in jih potiska po prodajnem lijaku ter po poti nakupne odločitve, vse bližje in bližje stiku in transakciji. S tujko rečemo temu »lead nurturing«.

Vsebinski marketing prepriča tudi neznanca.

Vsebine je potrebno tudi učinkovito dostaviti bralcu. Bo vsak bralec postal tudi vaša stranka? Žal, ne! A dobre vsebine in učinkovita distribucija pravemu bralcu, po pravem kanalu ob pravem času, krepko zvišujejo možnosti.

Zakaj je vsebinski marketing tako učinkovit?

Ljudje so osredotočeni predvsem nase in na svoje težave. Ravno zato, moramo tudi vsebine usmeriti vanje. Kupca je potrebno osrečiti, vzbuditi njegovo zanimanje in podati odgovore na njegova vprašanja ter rešitev na njegov izziv ali težavo.

Več, kot vsebine pustijo bralcem, bolj pomemben vir ostanejo v njihovi podzavesti. Take stranke so najbolj kvalitetne, saj so podučene, kar vodi v dolgoročen, lojalen odnos kupca.

Forrester je v svoji raziskavi razkril, da tisti, ki prvi poduči sledilca o nečem novem, ima 65% verjetnost, da z dotičnim subjektom pride do posla.

Poleg neposrednega učinka, deluje vsebinski marketing tudi posredno. Ljudje smo tako naravnani, da če nam je bilo nekaj všeč, se radi pohvalimo z novimi znanji, informacijami ali priporočamo, svetujemo in postanemo neplačani ambasadorji.

Ker kralj, ni pravi kralj, brez kraljice, vsebinski marketing ni samostojna oblika trženja in pospeševanja prodaje. Je vezni člen digitalnega marketinga (kralj trdnjave), ki dodaja pomensko vrednost digitalni prisotnosti  (oglaševanju, optimizaciji, socialnim omrežijem, email marketingu, itd.). Da bo pa tudi kraljica, prava kraljica, ima vse pod kontrolo in od svojega kralja zahteva vedno več.  Da je temu lahko res tako, se vse spremlja s spletno analitiko in neprestano išče predloge za izboljšavo.

Tako digitalno trdnjavo, se nato nadgrati s specifičnimi kampanjami in napredni Inbound pristopi, ki predstavljajo nadgradnjo vsebinskega marketinga in preverjajo pripravljenost sledilca na naslednji korak. Tako iskanje ugodnega trenutka za sklenitev posla, omogoča popoln izkoristek vseh vaših kontaktov, email naslovov, vsebin in učinkovite dsttribucije.

V rezultate usmerjena vsebinska strategija

Kje začeti? Najbolje, da strateško, tako kot z vsemi projekti. Center digitalnega marketinga je spletna stran. Potencialne stranke bodo sprejele odločitev o tem, če bodo poslovale z nekim podjetjem, šele po obisku spletne strani. Cilj digitalnega marketinga je, kar največkrat pripeljati obiskovalce na vašo spletno  stran, tako da le-ti čim prej postanejo tudi vaše stranke.

Vsebinski marketing in marketinška avtomatizacija sta dve najmočnejših in nepogrešljivi orodij B2B prodaje.

Dinamike nakupnega odločanja se razlikujejo od panoge do panoge. Rastejo skozi čas ob razvoju tehnologije, absorbiranja informacij, in načina življenja. V ozadju smo vedno ljudje. Vsak posel je najprej Human to Human (H2H). Šele na to ločimo marketing in prodajo na Business to Business (B2B) in Business to Consumer (B2C).

“Največje razlike med B2B in B2C prodajo je v dinamiki in dolžini nakupnega odločanja.”

