Analiza konkurence – Kako uspeti na spletu?

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

Že veste kaj in kako počnejo vaši konkurenti na spletu?

  • Kaj za njih deluje, kaj ne?
  • Kaj ali kako bi morali početi tudi sami?
  • Kje na vas prežijo pasti? Kje so vaše priložnosti? 
  • Kako prodati več?

Naj vas kar takoj navdušimo: s takimi mislimi in podvprašanji se začenjajo vse največje zgodbe o uspehu v digitalnem marketingu.

S poglobljeno in celovito analizo konkurence vam bomo poiskali vse odgovore na zgornja vprašanja, vam razkrili kaj vse počnejo konkurenti in kaj morate narediti vi, korak za korakomda boste tudi sami visoko v Googleučinkovito izkoriščali vsebine, iskalni marketing, socialna omrežja in zmagovali na spletu.

Analiza konkurence nudi razkritja, ki so garncija za vaš uspeh

Dandanes imamo ljudje že v genih zapisano, da pričnemo z iskanjem informacij o produktih ali storitvah v iskalnikih (60% – 90%  – odvisno od panoge), na forumih, na socialnih omrežjih in podobno.

Celovito poznavanje vaših ciljnih skupin in konkurentov, njihovih prednosti, vseh aktivnosti, trendov v panogi ter obnašanja potrošnikov je ključnega pomena, če želite uspeti v SEO optimizaciji ali digitalnem marketing nasploh.

Vašo spletno stran, prisotnost v iskalnikih in drugje po spletu bomo primerjali z vašimi konkurenti in vam razkrili:

  • pomenljive razlike med vašo in njihov stranjo (analiza spletnih strani),
  • razlike med vašo in njihovo optimizacijo (SEO analiza),
  • razlike med vašim in njihovim nastopom na spletu,
  • podali vam bomo priporočila, kaj vse narediti, da lahko uspete tudi sami.

Seveda vam vse korake tudi implementiramo ali nudimo vso potrebno podporo aktivnostim, ki jih izvajate sami.

Še več! Dobili boste vpogled tudi v: 

  • Strategijetaktike in aktivnosti vaših konkurentov na spletu.
  • Njihove prednostiskrivnosti.
  • Šibke točke in pomanjkljivosti.
  • Trende, ki jih narekuje tržišče in obnašanje ciljnih skupin.
  • Natančne odgovore v kaj investirati svoja sredstva ter v kolikšni meri.
  • Jasno sliko kako konkurente prehiteti.

Zakaj je analiza konkurence osnova vsake uspešne digitalne strategije?

Več kot 70% vaših potencialnih strank vas najde prek spletnih iskalnikov.

  • Večina vaših potencialnih strank preveri vsaj 3 različne ponudnike, preden se odloči za nakup.
  • Z analizo konkurence se lahko učite iz njenih napak in izkoristite inteligenco njenih konkurenčnih prednosti.
  • Ravno tako boste izvedeli za njihove najbolj donosne digitalne trike, ki jih lahko koristite tudi sami.

Z analizo konkurence raziščemo in dodobra spoznamo okolje vašega spletnega nastopa

vaš posel, storitve in vaše prednosti,

  • vašo konkurenco,
  • značilnosti in obnašanje potencialnih kupcev,
  • ključne besede,
  • razmerje moči v spletnih iskalniki, na socialnih omrežjih…,
  • povratne povezave, ki jih pridobivajo vaši konkurenti,
  • medije, ki kjer bi bilo smiselno, da se pojavite tudi sami,
  • značilnosti, dejstva in trende v panogi.

Zakaj naročiti analizo konkurence ravno pri nas

  • Celovitost in poglobljenost analize.
  • Analizo opravimo ročno, vsak projekt preverita vsaj 2 strokovnjaka, nato še z orodji.
  • 7+ let izkušenj naših strokovnjakov iz vseh področij digitalnega marketinga.
  • Skupaj več kot 50 že opravljenih analiz konkurence po vsem svetu.
  • Popolno razumevanje in poznavanje vseh pravil in najboljših praks optimizacije strani.
  • Dostop do vseh najbolj naprednih in zanesljivih orodij + lastna orodja.
  • Se neprestano izobražujemo.
  • Pregledali bomo več kot 250 dejavnikov.
  • Jasna predstavitev, razlaga vpliva odkritih priložnosti in pomankljivosti.
  • Vsa podpora in svetovanje pri razumevanju ter implementaciji potrebnih sprememb.

Kaj si o našem delu mislijo naše stranke

Storitev analize konkurence lahko vključuje

  • Analizo trga, trendov in specifik panoge
  • Analizo dinamike vašega posla in vaših potreb
  • Analizo obnašanja vaših ciljnih skupin
  • Analizo spletne strani
  • SEO analizo in analizo uvrstitev v spletnih iskalnikih
  • Analizo ključnih besed
  • Analizo stanja na področju iskalnega marketinga
  • Analizo uporabe socialnih omrežij
  • Analizo in primerjavo aktivnosti na področju vsebinskega marketinga
  • Vse, kar vas še morda zanima

Na podlagi zgornjih raziskav in analiz bomo vsakemu projektu pripisali ključno razlago, ugotovitve, in priporočila za najbolj učinkovito razporeditev vašega proračuna na poti do uspeha.

