ISKALNI MARKETING: NAJHITREJE DO NOVIH STRANK

Če se še vedno sprašujete, kje in kako najhitreje do novih strank, ali kako do zanesljivih strank na spletu, odgovor je: iskalni marketing?

Kaj je iskalni marketing?

Izraz izhaja iz angleščine (Search Engine Marketing) in opredeljuje oglaševanje v spletnih iskalnikih. Razlage izraza sicer v marsikateri mednarodni literaturi ob plačanem oglaševanju v iskalnikih, optimizacije spletnih strani sploh ne uvrščajo v iskalni marketin, a glede na to da se za oglaševanje v spletnih iskalnikih porablja približno petktat večji propračun kot za SEO in se z njim generira za približno le 20 % prometa iz iskalnikov. Ravno tako lahko plačan in neplačani rezultati na prvi strani v kombinaciji prinesejo multiplikativni rezultat klikov in ne le dober seštevek. Z obojim se nastavljamo strankam, ki nas vsakodnevno iščejo v spletnih iskalnikuh. V digimediji enostavno ne vidimo razloga zakaj bi ju obravnavali ločeno.

Bogate slovenske in globalne izkušnje na področju optimizacije konverzije in optimizacije strani za iskalnike, poznavanje iskalnih algoritmov, skrivnosti Google AdWords oglaševanja in spremenjenega obnašanja potrošnikov v zadnjih letih, nam omogočajo preko iskalnikov učinkovito dosegati od 60 – 90 % vseh vaših potencialnih strank na oba načina.

Ne glede na panogo in vašo velikost, ter na vse možnosti, ki jih digitalni marketing ponuja, je optimizacija strani za spletne iskalnike še vedno osnova in ključ skoraj vsake dolgoročno naravnane strategije digitalnega marketinga. Optimizirane spletne strani ne izgubljajo kar tako mest v iskalnikih, ko pridejo na vrh, so večkrat najdene v spletnih iskalnikih (ko se išče ravno vaše storitve, proizvode) in imajo več obiska ter pozitivno vplivajo na raven vaše prodaje. Ker je na prvi strani prostora le za priblližno deset neplačanih organskih rezultatov je oglaševanje v spletnih iskalnikih komplementarna rešitev, ki za razliko od optimizacije spletne strani, prinaša takojšen učinek. Iskalni marketing se tako vrti okoli vaših strank in ključnih besed, kombinira optimizacijo in spletno oglaševanje v iskalnikih ter nadgrajuje ti dve obliki spletne promocije.

Zakaj je iskalni marketing tako pomemben za vaš posel?

“Če vas ni na prvi strani v Google, vas ni”

Pomislite, kako se obnašate, ko nekaj potrebujete. Ste tudi sami med tisto večino, ki gre v Google in ostale spletne iskalnike, ter poišče kar potrebuje? Večina vaših potencialnih strank, se obnaša ravno tako. Vsakodnevno vas išče v spletnih iskalnikih. Kot lahko sklepate, je iskalni marketing, tista oblika marketinga, ki vaše potencialne stranke pripelje iz spletnih iskalnikov na vašo spletno stran.

Obiskovalci, ki pridejo na vašo spletno stran iz spletnih iskalnikov, naj si bo preko organskega rezultata (zeleno v spodnji sliki) ali tekstovnega oglasa (zgornji, modro obarvani rezultati v spodnji sliki), so vaše izdelke in storitve sami poiskali, zato predstavljajo najbolj resne stranke na spletu.

spletno-oglaševanje-v-iskalnikih-google-AdWords-Facebook-Yahoo-Bing-spletni-oglasi-in-vse-oblike-oglaševanja-na-spletu-digitalno-oglaševanje-spletno-oglasevanje

Več plačanih in neplačanih povezav, kot imate na prvi strani za vpisano poizvedbo, večji odstotek klikov na spletno stran boste prejeli. Plačani tekstovni oglasi, ki se prikazujejo na prvi strani iskalnikov v povprečju skupaj prejmejo med 20 % in 30 % vseh klikov. Neplačani, organski rezultati pa prejmejo približno ostalih 70 %, od tega skoraj polovico, prvi neplačan oglas (v povpreču). Le dobrih 5 % uporabnikov spleta si ogleda rezultate tudi na drugi strani iskalnikov, zato se enostavno morate pojaviti na prvi strani! Dober tekstovni oglas lahko prinese več klikov, kot jih prinese drugo uvrščeni rezultat med neplačanimi rezultati. Največ klikov še vedno pobere prvi neplačan rezultat v spletnih iskalnikih. V kolikor imate poleg prvih neplačanih rezultatov ob enem še plačan tekstovni oglas, lahko v mnogih primerih pričakujete tudi do  60% vseh klikov in več, saj se učinek na kredibilnost ne sešteva ampak množi.

A to ni edini vidik iskalnega marketinga. Spregledati ne smemo niti dejstva, da vas bo več kot 70% poslovnih partnerjev in strank (v nekaterih panogah (B2B) tudi več kot 90%) preverilo v iskalnikih, že pred prvim stikom z vami in si tako oblikovalo že več kot 50% nakupne odločitve, če bodo z  vami sodelovali ali ne, preden bodo sploh stopili v stik z vami (vir: CEB). Zato je potrebno učinkovito upravljati tako organske rezultate (promet), kot tudi spletno stran in vsebino (konverzija = učinkovitost), ki se najde za posameznim rezultatom v iskalniku.

iskalni marketing primer iz prakse-min

Spletno oglaševanje na klik v spletnih iskalnikih (Google, Bing…) 

Oglaševanja na spletu se lotevamo na večkrat preverjen in zanesljiv način, ki obsega celovit strateški pristop. Naš izbor kanalov, ključnih besed, taktik in strategj ter izvedba oglaševanja na klik, vam bodo zagotovo pomagalli požeti prodajne sadove in povečati prihodke.

Namen Google AdWords oglaševanja v spletnih iskalnikih je podoben kot pri (SEO) optimizaciji strani za spletne iskalnike, pritegniti več obiskovalcev na spletno mesto in tako povečati prodajo. Pri Google oglaševanju v spletnih iskalnikih plačate vsak klik na oglas.

Čeprav se pri iskanju zadetkov v spletnih iskalnikih plačljivi oglasi in organski rezultati iskanja pojavijo na isti strani, je med njimi pomembna razlika. Oglasi v Googlu in ostalih iskalnikih se navadno pojavijo že na samem vrhu strani in so rahlo obarvani ali drugače označeni, tako da so še bolj izstopajoči, kot organski rezultati. Vsakokrat, ko uporabnik klikne na tak oglas, lastniki spletne strani plačajo za ˝njegov klik˝. Najbolj poznana in razširjena oblika takega oglaševanja je Google (AdWords) oglaševanje v svojem iskalniku. Izvajamo in poznamo pa še Bing, Yahoo, Najdi.si oglaševanje itd.  Taka oglaševanja so najhitrejša pot do novih poslov in strank na internetu.

SEO – optimizacija spletne strani vs. oglaševanje v spletnih iskalnikih

Najbrž se že sprašujete katera rešitev je bolj primerna za vas – optimizacija vaše spletne strani, ali oglaševanje na klik. Čeprav sta rešitvi na videz  podobni in obe pripomoreta k učinkovitejši prodaji, zaradi povečane vidnosti v spletnih iskalnikih, je odgovor kompleksnejši in odvisen od tega kakšni so vaši poslovni in prodajni cilji oz. cilji posamezne kampanje.

SEO – optimizacija spletne strani je proces, ki je počasnejši, obsežnejši in ima dolgotrajnejše učinke ter v povprečju višje donose, medtem ko z oglaševanjem na klik dosežemo hitre rezultate ob fiksnih stroških. Oglasi se tako prikazujejo le po pred nakazilu in se po porabljenem proračunu zaustavijo. Organski rezultati pa ohranijo svoje mesto dolgoročneje, vse dokler jih kdo od konkurentov ne prehiti, kar se pa poredko dogaja, ko se enkrat znajdete v zgornji polovici prve strani rezultatov in ne zaspite na lovorikah.

Iskalni marketing sestavljata spletno oglaševanje in SEO. Optimizacija spletnih strani je dolgoročna strategija iskalnega marketinga, skupaj z (Google) spletnim oglaševanjem v iskalnikih, spada optimizacija strani med najbolj učinkovite načine pridobivanja novih strank. Zato tudi tako priporočamo optimizacijo strani za spletne iskalnike kot je google za dolgoročne rezultate, spletno oglaševanje pa kratkoročne. Je iskalni marketing primeren tudi za vas?

Če vaša poslovna ideja potrebuje čim večji doseg potencialnih kupcev in temelji predvsem na pridobivanju novih strank potem so rešitve iskalnega marketinga prava izbira za vas. Na vašo spletno stran bomo pritegnili prave obiskovalce, s čimer ne boste le povečali prepoznavnosti in vidnosti, temveč tudi dejansko prodajo in odstotek konverzije (učinkovitosti strani), kar bo posledično pozitivno vplivalo na rast podjetja.

Pomislite, ko sami iščete določene izdelke ali storitve po ključnih besedah v spletnih iskalnikih, kot je Google. Na katere zadetke kliknete za dodatne informacije? Največkrat seveda na tiste, ki se pojavijo na prvi strani, po možnosti na najvišjih mestih.

Vsak uporabnik različno poizveduje po izdelkih in storitvah, ki jih v danem trenutku želi ali celo potrebuje. Predvidevanje iskalnih trendov, sprememb povpraševanja in specifičnih nakupnih navad so sestavni deli spletne optimizacije. Vsak uporabnik bo drugače zaznal vašo prisotnost, oglas, spletno stran, pomembno pa je, da veste, kateri so vaši ciljni kupci, kako jih čim bolj racionalno pritegniti in kako prtegniti najbolj zainteresirane.

Ne prepuščajte strank konkurenci. Pišite nam preko spodnjega kontaktnega obrazca in dogovorili se bomo za informativni posvet ter vam podrobneje predstavili možnosti, ki jih imate.

Povečajte prodajo! Vpišite podatke:

Ime in priimek (obvezno):

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Spletna stran:

Sporočilo:

Please leave this field empty.

Analiza obstoječe spletne prisotnosti

ANALIZA SPLETNE STRANI

analiza-web

Analiza spletne strani

Opravili bomo tehnično, oblikovno in vsebinsko analizo vaše spletne strani ter predlagali in implementirali izboljšave.

SEO ANALIZA

SEO Analiza. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

SEO Analiza

Preverili bomo vse tehnične in vsebinske elemente, ki vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih ter predlagali in izvedli izboljšave.

ANALIZA KONKURENCE

Analiza konkurence na spletu. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Analiza konkurence

Celovito bomo analizirali in primerjali vas in vaše konkurente ter vam predstavili načrt za izkoristiti prednosti in priložnosti.

IZDELAVA STRATEGIJE

Izdelava strategije digitalnega marketinga. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Izdelava strategije

Vsak celovitejši nastop na spletu potrebuje celovito strategijo z usklajenimi taktikami, rešitvami, izborom kanalov in segmentiranim nagovorom.

Naročite analizo obstoječe spletne strani / konkurence / prisotnosti

Ime in priimek (obvezno):

Spletna stran:

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Please leave this field empty.

Ključi do naših in vaših uspehov

1

metodologija

15+

držav v katerih oglašujemo

40+

strokovnjakov (doma in po svetu)

180+

uspešnih projektov in kampanj

  • učinkovitost
  • inovativnost
  • odličnost
  • intuitivnost
  • osebni pristop
  • zmagovita metodologija
  • najboljše prakse in zadnji trendi
  • vodilne tehnologije
  • se neprestano izpopolnjujemo
  • mednarodni certifikati in nagrade
  • bogate globale izkušnje in prisotnost

Nasveti, za povečanje prodaje

Aktualno

Kako izdelati spletno stran 7 korakov

7 KORAKOV DO POPOLNE SPLETNE STRANI ZA VAŠ POSEL

Dandanes je spletna stran vašega podjetja veliko več, kot le informacijska točka, kjer stranke dobijo več informacij o vaši ponudbi; je vaše glavno prodajno orodje,...
kako optimizirati svojo spleto strani?

KAKO OPTIMIZIRATI SPLETNO STRAN ZA NAJVIŠJA MESTA V GOOGLE?

Investirate v katero koli obliko marketinga ali digitalnega marketinga, vas pa še vedno ni na prvi strani v Google? Več kot 60% vaših potencialnih strank vas vsa...
spletna-prodaja-kako povecati-prodajo

POSPEŠILI SMO JIM PRODAJO!

Pomislite kako sami ičšete po spletu. Vaše ciljne stranke se obnašajo zelo podobno. Vskodnevno iščejo vaše podjetje; storitve ali proizvode v spletnih iskalnikih,...
analiza-spletnih-strani-za-uspeh

KAKO DELUJE GOOGLE? SEO TRENDI 2017 – NOVA MALA SEO REVOLUCIJA

Če želimo spletno stran učinkovito optimizirati  in zasedati najvišja mesta v spletnih iskalnikih, moramo seveda najprej poznati delovanje spletnih iskalnikov. Zato ...

Kmalu…

Naše izkušnje

logo-stranka-wsi-anis-Izdelava-spletnih-strani-vsebinski-marketing-spletna-prodaja-B2B
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-marketing-crodent-seo-vsebinski-marketing-digitalno-oglasevanje
logo-stranka-heaven-spletno-oglasevanje-v-iskalnikih-google-oglasevanje-na-spletu-web
logo-stranka-marketinška-agencija-starman-on-page-seo-optimizacija-spletnih-strani-izdelava-spletne-strani
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-natuzzi-vsebinski-marketing-seo-optimizacija-za-google
coca-cola
logo-stranka-wsi-web-marketing-sunsweet-seo-optimizacija-spletnih-strani-vsebinski-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-xtreme-lashes
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-canon-1-seo-optimizacija-spletno-oglasevanje-iskalni-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bmw
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-toyota
clinica-da-mama
alea
mardi-gras-casino
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-spletna-stran-analiza-spletnih-strani-analiza-konkurence-seo
logo-stranka-marketinška-agencija-3port