Email marketing ali marketing elektronskih sporočil

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

Samo pomislite, koliko elektronskih sporočil prejmete vsakodnevno v svoj nabiralnik? Zakaj mislite, da jih je toliko? Ker že v vsiljeni obliki, deluje, saj omogoča doseg neprimerljivih razsežnosti!

 

Email marketing prodaja

 

Eelektronska pošta je postala del našega vsakdana. Težko si predstavljamo, da bi s strankami, poslovnimi partnerji in sodelavci komunicirali brez elektronskih sporočil. Kako bi sicer izgledala jutranja kava v pisarni, brez odgovarjanja na kup elektronske pošte?

 

Če email marketinga še ne izvajate, morate začeti danes!

 

Ste se kdaj vprašali, zakaj je email marketing od nekdaj tako popularen, uporabljen in zlorabljen? Zakaj ljudje in podjetja še vedno pošiljajo na tone in tone raznih novic, prodajnih e-mailov, nasvetov, obvestil in drugih sporočil preko elektronske pošte? Ker deluje!

Primerno zasnovano e-mail oglaševanje je dobrodošel način marketinga izdelkov in storitev, ki ga bo rada sprejela tudi vaša elektronska baza naročnikov in kupcev.

 

Marketing elektronskih sporočil – ˝Evergreen˝ digitalnega marketinga

 

Razlog zakaj ima e-mail oglaševanje pogosto negativen prizvok je v napačni rabi e-mail oglaševanja s strani številnih podjetij. Narediti generično elektronsko sporočilo in ga dvakrat letno poslati na elektronske naslove vseh kupcev in partnerjev, ni prava email marketing strategija. E-mail trženje ne sme biti naključno pošiljanje površno sestavljenih prodajnih oglasov celotnemu spisku ljudi, temveč strateško začrtana spletna kampanja z določenimi cilji, namenjena ciljni skupini potencialnih kupcev in zvestih strank.

 

Pri oblikovanju prodajno naravnanih elektronskih sporočil se moramo vprašati, kaj je tisto, o čemer bi naša ciljna skupina kupcev rada brala, kaj bi jih pritegnilo in navdušilo do te mere, da bi to informacijo delili s svojimi prijatelji na socialnih omrežjih ali od ust do ust.

 

Kako vam bomo pomagali?

  1. Izbrali bomo pravo e-mail platformo (Mailchimp, Aweber, Constant Contact ali podobno);
  2. Pridobili bomo e-mail naslove vaših kupcev, ki bodo soglašati z uporabo osebnih podatkov;
  3. Izdelali in izvedli bomo celovito e-mail marketing strategijo, ki bo določala katera sporočila boste poslali posameznim segmentom, kdaj in zakaj.
  4. Spremljali, optimizirali in poročali bomo o vsem dogajanju.

 

Poglejte vaš lasten “inbox”, kateri je zadnji dober email, ki se ga spomnite?

 

Brez dvoma tudi do vas kdaj pa kdaj pride dober prodajno naravnan e-mail, ki vam spodbudi željo po nakupu pa je morda tako dobro zasnovan, da ga ne bi uvrstili med klasične ˝polnilce inboxov˝. Najboljši prodajni e-maili so narejeni tako, da prvi hip niti ne opazite, da gre za prodajni e-mail, ampak prej elektronsko sporočilo informativne narave o novosti, posebnosti, nečemu kar vas resnično zanima. Da bo elektronsko sporočilo zares zanimivo uporabniku, je pomembno, da so ciljni kupci razdeljeni na skupine, prodajna sporočila pa prilagojena posamezni skupini. Izbrati morate tudi pravo e-mail platformo ter narediti strategijo pošiljanja elektronskih sporočil z opredeljenimi jasnimi cilji kampanje. In ne pozabite:  pravo elektronsko sporočilo bo najbolj učinkovito, če ga pošljete ob pravem trenutku!

Imate vprašanja? Bi se radi posvetovali z nami? Želite pospešiti prodajo z učinkovitim obveščanjem zvestih kupcev z elektronskimi sporočili? Pišite nam preko spodnjega kontaktnega obrazca in dogovorili se bomo za informativni posvet.

 

Povečajte prodajo z email marketingom

 

Pokličite nas na 031 806 600 ali nam pišite preko kontaktnega obrazca.