Poenostavite si digitalni marketing s profesionalnimi orodji
Je digitalni marketing del vašega vsakdanjika?
Iščete načine, kako prihraniti čas?
Si želite biti še bolj profesionalni in učinkoviti v izvajanju aktivnosti digitalnega marketinga?
Če ste odgovorili z “DA” na vsaj eno od zgornjih vprašanj, je ta članek kot nalašč za vas.
POSODOBITEV: prvotni članek je vseboval le predstavitev brezplačnih orodij digitalnega marketinga. Obstoječa, dopolnjena verzija vsebuje tudi nekatera elitna, a izklučno plačjiva orodja.
Verjetno poznate občutek, ko se vse sliši tako enostavno, ko pa nastopi trenutek za akcijo, se stvari kaj hitro lahko zataknejo. Če ne drugega, zmanjkuje časa ali zaradi načina dela trpi kvaliteta. Digitalni marketing si k sreči lahko tudi poenostavimo z uporabo raznih orodij, ki so obenem tudi enostavna za uporabo.
V te namene smo po lastni presoji in izkušnjah zbrali nekatera nam najbolj uporabna orodja!
Poenostavite si življenje, profesionalizirajte digitalni marketing
Rešitve digitalnega marketinga so z uporabo orodij veliko bolj učinkovite, izvajanje in implementacija le teh pa postane z uporabo pravih orodji, prava zabava. Zato smo za vas izbrali nekaj, po naši presoji najboljših orodij za učinkovito opravljati vse osnovne aktivnosti digitalnega marketinga, hkrati pa uživati ob prihranku časa, živcev in neizkoriščenih priložnosti.
- Canva: vam primanjkuje oblikovalskih sposobnosti ali le nimate prave ideje? Našli ste nezamenljivo orodje za ustvarjanje grafik, slik, in mnogo več.
- Mailchimp: želite poslati večjo količino elektronskih tsporočil? Mailchimp je eno bolj priljubljenih orodij za izvajanje email marketinga. Omogoča učinkovito upravljanje email kampanj in spremljanje analitike, ki vam natančno pove, kdo je prebral pošto, kdaj je to storil, in kaj je kliknil. Brezplačna različica omogoča do 2.000 kontaktov.
- Google Analytics: veste, od kje prihaja promet na vašo spletno stran? Koliko obiska sploh imate in koliko časa se obiskovalci zadržujejo na vaši spletni strani? Povsem brezplačna različica spletne analitike, ki omogoča enostavno spremljanje obiska spletne strani, vhodnih kanalov, ter obnašanja obiskovalcev na vaši spletni strani.
- Keyword Planner: imate svojo spletno stran ali blog, pa še vedno ne veste, katere ključne besede uporabljajo vaše stanke? Karkoli počnete na spletu, vedno morate poznati svoje ključne besede. Keyword Planner je Googlovo orodje, ki razkriva količino iskanj za posamezno besedo ali besedno zvezo, konkurenco, in priporočeno ceno za klik.
- Google Search Console (Google orodje za webmastre straani).
- Hootsuite: bi želeli vnaprej nastaviti objave na vseh socialnih omrežjih? Upravljate več profilov na socialnih omrežjih hkrati in si želite stvari poenostaviti? Začnite uporabljati Hootsuite! Omogoča vam vse; analitiko, spremljanje poročil o učinkovitosti in mnogo več. Tudi PRO različico programa lahko brezplačno preizkušate 30 dni.
- Bitly: verjetno ste že kje na spletu zasledili okrajšave URL povezav. Te povezave, kot prvo, prihranijo prostor, kot drugo pa nam omogočajo meriti število klikov na njih s pomočjo analitike. Povsem brezplačno in enostavno.
- Website Grader: vas zanima kako dobra je vaša spletna stran? Kaj si o vaši spletni strani mislijo orodja, ki merijo podobne parametre, kot spletni iskalniki? Website Grader lahko preizkusite povsem brezplačno. Ugotovili boste, kako primerna je vaša spletna stran za iskalnike, uporabnike, in prodajo. V kolikor imate kakršna koli vprašaja, potrebujete dodatno razlago ali pomoč pri odpravi napak, nas kontaktirajte preko spletnih obrazcev in s skupnimi močmi bomo vašo spletno stran privedli do izboljšav, ki si jih zasluži.
- SEMRush in Ahrefs: vrhunska orodja za podrobno raziskavo in analizo strani, konkurence, ključnih besed, povratnih povezav, plačanih oglasov in mnogo več. Obe orodji s podporo tudi za slovenski jezik in ključne besede.
- Sumo – orodje ki vam bo pomagalo pridobiti še več email naslovov vaših potencialnih strank.
- Bannersnack: oblikujte voj baner po meri.
- Sales Manago: najbolj iskano orodje za marketinško avtomatizacijo spletnih trgovin.
- Lead Pages – orodje za izdelavo pristajalnih strani.
- Click Funnel – orodje za postavitev prodajalnih strani in prodajnih lijakov.
- Manychat: preprosto in enostavno ustvarite Fcebook boot, ki vam bo pomagal pri marketinških in prodajih aktivnostih.
- Hubspot: Orodje za učinkovito izvajanje inbound marketinga.
- Pingdom: preverite kako hitro se nalaga vaša spletna stran in spremljajte ali je vaša spletna stran neprestano dosegljiva.
Seznam orodij bomo v prihodnje še posodabljali, zato vas vabimo, da nas spremljate tudi v prihodnje. V kolikor pa imate tudi sami kakršen koli predlog za dopolnitev seznama, nam pišite, in z veseljem ga bomo vključili, če se nam bo zdel primeren.
Želimo vam obilo užitkov v novih dimenzijah digitalnega marketinga.
Vam je bilo prebrano všeč? Delite prispevek na socialnih omrežjih.