Skladno z vašimi cilji in potrebami lahko analizo konkurence in raziskavo tržišča prilagodimo, razširimo, zožamo, za vas opravimo še dodatne analize in raziskave na zahtevo.

V kolikor se zanimatele za preverbo posameznega področja digitalnega marketinga, izvajamo tudi delne analize kot so: analize spletnih strani, SEO analize (on in off site optimizacija), analize uvrstitev v spletnih iskalnikih, analize konkurence na socialnih omrežjih, raziskave ključnih besed, itd.

Smiseln obseg analize konkudrence določimo skladno s specifičnimi potrebami posameznega projekta.

Kako bo analiza konkurence povečala vašo prodajo?

  • Zmagovite skrivnosti in šibke točke vaše konkurence

Izognili se bomo Sizifovemu delu in zamujenim priložnostim.

Ko identificiramo, kje je vaša konkurenca močna in kje ima luknje, vemo česa se je treba lotiti najprej in kako ter kje bomo prihranili čas, napor in denar.

Tako vam ne bo potrebno ugibati, katera pot vas bo pripeljala do vaših ciljev.

  • Najbolj priporočljivi kanali za vaš nastop na spletu

Brez izgube dragocenih sredstev s streljanjem v prazno.

Z analizo konkurence boste imeli pred oči celotno digitalno strategijo, ki jo uporablja konkurenca z vsemi potrebnimi priporočili glede prihodnjih aktivnosti in izbire kanalov.

  • Ključne besede, ki prinašajo uspeh konkurentom

Skrivnost obvladovanja organskih ali plačljivih oglaševalskih kampanj je v znanju izbire pravilnih ključnih besed.

Vse skupaj je veliko lažje, če veste katere ključne besede in nagovore uporablja vaša konkurenca, katere besede ter oglasi jim prinašajo največ uspeha. Kolikšen je njihov proračun in še mnogo več.

  • Kako vaša konkurenca predstavlja svoje izdelke in storitve?

S čim in kako prepriča vaša konkurenca stranke na spletu, da kupijo ravno pri njih? Da kliknejo ravno na njihov oglas ali rezultat v iskalnikih?

Z analizo strani in analizo konkurence pridobimo vpogled v celotno ozadje arhitekture konverzije, strategije optimizacije strani, iskalnega in vsebinskega marketinga ter v vse ključne prodajne korake in elemente s katerimi konkurenti pretvarjjo obiskovalce v stranke.

  • Najbolj popularna in brana vsebina vaših konkurentov

Če želite uspeti na spletu potrebujete unikatno in dobro vsebinsko strategijo ter učinkovito segmentirane ciljne skupine.

Vedeti o čem je pisala konkurenca in kaj je najbolj všeč bralcem je pri oblikovanju strategije in prioritiziranju vsebin neprecenljive vrednosti.

  • Podrobno poznavanje trendov in ciljnih skupin povečuje konverzijo

Še tako dober digitalni marketing ali spletna stran bo močno omejena v učinkovitosti če vse skupaj ni prilagojeno tudi trendom v panogi in nakupnim navadam uporabnikov.

Z analizo konkurence boste lahko hitro ugotovili kaj je ta trenutek “in” v vaši panogi (vašim kupcem) in se temu tudi zlahka prilagodili.

  • Načrt, kako je vaša konkurenca prilezla do uspeha

Vsak, ki je dandanes na najvišjih mestih v Google (organsko ali plačano) ni tam po naključju. Prav nobenega razloga ni, da vi ne bi mogli nadgraditi njihovega uspeha (še posebej, če so vaše storitve in izdelki vsaj na dostojnem nivoju kakovosti).

  • Povratne povzave konkurence

Kakovostna izvedba optimizacije spletnih strani za iskalnike zahteva konstantno pridobivanje povratnih povezav na vašo spletno stran iz relevantnih in zaupanja-vrednih virov (v kolikor vas zanima, lahko na naslednjih povezavi preberete tudi: Kako optimizirati spletno stran za najvišja mesta v iskalnikih in 7 korakov do uspeha v spletnih iskalnikih). Preverili bomo kakšne in koliko povratnih povezav ima vaša konkurenca, kako kakovostne so in ocenili, kakšno strategijo optimizacije strani potrebujete sami ter koliko truda bo potrebnega, da si tudi vi zagotovite najvišja mesta.

Zagotovite si konkurenčne prednosti na spletu

Pokličite nas na 031 806 600 ali nam pišite preko spodnjega kontaktnega obrazca.

Ime in priimek (obvezno):

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Spletna stran:

Sporočilo: