prvi na google slovenija prva stran

Primeri povečanja prodaje

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

Objavil Matej Cotar
, dne 10. julij, 2019

Od nikoder do prvih mest v Google, 142% več konverzij in skoraj podvojene prodaje

Zgodba o uspehu naše stranke, ki danes zaseda najvišja mesta v Google ob skoraj podvojeni prodaji

 

Ravno v poletnem obdobju, dve leti nazaj, nas je kontaktiral direktor podjetja iz storitvenega sektorja. Zanimal se je za krepitev povečanje prodaje in ugleda svojega podjetja z izboljšanjem vidnosti svojih storitev v spletnih iskalnikih. Podjetja namreč ni bilo najdeti med top 50 (prvih pet strani) v Google za nobeno od glavnih storitev.

V enem letu sodelovanja smo osvojili najvišje pozicije v Google, več kot podvojili obisk in skoraj potrojili pridobljena povpraševanja (konverzijo).

 

Vse o uspehu, rezultatih in poteku dela si preberi si preberite v nadaljevanju prispevka.

 

“Hočem povečati prodajo in biti prvi na Google”

 

Že po uvodnem sestanku je bilo jasno, da direktorja ne zanima le povečanje prodaje in prva stran v Google. Gre se mu tudi za prestiž. Prvo mesto v Google za osrednjo storitev, saj so po prometu med največjimi podjetje v panogi. V iskalnikih jih pa takrat ni našel skoraj nihče.

Že takrat so imeli dobro vsebino vendar je bila stran tehnično zelo neprijazna za iskalnike.

V začerku sodelovanja smo s SEO analizo in analizo konkurence “posneli stanje“, priložnosti in pomanjkljivosti.

V naslednjih mesecih sodelovanja smo:

  • izbrali prvi sklop najbolj pomembnih besed,
  • izboljšali tehnično plat strani,
  • prenovili arhitekturo strani,
  • izboljšali učinkovitost strani,
  • optimizirali obstoječo vsebino,
  • implementirali vsebinsko strategijo in
  • optimizacijo krepili z mesečimi SEO aktivnostmi: gradnja povezav ipd.

 

V zahvalo tudi direktorju, ki je v okviru sodelovanja osebno sodeloval pri pripravi vsebin, se lahko danes oboji pohvalimo s prvim mestom v Google. A ne gre se samo za prestiž!

 

Več, kot podvojili smo obisk in skoraj potrojili konverzijo!

 

Skupinski trud, ni ostal neopazen niti s strani Google in ostalih iskalnikov. Storitveno podjetje smo v enem letu sodelovanja pripeljali na vrh prve strani za vse besede, ki smo jih ciljali.

 

 

prvi na google slovenija prva stran

 

Še bolj pojemljiv pa je vpogled v samo spletno analitiko in finančne izkaze. V prvem mesecu sodelovanja 7, v trinajstem pa celih 17 povpraševanj organsko.

 

 

Prihodki podjetja so narastli za več, kot 40%. Direktor podjetja izgleda danes vsaj 5 let mlajši.

Investicija v samo optimizacijo spletne strani se je tako večkratno povrnila v prvem letu sodelovanja.

 

V veselje nam bo napisati še eno zgodno o uspehu. Tvojo. Pokliči na 031 806 600 ali nam piši na kontakt@digimedia.si (oz preko kontaktnega obrazca).

 

Ti je vsebina všeč? Deli jo z znanci in prijatelji na socialnih omrežjh.

Preberi tudi:

Povečali smo jim prodajo na italijanskem in ameriškem trgu.

Od 0 do 300 obiskovalcev dnevno v le nekaj mesecih.

Objavil admin
, dne 5. april, 2019

Pospeševanje prodaje na tujih trgih – Recept za uspeh

Pot do uspeha naših strank na tujih trgih

 

Če imate dolgoročno vizijo svojega posla ali spletne trgovine na tujih trgih in želite:

  • več strank, poslov / nakupov na tujem trgu;
  • reden dotok novih strank, poslov / nakupov na tujem trgu;
  • biti najdeni v spletnih iskalnikih, ko vaše potencialne stranke iščejo vaše proizvode in storitve  v Google.com, Google.it,…,

so naslednje vrstice, kot nalašč za vas.

V zadnjem času (so)ustvarjamo nekaj uspešnih zgodb na tujih trgih.  Skrbimo za kvalitetno obiskanost, najvišja mesta v Google.com, Google.it… in učinkovitost spletnih mest.

Ker v vseh primerih zanesljivo vplivamo na povečanje prodaje in rast posla smo se odločili pot do njihovega uspeha, in možnost, da le ta obstaja, deliti z vami.

Objavil admin
, dne 20. december, 2018

Od 0 do 300 obiskovalcev dnevno v le nekaj mesecih

Zgodba o uspehu: “Od 0 do 300 obiskovalcev dnevno v le nekaj mesecih”

 

Ameriški spletni podjetnik, vplivnež in tržnik partnerskih programov, nas je lani poleti izzval s sodelovanjem na projektu optimizacije njegove nove spletne strani, ki je bila brez obiska.

Objavil admin
, dne 5. marec, 2018

Analiza konkurence: 5 korakov do konkurenčnih prednosti

Analzirajte konkurenco v petih korakih

Si predstavljate sestavljati katerokoli tehnično pridobitev, puzle ali model iz nekaj 1.000 sestavnih delov, brez imeti načrta in predstave, kako bi moral izgledati končni izdelek? Podobno je na spletu in v digitalnem marketingu. Brez podrobnega poznavanja okolja, konkurentov, lastnih konkurenčnih prednosti in jasnega načrta “v kjero smer ter kako”, se potroši veliko časa, energije in sredstev na neracionalen način, za nezadovoljive rezultate.