Najbolj poznani načini pridobivanja novih strank, čemur s tujko rečemo »lead generation«, so razni načini spletnega oglaševanja v iskalnikih, na socialnih omrežjih (Facebook, Instagram, Youtube, itd.), ter SEO – optimizacija spletnih strani. Približno 80% ljudi bo od vas kupilo  šele po 4. ali 5. stiku z vami, zato je potrebno obiskovalce večkrat pripeljati na spletno stran in še večkrat spomniti, da obstajate. Vsebinski marketing je tisti del (digitalnega) marketinga, ki po prvem, ali že od prvega stika dalje, hrani sledilca  in tako gradi odnos in zaupanje.

Globlji pomen vsebinskega marketinga BRANDING

Verjetno smo vam že pustili slutiti, da vsebinski marketing več, kot le povezuje sledilce z vami, vašim podjetjem, in blagovno znamko. Celovit pristop, ki učinkovito dostavi pomensko vsebino ob pravem času preko pravega kanala, pravi ciljni publiki, več kot le ustvarja nove sledilce. Skupaj z močno prisotnostjo na socialnih omrežjih in v kombinaciji s sistemi za marketinško avtomatizacijo, se bistveno lažje in dosti bolj učinkovito upravlja reputacijo, krepi prepoznavnost, gradi na moči blagovne znamke ter izboljšuje komunikacija s strankami.

Spleta analitika in z njo pridobljeni podatki in ugotovitve pa ob tem predstavljajo neskončen bazen idej, priložnosti in odgovorov za najboljše poslovne odločitve. Predstavljate si, kako bi se bilo odločati, ko imate neprecenljive podatke o vaših strankah, njihovih navadah in željah na ekranu. Ko lahko poznate rentabilnost vsakega vloženega ceta. Priložnost, ki dela obveznost spoznati svoje stranke bolje, kot kadarkoli do sedaj. Kar seveda vodi do vsestranskega zadovoljstva in uspehov vaših strank, vas in nas tržnikov.

Z vsebinskim marketingom tako spuščamo signale na prava mesta in krepimo avtoriteto, zaupanje, in lojalnost vaših strank ter sledilcev. Poleg neskončnega vpliva na visoka mesta v spletnih iskalnikih, ki jih ima vsebinski marketing v kombinaciji z optimizacijo spletnih strani, vam omogoča vzpostaviti najgloblje odnose med vsemi rešitvami digitalnega marketinga

Dobra vsebina

Bralci so osredotočeni predvsem nase, kot tudi na svoje izzive in težave, zato se morajo vsebine na to ozirati. Osredotočene morajo biti v bralca. Morajo ga osrečiti, ustvariti zanimanje in podati odgovore na njegova vprašanja ter rešitev na njegov izziv ali težavo.

Dobra vsebina pritegne pozornost, je enostavno berljiva, ima rdečo nit, jasen cilj, logično strukturo, je nazorna, se poenoti z bralcem in mu prinaša koristi, saj rešuje njegove težave, podaja odgovore na vprašanja, odpravlja skrbi, itd. Bralcu mora jasno izpostaviti prednosti, ki mu jih prinaša sodelovanje z vami.

Ena od bolj učinkovitih taktik vsebinskega marketinga je pripovedovanje zgodb, ki igrajo tudi na čustva.

Naša podzavest si vedno zapomne, kako smo se počutili, tudi če pozabimo, kaj smo slišali ali kaj se je zgodilo.

Kako bomo implementirali vsebinski marketing pri vas:

Projektov vsebinskega marketinga se lotevamo strateško in po preverjeni metodologiji, ko raziščemo stanje, trg in potrebe, identficiramo ciljno publiko, jo popredalčkamo in – skladno s potrebami – oblikujemo zmagovit načrt in koledar nagovarjanja.

Elementi učinkovitega vsebinskega marketinga:

  • Izdelava vsebinske strategije
  • Namestitev spletne analitike
  • Posvet in določitev KPI
  • Priprava vsebin
  • Po potrebi izobraževanje naročnika
  • Upravljanje vsebin
  • Iskalni marketing
  • Plačano oglaševanje na klik v iskalnikih
  • Optimizacija spletnih strani (SEO)
  • Druge oblike spletnega oglaševanja in zakup medijskih prostorov
  • Email marketing
  • Socialna omrežja
  • Spletna analitika in uporaba orodij za avtomatizacijo (marketing automation), ki dandanes omogočajo tudi vrednotenje sledilcev itd.

Vrste vsebin:

  • Vsebina na spletnih in pristajalnih straneh
  • Blog prispevk
  • Email novice
  • Slikovne vsebine
  • Študije primerov
  • Infografike
  • E-knjigic
  • »How To« vodiči
  • Objave na socialnih orežjih
  • PR
  • Intervjuji (podcast)
  • Video posnetki
  • Webinarji
  • Itd.

Več o učinkovitosti in primernosti različnih oblik vsebin in vsebinskega marketunga lahko preverite tudi na tej povezavi.

Se sliši zapleteno, obsežno, in po vsej verjetnosti drago? Vsebinski marketing je tako popularna in iskana oblika marketinga, ker deluje. In se obrestuje. Gre za dolgoročno investicijo v vrednost in potencial podjetja, v prodajo in prepoznavnost, v rast, v prihodnost!

Če niste prepričani, da je vsebinski marketinging vaš najbolši naslednji korak, ne belie si glave. Vse bomo analizirali in skupaj ugotovili, ali je taka oblika marketinga primerna za vaš posel.

Ne ustrašite se pisanja vsebin

Včasih je zares težko pričeti s pisanjem. Morda niste rojeni pisec, niti grafični oblikovalec, ali pa zgolj nimate idej in časa, da bi se posvetili vsebinam. Naši strokovnjaki vam bodo pomagali z nasvetom, strategijo vsebin ali pisanjem na dnevni, tedenski ali mesečni ravni. Naše marketinške rešitve bodo povečale prodajo, prikazale dodano vrednost vaših izdelkov in storitev ter vam pomagale zares izstopali iz množice ponudnikov.

Vsebino pripravljamo in tržimo (skupaj z več kot 40 preverjenimi partnerji pocelem svetu) v naslednjih jezikih:

  • Slovenščini;
  • Angleščini;
  • Španščini;
  • Italijanščini;
  • Nemščini;
  • Ruščini;
  • Francoščini;
  • Portugalščini;
  • ter drugih jezikih.

Ni pomembno, če šele začenjate z vsebinskim marketingom, imate že v vtečene navade, ali ste do sedaj sodelovali z drugimi agencijami in ponudniki. Vsako podjetje ima svoje specifike in se nahaja na svojem nivoju vsebinskega marketinga. Kako to ugotavljamo in podrobna razlaga o zrelosti vebinskega marketinga pa naj bo tema za naslednjič.

Za vas bomo pripravili analizo podjetja, obstoječega stanja, konkurence, pripravili strategijo, jo implementirali, spremljali, nadgrajevali in optimizirali, vi pa boste skrbeli za realizacijo povečanja prodaje in se ukvarjali z bolj sladkimi skrbmi. Vse skupaj bomo merili in vas o rezultatih tudi obveščali.

Brez akcie, ni rezultatov! Kaj bo vaš naslednji korak?

Naredite naslednji korak – stopite v stik z nami in si zagotovite zanesljivega partnerja za vaš naslednji marketinški projekt. Pišite nam preko spodnjega kontaktnega obrazca in dogovorili se bomo za informativni posvet.

Spoznajmo se:

Ime in priimek (obvezno):

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Spletna stran:

Sporočilo:

Please leave this field empty.

Analiza obstoječe spletne prisotnosti

ANALIZA SPLETNE STRANI

analiza-web

Analiza spletne strani

Opravili bomo tehnično, oblikovno in vsebinsko analizo vaše spletne strani ter predlagali in implementirali izboljšave.

SEO ANALIZA

SEO Analiza. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

SEO Analiza

Preverili bomo vse tehnične in vsebinske elemente, ki vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih ter predlagali in izvedli izboljšave.

ANALIZA KONKURENCE

Analiza konkurence na spletu. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Analiza konkurence

Celovito bomo analizirali in primerjali vas in vaše konkurente ter vam predstavili načrt za izkoristiti prednosti in priložnosti.

IZDELAVA STRATEGIJE

Izdelava strategije digitalnega marketinga. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Izdelava strategije

Vsak celovitejši nastop na spletu potrebuje celovito strategijo z usklajenimi taktikami, rešitvami, izborom kanalov in segmentiranim nagovorom.

Naročite analizo obstoječe spletne strani / konkurence / prisotnosti

Ime in priimek (obvezno):

Spletna stran:

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Please leave this field empty.

Ključi do naših in vaših uspehov

1

metodologija

15+

držav v katerih oglašujemo

40+

strokovnjakov (doma in po svetu)

180+

uspešnih projektov in kampanj

  • učinkovitost
  • inovativnost
  • odličnost
  • intuitivnost
  • osebni pristop
  • zmagovita metodologija
  • najboljše prakse in zadnji trendi
  • vodilne tehnologije
  • se neprestano izpopolnjujemo
  • mednarodni certifikati in nagrade
  • bogate globale izkušnje in prisotnost

Nasveti, za povečanje prodaje

Aktualno

ANALIZA KONKURENCE NA SPLETU: 5 KORAKOV DO KONKURENČE PREDNOSTI

V poslu ni počitka. Konkurenca neprestano prodaja tako vašim strankam, kot novim, potencialnim kupcem. Zakaj to omenjamo? Ker je res tako! Čeprav še vedno naletimo...

POENOSTAVITE SI DIGITALNI MARKETING Z NEPOGREŠLJIVIMI ORODJI (TUDI ZA ZAČETNIKE)

Je digitalni marketing del vašega vsakdanjika? Iščete načine, kako prihraniti čas? Si želite biti še bolj profesionalni in učinkoviti v izvajanju digitalnega ma...
Spletna-stran-je-osrednji-element-spletne-prisotnosti-Profesionalna-izdelava-spletnih-strani-po-meri-naročnika-digimedia-digitalni-marketing

SPLETNA STRAN JE OSREDNJI ELEMENT SPLETNE PRISOTNOSTI

S pojavom digitala, socialnih omrežij. mobilnih naprav, se je v zadnjih letih drastično spremenil način, na katerega dostopamo do spleta, se družimo, iščemo informa...
sports

KAJ SMO POČELI V 2016!

Tako naše stranke, kot mi, smo leto 2016 zaključili z nasmehom na obrazu. Skozi vse leto pa smo počeli tisto, kar imamo najraje in v čemer smo najboljši. Rezultatsk...

Kmalu…

Naše izkušnje

logo-stranka-wsi-marketing-sales-force-b2b-prodaja-marketing-vsebinski-marketing
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-natuzzi-vsebinski-marketing-seo-optimizacija-za-google
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-toyota
logo-stranka-marketinška-agencija-starman-on-page-seo-optimizacija-spletnih-strani-izdelava-spletne-strani
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-canon-1-seo-optimizacija-spletno-oglasevanje-iskalni-marketing
logo-stranka-marketinška-agencija-chevrolet
logo-stranka-heaven-spletno-oglasevanje-v-iskalnikih-google-oglasevanje-na-spletu-web
logo-stranka-digitalni-marketing-corona-seo-optimizacija-spletne-strani-oblikovanje-strani
logo-stranka-wsi-lloyds-Izdelava-spletnih-strani-vsebinski-marketing-spletna-prodaja-B2B
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-marketing-alliance-seo-vsebinski-marketing-digitalno-oglasevanje
logo-stranka-internet-digitalni-marketing-case-seo-optimizacija-izdelava-spletnih-strani
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-spletna-stran-analiza-spletnih-strani-analiza-konkurence-seo
logo-stranka-digitalni-marketing-bmw
logo-stranka-wsi-web-marketing-avis-seo-optimizacija-spletnih-strani-vsebinski-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-xtreme-lashes