Spletna stran je osrednji element spletne prisotnosti

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

Spletna stran je osrednji element spletne prisotnosti

 

S pojavom digitala, socialnih omrežij. mobilnih naprav, se je v zadnjih letih drastično spremenil način, na katerega dostopamo do spleta, se družimo, iščemo informacije, in nakupujemo.

Na to dogajanje ni imuno nobeno podjetje, ali posel, ne glede na svojo velikost ali panogo. Da bi lahko držali korak s svojimi strankami, njihovimi pričakovanji, ter konkurenco, moramo prilagoditi svojo spletno prisotnost. Mnogi se verjetno sprašujete, zakaj je tako pomembno izdelati profesionalno in učinkovito spletno stran podjetja, ko pa so na voljo cenovno ugodne predpripravljene spletne strani, spletne vizitke, socialna omrežja, ter ostale platforme in kanali, ki že sami po sebi nudijo vso potrebno infrastrukturo za interakcijo podjetja s strankami.

 

Zakaj je spletna stran osrednji in najpomembnejši element digitalne prisotnosti?

 

Ne glede na to, kje se bo potencialna stranka srečala s spletno prisotnostjo podjetja, bo končno odločitev o nakupu sprejela šele po obisku spletne strani in pregledu njene vsebine. To pa zato, ker socialna omrežja in ostale platforme med drugim uživajo tudi nižje stopnje zaupanja s strani obiskovalcev, ko gre za neposredne konverzije oz. nakupe (podzavestna percepcija vrednosti in lastnine vsebine). Da bo vse skupaj bolj razumljivo, podrobneje predstavljamo, zakaj je temu tako v naslednjih petih točkah:

 

 1. Lastništvo in percepcija blagovne znamke

 

Zaščita identitete vaše blagovne znamke je osrednjega pomena, ko govorimo o spletni strani kot osrednjem elementu spletne prisotnosti. To pomeni, da je potrebno imeti v lasti spletni naslov (domeno z imenom podjetja ali blagovne znamke) in presonalizirano spletno stran po izdelano in oblikovano po meri potreb in ciljev podjetja ter po željah vaših strank.

 

2. Uporabniška izkušnja in vsebina popolnoma prilagojeni potrebam

 

Poljubna postavitev elementov in možnost upravljanja lastne ciljno usmerjene vsebine sta naslednja vzroa, ki posledično zahtevata oblikovanje spletnih strani po meri. Če sami upravljamo z vsebino spletne strani, lahko učinkovito vplivamo na to, da bo naše sporočilo doseglo ciljno publiko ter kako jo bo doseglo. Tako ohranimo tudi popolni nadzor nad uporabniško izkušnjo in procesi konverzije, ki jih spletna stran izvaja.

 

3. Stična informativna točka

 

Ko rečemo, da je spletna stran osrednji element spletne prisotnosti, mislimo ravno to. Točka, kamor se obiskovalci in potencialne stranke stekate iz vseh kanalov. Je mesto, kamor se radi vračate. Tu imamo v mislih predvsem blog spletne strani, ki mora postati osrednje leglo vseh aktivnosti vsebinskega marketinga, ter osrednji vir informacij za sledilce. To velevajo tudi najboljše prakse sodobne optimizacije spletnih strani za iskalnike (SEO). Socialna omrežja pa najdejo svoje mesto kot sredstvo za nadaljnje širjenje vsebin, kot tudi komunikacijo in interakcijo z vašo ciljno publiko. S širjenjem vsebin krepite ozaveščenost publike glede vašega podjetja oz. blagovne znamke in generirate promet na spletno stran (potencialne stranke). Zaradi vseh predstavljenih funkcij in vloge, ki jo ima danes spletna stran, je edina prava izbira, izdelava spletnih strani po meri.

 

4. Pridobivanje novih strank

 

Več kot 70% vseh novih strank še vedno prihaja iz spletnih iskalnikov. Da bi se pojavili na prvi strani v spletnih iskalnikih potrebujete iskalni marketing, kot je recimo Google AdWords oglaševanje ali SEO.

Dobro optimizirana spletna stran, prek spletnih iskalnikov, privablja najbolj kakovosten obisk in najboljše stranke na spletu. Zakaj? Ker so to obiskovalci, ki iščejo vas, je to njihova lastna ideja in so s tem, ko so opravili poizvedbo prek ključnih besed, izrazili že močno namero. Tako preostane spletni strani le enostavnejša naloga; ta, da obiskovalcev ne sme odvrniti.

5. Spremljanje dogajanja in optimiziranje nastopa

 

Analiza statističnih podatkov spletne strani, merjenje konverzij, in ocenjevanje odzivnosti obiskovalcev po kanalih vstopa na spletno stran, so le nekateri pomembni parametri spletne analitike. Tudi zato Le-ta je bistvenega pomena za izboljšanje vseh aktivnosti digitalnega marketinga, kar omogoča okrepiti, kar deluje in izločiti, kar ne deluje, ter tako optimizirati investicijo v digitalni marketing.

V kolikor jemljete digitalni marketing resno, ne zanemarjate pomena vašega prvega predstavnika podjetja, vaše spletne strani. Če želite izboljšati vašo spletno prisotnost, izdelati učinkovito spletno stran, ali potrebujete v rezultate usmerjene rešitve digitalnega marketinga, stopite v stik z nami še danes. Pišite nam preko kontaktnega obrazca.