spletno oglaševanje google adwords, youube, facebook koper ljubljana slovenija

Spletno oglaševanje – najkrajša pot do novih strank na spletu

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

Spletno oglaševanje je najhitrejši način do novih strank na spletu

 

Spletno oglaševanje je postalo tako samoumevno, da ga pogosto že zamenjujemo z bolj splošnim izrazom oglaševaje. A kljub temu, so številni podjetniki še vedno mnenja, da obstoj spletne strani istočasno pomeni spletno prodajo. Moramo vas razočarati! Spletna stran ni žitno polje, in obiskovalci spletne strani niso plevel, ki bi kar zrastli sami od sebe, zato ni dovolj, da zgolj postavite spletno stran, da bi prodali svoje izdelke. Spletno stran je potrebno oglaševati, optimizirati in nadgrajevati.

Dandanes so na voljo številne rešitve in prodajni kanali, s katerimi lahko dosežemo zavidljivo obiskanost vaše spletne strani in visoke ravni dobičkonosne prodaje preko spleta.

Najbolj razširjeno in velikokrat tudi najbolj učinkovito je oglaševanje v spletnih iskalnikih ter na socialnih omrežjih.

 

Zakaj je promet iz spletnih iskalnikov tako pomemben?

 

Obiskovalci, ki pridejo na vašo spletno stran iz spletnih iskalnikov, naj si bo preko organskega rezultata ali tekstovnega oglasa na klik, so vaše izdelke in storitve sami poiskali, zato za vas predstavljajo najbolj resne stranke na spletu.

Več kot 70% (v nekaterih panogah (B2B) tudi več kot 90%) vseh vaših strank iščnahaja na spletu. Največ novih strank pridobljenih preko spleta še vedno prihaja iz spletnih iskalnikov. Več plačanih in neplačanih povezav, kot imate med rezultati na prvi strani v iskalnikih, večji odstotek klikov na spletno stran boste prejeli.

Plačani tekstovni oglasi, ki se prikazujejo na prvi strani iskalnikov v povprečju skupaj prejmejo med 25 % in 30 % vseh klikov. Neplačani, organski rezultati pa prejmejo približno ostalih 70 %. Le dobrih 5 % uporabnikov spleta si ogleda rezultate na drugi strani iskalnikov, zato se enostavno morate pojaviti na prvi strani!

Dober tekstovni oglas lahko prinese več klikov, kot jih prinese drugo uvrščeni rezultat med neplačanimi rezultati. Največ klikov še vedno pobere prvi neplačan rezultat v spletnih iskalnikih. V kolikor imate poleg prvih neplačanih rezultatov ob enem še plačan tekstovni oglas, lahko v mnogih primerih pričakujete tudi do  60% vseh klikov in več, saj se učinek na kredibilnost ne sešteva ampak množi.

 

Spletno oglaševanje na klik v spletnih iskalnikih (Google, Bing,…) in drugje…

 

Mi se oglaševanja na spletu lotevamo na večkrat preverjen in zmagovalen način, ki obsega celovit in strateški pristop. Naš izbor kanalov in izvedba oglaševanja na klik, vam bo zagotovo pomagala požeti plodove investicij v digitalni marketing.

Namen Google oglaševanja v spletnih iskalnikih je podoben kot pri (SEO) optimizaciji strani za spletne iskalnike, pritegniti več obiskovalcev na spletno mesto in tako povečati prodajo. Pri Google oglaševanju v spletnih iskalnikih plačate vsak klik na plačljiv oglas. Nekatere druge oblike digitalnega oglaševanja pa omogočajo tudi plačevanje fiksnega zneska za tisoč prikazov oglasa, neodvisno od količine klikov.

 

Spletno oglaševanje, google adwords, bing, yahoo,

 

Čeprav se pri iskanju zadetkov v spletnih iskalnikih plačljivi oglasi in organski rezultati iskanja pojavijo na isti strani, je med njimi pomembna razlika. Oglasi v Googlu in ostalih iskalnikih se navadno pojavijo že na samem vrhu strani in so rahlo obarvani ali drugače označeni, tako da so še bolj izstopajoči, kot organski rezultati. Vsakokrat, ko uporabnik klikne na tak oglas, lastniki spletne strani plačajo za ˝njegov klik˝. Najbolj poznana in razširjena oblika takega oglaševanja je Google (AdWords) oglaševanje v svojem iskalniku. Izvajamo in poznamo pa še Bing, Yahoo, Twitter, Linkedin, Youtube, Facebook oglaševanje in druge.

Do novih poslov in novih strank na internetu, lahko pridete najhitreje s spletnim oglaševanja na klik. Natančneje, z Google oglaševanjem na klik v iskalniku.

