7 korakov do popolne spletne strani za vaš posel

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

Vaša spletna stran pomanjkljivo podpira prodajne in poslovne procese, proda premalo ali nudi neprijazno uporabniško izkušnjo in obiskovalci jo zapuščajo neprepričani. 

Imamo rešitev na vaše izzive.

Kako do prodajnega orodja in popolnega spletnega mesta za vaš posel?

Dandanes je spletna stran vašega podjetja veliko več, kot le informacijska točka, kjer stranke dobijo več informacij o vaši ponudbi; je vaše glavno prodajno orodje, če jo v te na mene seveda izkoriščate.

Večina nakupov preko spleta se zgodi šele po četrtem ali petem obisku vaše spletne strani, sploh če so vaše storitve ali izdelk vredni več kot 500€ (in za celoten B2B segment).

Če želite, da se bodo obiskovalci vračali, in konsistentno odločali za vaše storitve / produkte, morate redno objavljati sveže vsebine, jih posodabljati, razvijati, optimizirati, oglaševati, itd. ter nikoli dopustiti, da spletna stran zastara.

Spletna stran je osrednji element vaše digitalne identitete podjetja, saj je povsem odgovorna za prvi vtis, ki si ga potencialne stranke ustvarijo o vas in odloča o tem, koliko obiskovalcev bo postalo vaših strank.

Obiskovalec že ob obisku spletne strani sprejme več, kot 55% celotne nakupne odločitve (vir: CEB).

Da bo vaša spletna stran čim bolj učinkovita in priljubljena, mora biti povsem prilagojena dinamiki vašega poslovanja in vašim strankam. V nadaljevanju predstavljamo vseh sedem korakov, do vašega naslednjega popolnega prodajnega orodja.

#1. Analiza stanja in dinamike vašega posla – razumevanje vaših potreb

Zavedati se morate, da mora biti spletna stran v prvi vrsti namenjena obiskovalcem. Glede na to, da predstavlja vaše podjetje, je vaš prvi instinkt morebiti ta, da mora biti stran lepa in jo je najprej potrebno uskladiti z vašo celostno grafično podobo. Seveda razmišljate v pravi smeri, a v prvi vrsti je potrebno poskrbeti za učinkovito uporabniško izkušnjo in prodajno funkcijo.

Da bo stran čim bolj učinkovito podpirala vse poslovne procese in prijazno ustregla vsem zahtevam obiskovalcev, je potrebno natančno analizirati in definirati dinamiko vašega posla in nakupnega odločanja vseh vaših ciljnih skupin. Za vsako ciljno skupino je potrebno ugotoviti zakaj in kako bi le-ti iskali vaše rešitve (izdelke ali storitve), ki jih ponujate.

Jasno opredeljene ciljne skupine (persone), ki se zanimajo za vaše izdelke ali storitve, so ključnega pomena, če želite izdelati profesionalno spletno stran, z visoko stopnjo konverzije.

#2. Proračun – opredelitev investicije in pričakovanih donosnosti

Čeprav je določitev proračuna pogosto problematično področje, v večini velja, da več, kot boste vložili, več boste dobili. Naročniki sicer, kar največkrat želite najboljšo storitev po najbolj ugodni ceni, izvajalci pa želimo pošteno plačilo za svoje delo, čas in znanje. Roko na srce, je za dobro spletno stran, potrebno, kar nekaj različnih strokovnjakov in kopico ur dela. Se pa večina investicij v take projekte povrne v šestih do štiriindvajsetih mescih.

Odločitev o izbiri ustreznega izdelovalca vaše spletne strani, pa vsekakor ne sme temeljiti le okoli vrednosti investicije, upoštevati morate tudi vse druge dejavnike, ki so pomembni za vas specifičen primer.

Investicija v novo spletno stran je dolgoročna naložba v rast in prosperiteto vašega posla, podjetja in blagovne znamke.

#3. Načrtovanje – ključnega pomena za uspeh

Obiskovalci, niso plevel, ki zraste sam od sebe. Spletna stran sama po sebi še ne zagotavlja rednega dotoka obiskovalcev. Če vaša ciljna publika ne konča na vaši spletni strani, je to skoraj tako, kot da je nebi imeli. Učinkovita spletna stran se načrtuje s pogledom na stranke, podjetje in vse načrtovane prihodnje oblike digitalnega marketinga, kot so plačljive oblike spletnega oglaševanja, vidnost v spletnih iskalnikih (SEO – optimizacija), primerna email marketing strategija, strategija vsebinskega marketinga ali druge oblike pridobivanja zainteresiranih obiskovalcev. Vse to je potrebno upoštevati že pri samem načrtovanju spletne strani, implementaciji arhitekture konverzije, uporabniške izkušnje in postavitvi ostalih elementov učinkovitih pristajalnih strani.

#4. Oblikovanje in razvoj

Po prvih treh korakih bi morali že imeti definiran koncept spletne strani, prav tako pa pripravljene ideje za oblikovanje. Če temu ni tako, je nastopil čas, da v projekt vključite dodatne strokovnjake, svetovalce, oblikovalce, ki vam bomo z izkušnjami, idejami in primeri, pomagali poiskati prave rešitve in udejanjiti vaše želje, potrebe. Šele po tem, ko imate opredeljen koncept, definirane elemente, vse potrebne funkcionalnosti in načine prikazovanja, posredujte spletno stran v razvoj programerjem.

#5. Testiranja in odprava pomanjkljivosti

Ko je projekt proti koncu, se ne smete vdati skušnjavi. Ne poskušajte vaše nove spletne strani čim prej zagnati! Ko se najbolj mudi, je potrebno najbolj počasi. Vzemite si dodaten čas, preizkusite večkrat ali vse deluje po pričakovanjih (funkcionalnosti, povezave, kontaktne forme, meta podatki, mikrostrukture, itd.). Prav tako bodite pozorni na morebitne slovnične napake in oblikovna odstopanja. Če imate še kakršne koli dvome, je to zadnji čas, za jih razbliniti, naj gre za neprepričljiv barvni odtenek, premajhne črke, slabo berljiva vsebina na posameznem delu strani, odvečni ali nepravilno postavljeni grafični elementi, itd.

Stran se namesti v živo šele takrat, ko ste prepričani, da je končni izdelek v skladu z vsemi vašimi pričakovanji in potrebami vaših ciljnih skupin.

#6. Obvezne aktivnosti pred in po zagonu spletne strani

Ta korak je potrebno načrtovati že od samega začetka, daleč pred zagonom spletne strani. Ko je le-ta na voljo obiskovalcem, jo je potrebno začeti optimizirati za visoka mesta v spletnih iskalnikih, jo oglaševati, promovirati na socialnih omrežjih, itd.

Spletna stran pa mora omogočati enostavno komunikacijo obiskovalcev z vami, preko raznih obrazcev, imeti mora magnet za pobiranje email naslovov in vse elemente, ki vam bodo dolgoročno pomagali pri pospeševanju prodaje. Omogočali visoko stopnjo konverzije.

POMEMBNO! V kolikor že imate postavljeno spletno stran, morate pri namestitvi nove spletne strani uskladiti tudi staro in novo URL strukturo, urediti preusmeritve, sicer boste izgubili velik del obstoječih obiskovalcev.

#7. Spletna analitika, testiranja in optimizacija konverzije

Ko vaša spletna stran zaživi, z njo povezanega dela še ni konec. Vaše novo prodajno orodje je potrebno tudi učinkovito upravljati, le-ta namreč beleži cel kup podatkov, ki jih lahko analizirate. Priporočamo vsaj mesečne preglede prometa in spletne analitike, v kolikor izvajate kakršne koli kampanje pa tedenske. Na tak način lahko ugotovite od kje obiskovalci prihajajo, kje se obiskovalci najdlje zadržujejo in katero podstran najhitreje zapustijo.

Tak način omogoča hitro odkrivanje »lukenj« in potrebnih izboljšav. Poskušajte poiskati vzrok, težave, testirajte različice, poigrajte se s spreminjanjem posameznih elementov in delov vsebin, itd..

Vaša spletna bo tako rastla in se razvijala vse dokler boste vanjo tudi vlagali.

Naši certificirani strokovnjaki imajo ali bodo poiskali odgovore in rešitve na vsa vaša vprašanja in izzive!

Kakšno spletno stran imate v mislih za svoj posel? Potrebujete nasvet ali konkretno pomoč? Ne odlašajte!  Stopite v stik z nami še danes.

Pokličite nas na 031 806 600 ali nam pišite preko kontaktnega obrazca.

Ime in priimek (obvezno):

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Spletna stran:

Sporočilo: