Primeri povečanja prodaje

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

Objavil admin
, dne 5. septembra, 2021

Povečanje prodaje na tujih trgih – naše zgodbe o uspehu!

Kako smo našim strankam povečali prodajo na tujih trgih

 

Če imate dolgoročno vizijo svojega posla ali spletne trgovine na tujih trgih in želite:

  • več strank, poslov / nakupov na tujem trgu;
  • reden dotok novih strank, poslov / nakupov na tujem trgu;
  • biti naprvi strani in najdeni Google.com, Google.it,…, ko vaše potencialne stranke iščejo vaše proizvode in storitve po vsem svetu; 

so naslednje vrstice, kot nalašč za vas. 

V zadjih petih letih smo ustvarili več izredno uspešnih zgodb na tujih trgih.  Skrbimo za kvalitetno obiskanost, najvišja mesta v Google.com, Google.it… in učinkovitost spletnih mest

Ker v vseh primerih zanesljivo vplivamo na povečanje prodaje in rast posla smo se odločili pot do njihovega uspeha deliti tudi z vami.  

Objavil Matej Cotar
, dne 10. julija, 2019

Od nikoder do prvih mest v Google, 142% več konverzij in skoraj podvojene prodaje

Zgodba o uspehu naše stranke, ki danes zaseda najvišja mesta v Google ob skoraj podvojeni prodaji

 

Ravno v poletnem obdobju, dve leti nazaj, nas je kontaktiral direktor podjetja iz storitvenega sektorja. Zanimal se je za krepitev povečanje prodaje in ugleda svojega podjetja z izboljšanjem vidnosti svojih storitev v spletnih iskalnikih. Podjetja namreč ni bilo najdeti med top 50 (prvih pet strani) v Google za nobeno od glavnih storitev.

V enem letu sodelovanja smo osvojili najvišje pozicije v Google, več kot podvojili obisk in skoraj potrojili pridobljena povpraševanja (konverzijo).

 

Vse o uspehu, rezultatih in poteku dela si preberi si preberite v nadaljevanju prispevka.

Objavil admin
, dne 20. decembra, 2018

Od 0 do 300 obiskovalcev dnevno v le nekaj mesecih

Zgodba o uspehu: “Od 0 do 300 obiskovalcev dnevno v le nekaj mesecih”

 

Ameriški spletni podjetnik, vplivnež in tržnik partnerskih programov, nas je lani poleti izzval s sodelovanjem na projektu optimizacije njegove nove spletne strani, ki je bila brez obiska.

Objavil admin
, dne 5. marca, 2018

Analiza konkurence: 5 korakov do konkurenčnih prednosti

Analzirajte konkurenco v petih korakih

Si predstavljate sestavljati katerokoli tehnično pridobitev, puzle ali model iz nekaj 1.000 sestavnih delov, brez imeti načrta in predstave, kako bi moral izgledati končni izdelek? Podobno je na spletu in v digitalnem marketingu. Brez podrobnega poznavanja okolja, konkurentov, lastnih konkurenčnih prednosti in jasnega načrta “v kjero smer ter kako”, se potroši veliko časa, energije in sredstev na neracionalen način, za nezadovoljive rezultate.