vsebinski marketing koper ljublkana slovenija

Vsebinski marketing

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

Vsebinski marketing za povečanje prodaje

 

Vsebinski marketing omogoča vašim cilnim strankam, v pravih trenutkih, posikati odgovore in rešitve na njihove izzive v vaših vsebinah, saj smo ljudje že naveličani oglasov in vse manj zaupamo oglaševanju in blagovnim znamkam s katerimi ne povezujemo. 

Vsebinski marketing premostuje ravno to vrzel. Je vezni člen sodobnega digitalnega marketinga in definitivno prva nagradnja osnovnih aktivnosti, kot so učinkovita spletna stran, optimizacija strani, email marketing ali spletno oglaševanje.

Vsak prispevek, elektronsko sporočilo, slika ali video, je vsebina. Strateško povezane vsebine, ki delujejo ciljno usmerjeno na različne segmente ciljne publike in so s smislom usmerjene v stranke ter povezani v celoto, imenujemo strategija vsebinskega marketinga.

 

Ne mečite jajc v zid

 

Temelj vsakega  uspešnega marketinga je zmagovita strategija. Če mislite, da lahko izvajate učinkovit vsebinski marketing brez širše usmeritve, vsebine, distribucije, poznavanja kupcev in konkurence, ste enako optimistični, kot da mečete surova jajca v zid in nestrpno pričakujete, kaj se bo zgodilo.

B2C in B2B prodaja se odvije, ko strategijo vsebinskega marketinga tvorijo skrbno načrtovane, pravilno pisane ter vidne oz. ciljno dostavljene vsebine, ki najprej pritegnejo pozornost, nato pa nudijo vrednostbralcu: učijo, podajo odgovore in rešitve na njegova vprašanja ter izzive. Tako vsebine gradijo na odnosu vse do sklenjenega posla.

 

Dober vsebinski marketing  je digitalna trdnjava

 

Učinkovit vsebinski marketing, z optimalno distribucijo, ki ne bombardira ali teži ciljnim kupcem, omogoča široke in natančne dosege ciljne publike z veliko nižjimi stroški, kot večina ne digitalnega, tradicionalnega marketinga. V taki ali drugačni  obliki in s tako ali tisto strategijo, je vsebinski marketing lahko močno orožje velikih, srednjih in tudi malih podjetij.

Včasih vam lahko že nekaj napisanih vsebin, ki jih dostavite ciljnim strankam pod nos v pravem trenutku, prinese novo ali prve nove stranke, kar omogoča reinvestiranje in vse večji obseg dela in vaše strategije vsebinskega marketinga.

 

“Vsebinski marketing ni sex za eno noč.”

Morate razumeti, da največkrat vsebine ne osvajajo src in ne prodajajo ob prvem stiku z bralcem, bralce osvajajo dolgoročno. Poučna vsebina podaja odgovorerešuje težave in pomaga bralcu premagovati izzive. To rojeva pozitivne občutke, ki skupaj z izkazano strokovnostjo gradijo na zaupanju in priljubljenosti podjetja ter blagovne znamke v očeh bralca. Gradi se vse globlji odnos, vsebina pa kontinuirano »hrani sledilce« in jih potiska po prodajnem lijaku ter po poti nakupne odločitve, vse bližje in bližje stiku ter transakciji. S tujko rečemo temu »lead nurturing«.

 

 

Vsebine je potrebno tudi učinkovito dostaviti bralcu. Bo vsak bralec postal tudi vaša stranka? Žal, ne! A dobre vsebine in učinkovita distribucija pravemu bralcu, po pravem kanalu ob pravem času, krepko zvišujejo možnosti.

 

Zakaj je vsebinski marketing tako učinkovit?

 

Ljudje so osredotočeni predvsem nase in na svoje težave. Ravno zato, moramo tudi vsebine usmeriti vanje. Kupca je potrebno osrečiti, vzbuditi njegovo zanimanje in podati odgovore na njegova vprašanja ter rešitev na njegov izziv ali težavo.

Več, kot vsebine pustijo bralcem, bolj pomemben vir ostanejo v njihovi podzavesti. Take stranke so najbolj kvalitetne, saj so podučene, kar vodi v dolgoročen, lojalen odnos kupca.

Forrester je v svoji raziskavi razkril, da tisti, ki prvi poduči sledilca o nečem novem, ima 65% verjetnost, da bo dotični subjek sklenil z njim posel.

Poleg neposrednega učinka, deluje vsebinski marketing tudi posredno. Ljudje smo tako naravnani, da če nam je bilo nekaj všeč, se radi pohvalimo z novimi znanji, informacijami ali priporočamo, svetujemo in postanemo neplačani ambasadorji.

Toda vsebinski marketing ni samostojna oblika trženja in pospeševanja prodaje. Je vezni člen digitalnega marketinga, ki dodaja pomensko vrednost digitalni prisotnosti (oglaševanju, optimizaciji, socialnim omrežijem, email marketingu, itd.).

Tako digitalno trdnjavo, se nato nadgrati s specifičnimi kampanjami in napredni Inbound pristopi, ki predstavljajo nadgradnjo vsebinskega marketinga in preverjajo pripravljenost sledilca na naslednji korak. Tako iskanje ugodnega trenutka za sklenitev posla, omogoča popoln izkoristek vseh vaših kontaktov, email naslovov, vsebin in učinkovite dsttribucije.

 

V rezultate usmerjena vsebinska strategija

 

Kje začeti? Najbolje, da strateško, tako kot z vsemi projekti. Center digitalnega marketinga je spletna stran. Potencialne stranke bodo sprejele odločitev o tem, če bodo poslovale z vami, šele po obisku spletne vaše strani. Cilj digitalnega marketinga je, kar največkrat pripeljati obiskovalce na vašo spletno  stran, tako da le-ti čim prej postanejo tudi vaše stranke.

Dinamike nakupnega odločanja se razlikujejo od panoge do panoge. Razvijajo se skozi čas ob razvoju tehnologije, absorbiranju informacij, in poteku življenja. V ozadju smo vedno ljudje. Vsak posel je najprej Human to Human (H2H). Šele na to ločimo marketing in prodajo na Business to Business (B2B) in Business to Consumer (B2C).

“Največje razlike med B2B in B2C prodajo je v dinamiki in dolžini nakupnega odločanja.”

Najbolj poznani načini pridobivanja novih strank, čemur s tujko rečemo »lead generation«, so razni načini spletnega oglaševanja v iskalnikih, na socialnih omrežjih (Facebook, Instagram, Youtube, itd.), ter SEO – optimizacija spletnih strani. Približno 80% ljudi bo od vas kupilo  šele po 4. ali 5. stiku z vami, zato je potrebno obiskovalce večkrat pripeljati na spletno stran in še večkrat spomniti, da obstajate.

Vsebinski marketing je tisti del (digitalnega) marketinga, ki po prvem, ali že od prvega stika dalje, hrani sledilca in tako gradi odnos in zaupanje.

V raziskavi so marketingaši in direktoriji razdelili cilje vsebinskega marketinga po prioritetah prikazanih v sliki.

 

 

Globlji pomen vsebinskega marketinga: BRANDING

 

Verjetno smo vam že pustili slutiti, da vsebinski marketing več, kot le povezuje sledilce z vami, vašim podjetjem, in blagovno znamko. Celovit pristop, ki učinkovito dostavi pomensko vsebino ob pravem času preko pravega kanala, pravi ciljni publiki, več kot le ustvarja nove sledilce. Skupaj z močno prisotnostjo na socialnih omrežjih in v kombinaciji s sistemi za marketinško avtomatizacijo, se bistveno lažje in dosti bolj učinkovito upravlja reputacijo, krepi prepoznavnost, gradi na moči blagovne znamke ter izboljšuje komunikacija s strankami.

Spleta analitika in z njo pridobljeni podatki in ugotovitve pa ob tem predstavljajo neskončen bazen idej, priložnosti in odgovorov za najboljše poslovne odločitve. Predstavljate si, kako bi se bilo odločati, ko imate neprecenljive podatke o vaših strankah, njihovih navadah in željah na ekranu. Ko lahko poznate rentabilnost vsakega vloženega ceta. Priložnost, ki dela obveznost spoznati svoje stranke bolje, kot kadarkoli do sedaj. Kar seveda vodi do vsestranskega zadovoljstva in uspehov vaših strank, vas in nas tržnikov.

Z vsebinskim marketingom tako spuščamo signale na prava mesta in krepimo avtoritetozaupanje, in lojalnost vaših strank ter sledilcev. Poleg neskončnega vpliva na visoka mesta v spletnih iskalnikih, ki jih ima vsebinski marketing v kombinaciji z optimizacijo spletnih strani, vam omogoča vzpostaviti najgloblje odnose med vsemi rešitvami digitalnega marketinga

 

Kaj je dobra vsebina?

 

Bralci so osredotočeni predvsem nase, kot tudi na svoje izzive in težave, zato se morajo vsebine na to ozirati. Osredotočene morajo biti v bralca. Morajo ga osrečiti, ustvariti zanimanje in podati odgovore na njegova vprašanja ter rešitev na njegov izziv ali težavo.

Dobra vsebina pritegne pozornost, je enostavno berljiva, ima rdečo nit, jasen cilj, logično strukturo, je nazorna, se poenoti z bralcem in mu prinaša koristi, saj rešuje njegove težave, podaja odgovore na vprašanja, odpravlja skrbi, itd. Bralcu mora jasno izpostaviti prednosti, ki mu jih prinaša sodelovanje z vami.

Ena od bolj učinkovitih taktik vsebinskega marketinga je pripovedovanje zgodb, ki igrajo tudi na čustva.

Naša podzavest si vedno zapomne, kako smo se počutili, tudi če pozabimo, kaj smo slišali ali kaj se je zgodilo.

 

Kako bomo implementirali vsebinski marketing pri vas

 

Projektov vsebinskega marketinga se lotevamo strateško in po preverjeni metodologiji, ko raziščemo stanje, trg in potrebe, identficiramo ciljno publiko, jo popredalčkamo in – skladno s potrebami – oblikujemo zmagovitnačrt in koledar nagovarjanja.

 

Elementi učinkovitega vsebinskega marketinga:

  • Izdelava vsebinske strategije
  • Namestitev spletne analitike
  • Posvet in določitev KPI
  • Priprava vsebin
  • Po potrebi izobraževanje naročnika
  • Upravljanje vsebin
  • Iskalni marketing
  • Plačano oglaševanje na klik v iskalnikih
  • Optimizacija spletnih strani (SEO)
  • Druge oblike spletnega oglaševanja in zakup medijskih prostorov
  • Email marketing
  • Socialna omrežja
  • Spletna analitika in uporaba orodij za avtomatizacijo (marketing automation), ki dandanes omogočajo tudi vrednotenje sledilcev itd.

 

Vrste vsebin

  • Vsebina na spletnih in pristajalnih straneh
  • Blog prispevk
  • Email novice
  • Slikovne vsebine
  • Študije primerov
  • Infografike
  • E-knjigic
  • »How To« vodiči
  • Objave na socialnih orežjih
  • PR
  • Intervjuji (podcast)
  • Video posnetki
  • Webinarji
  • Itd.

 

Spodnja slika prikazuje, katere vrste vsebin so najbolj priljubljene v B2B in katere v B2C segmentu.

Več o učinkovitosti in primernosti različnih oblik vsebin in vsebinskega marketunga lahko preverite tudi na tej povezavi.

Se sliši zapleteno, obsežno, in po vsej verjetnosti drago? Vsebinski marketing je tako popularna in iskana oblika marketinga, ker deluje. In se obrestuje. Gre za dolgoročno investicijo v vrednost in potencial podjetja, v prodajo in prepoznavnost, v rast, v prihodnost!

Če niste prepričani, da je vsebinski marketinging vaš najbolši naslednji korak, ne belie si glave. Vse bomo analizirali in skupaj ugotovili, ali je taka oblika marketinga primerna za vaš posel.

Ne ustrašite se pisanja vsebin

 

Včasih je zares težko pričeti s pisanjem. Morda niste rojeni pisec, niti grafični oblikovalec, ali pa zgolj nimate idej in časa, da bi se posvetili vsebinam. Naši strokovnjaki vam bodo pomagali z nasvetom, strategijo vsebin ali pisanjem na dnevni, tedenski ali mesečni ravni. Naše marketinške rešitve bodo povečale prodajoprikazale dodano vrednost vaših izdelkov in storitev ter vam pomagale zares izstopali iz množice ponudnikov.

 

Vsebino pripravljamo in tržimo (skupaj z več kot 40 preverjenimi partnerji pocelem svetu) v naslednjih jezikih:

  • Slovenščini;
  • Angleščini;
  • Španščini;
  • Italijanščini;
  • Nemščini;
  • Ruščini;
  • Francoščini;
  • Portugalščini;
  • ter drugih jezikih.

 

Ni pomembno, če šele začenjate z vsebinskim marketingom, imate že v vtečene navade, ali ste do sedaj sodelovali z drugimi agencijami in ponudniki. Vsako podjetje ima svoje specifike in se nahaja na svojem nivoju vsebinskega marketinga. Kako to ugotavljamo in podrobna razlaga o zrelosti vebinskega marketinga pa naj bo tema za naslednjič.

Za vas bomo pripravili analizo podjetja, obstoječega stanja, konkurence, pripravili strategijo, jo implementirali, spremljali, nadgrajevali in optimizirali, vi pa boste skrbeli za realizacijo povečanja prodaje in se ukvarjali z bolj sladkimi skrbmi. Vse skupaj bomo merili in vas o rezultatih tudi obveščali.

 

Brez akcije, ni rezultatov!

 

Naredite naslednji korak – stopite v stik z nami. Zagotovite si zanesljivega in učinkovitega partnerja za vašo naslednjo marketinško kampanijo ali projekt. Pišite nam preko spodnjega kontaktnega obrazca in dogovorili se bomo za informativni posvet.

 

Povečajmo tudi vašo prodajo z vsebinskim marketingom

 

Pokličite nas na 031 806 600 ali nam pišite preko kontaktnega obrazca.