 

SEO optimizacija splete strani vs. oglaševanje na klik v spletnih iskalnikih

 

Najbrž se sprašujete katera rešitev je bolj primerna za vas – optimizacija vaše spletne strani, ali oglaševanje na klik. Čeprav sta na videz rešitvi podobni in obe pripomoreta k učinkovitejši prodaji, zaradi povečane vidnosti v spletnih iskalnikih je odgovor kompleksen in odvisen od tega kakšni so vaši spletni prodajni cilji oz. cilji posamezne kampanje. SEO optimizacija je proces, ki je počasnejši, obsežnejši in ima dolgotrajnejše učinke in v povprečju višje donose, medtem ko z oglaševanjem na klik dosežemo hitre rezultate ob fiksnih stroških. Oglasi se tako prikazujejo le po pred nakazilu in se po porabljenem proračunu zaustavijo. Organski rezultati pa ohranijo svoje mesto dolgoročneje, vse dokler jih kdo od konkurentov ne prehiti, kar se pa poredko dogaja, ko se enkrat znajdete v zgornji polovici prve strani rezultatov.

Če vaša poslovna ideja potrebuje čim večji doseg potencialnih kupcev potem so naše rešitve spletnega oglaševanja na klik prave za vas. Z našo pomočjo boste na spletno stran pritegnili prave obiskovalce, s čimer ne boste le povečali prepoznavnosti, temveč tudi konverzijo, kar bo posledično pozitivno vplivalo tudi na dejansko povečanje prodaje.

 

Do sedaj ste spoznali:

  • Da je namen optimizacije spletnih strani in oglaševanja na klik s pomočjo spletnih iskalnikov pridobivanje novih strank;
  • Razliko med optimizacijo spletnih strani in oglaševanjem na klik v hitrosti rezultatov;
  • Strukturo klikov na spletno stran po njihovih deležih;

Sedaj razumete, zakaj morate biti prisotni na vrhu spletnih iskalnikov za vse za vas pomembne iskalne fraze (storitve in proizvode), po katerih bi vas lahko iskali vaši potencialni kupci.

 

Katere vrste oglaševanja na klik še poznamo?

 

Google oglaševanje, še vedno uvrščamo med najučinkovitejše načine oglaševanja na klik, čeprav so se v določenih branžah s pojavom družbenih omrežij izkazale za še učinkovitejše druge oblike oglaševanja na klik kot so: LinkedInFacebook in Twitter oglaševanje.

 

 

prikazno spletno oglaševanje retargeting remarketing

 

 

Najbolj raznolik in razvejan sistem oglaševanja na klik ponujata Facebook in Google. Google oglaševanje na klik zajema tekstovno ter grafično oglaševanje na klik na Googlovih in partnerskih straneh, YouTube in Gmail oglaševanje ter Remarketing.

 

Dejavniki uspeha spletnega oglaševanja

 

Uspeh ali neuspeh v oglaševanju na klik je odvisen od poznavanja obeh komponent oglaševanja na klik, prometa in konverzije. Da bi na spletu oglaševali učinkovito je pri tem pomembno tudi razumevanje in pravilna raba naslednjih elementov spletnega oglaševanja:

  1. upravljanje s podatki,
  2. targetiranje,
  3. oglas in sporočilo,
  4. pristajalna stran,
  5. spremljanje oglaševanja in analitike ter optimiziranje kampanj.

 

Namen oglaševanja je obiskovalce pripeljati na spletno stran in jih nato z ostalimi oblikami digitalnega marketinga ter remarketingom potiskati vse višje po prodajnem lijaku h končnemu cilju, prodaji.

Vas zanima koliko vas bo stalo oglaševanje na klik? Pri tekstovnem oglaševanju na klik plačate le, ko nekdo klikne na vaš oglas, ostale oblike oglaševanja na klik pa se lahko zaračunajo, kot cena za 1000 prikazov vašega oglasa, cena za ogled videa, cena po sekundah predvajanja oglasa in podobno. Podjetja in oglaševalci namenjajo oglaševanju na klik vse več pozornosti in sredstev. Številke so težko predstavljive tistim, ki še ne oglašujete. Za najbolj donosne ključne besede in iskalne fraze podjetja plačajo tudi nekaj sto dolarjev za vsak klik, ker se jim to seveda “splača”. Največkrat, sploh v Sloveniji, pa so stroški na klik od nekaj centov do kakega evra.

Najpomembnejša komponenta oglaševanja na klik je izbira partnerja ali skupine strokovnjakov, ki upravljajo oglaševanje na klik in ostale elemente digitalne strategije. Velikokrat naletimo na primere, ko podjetja zaradi neprofesionalnega, ne strateškega ali površnega upravljanja in vodenja kampanj ne dosežejo zadostnega prodajnega učinka in za primerljive klike plačujejo tudi štirikratnik ali več za posamezen klik.

Da bo vaše oglaševanje z nami čim bolj učinkovito, bomo projekt oglaševanja začeli z analizo konkurence.

Zagotovite si zanesljivega partnerja pri izvedbi vaše naslednje oglaševalske kampanje.

 

Povečajte prodajo s spletnim oglaševanjem

 

Pokličite nas na 031 806 600 ali nam pišite preko kontaktnega obrazca.