7 ključnih elementov uspeha z optimizacijo spletne strani
Zato v spodnjih vrsticah predstavljamo nekaj najbolj pomembnih elementov optimizacije spletnih mest v 2019.
Uporabniki spleta si želimo, da bi nam spletni iskalniki vedno ponudili najboljše odgovore na vpisane iskalne nize in vprašanja.
Ti zato pospešeno posodabljajo lastne iskalne algoritme, ki razvrščajo rezultate in zagotavljajo vse bolj kakovostne in uporabne vsebine med zadetki na prvi strani.
Da bi do najvišjih mest prišli in tam ostali tudi s svojim spletnim mestom, je potrebno neprestano delati na tem, objavljati svežo vsebino, slediti vsem spremembam pravil, zahtev, novostim na področju optimiziranja spletnih strani, aktivnostim konkurence, ki ravno tako ne počiva in zadovoljiti marsikateremu kriteriju Googlovega algoritma.
Ker razumemo, da je za vse, ki se z optimizacijo spletnih strani ne ukvarjate vsakodnevo, težko slediti vsemu dogajanju, razbrati kaj je najbolj pomembno v poplavi informacij o sami optimizaciji strani, smo v nadaljevanju prispevka strnili najpomembnejše elemente uspeha v sedmih točkah in preprostih besedah.
Pred glavnimi elementi optimizacije še introspektiva v svet optimizacije spletnih mest, ki vam bo v veliko pomoč pri razumevanju vsebine v nadaljevanju in celotnega učinka same optimizacije.
Optimizacija spletnih strani / trgovin ne prinaša rezultatov čez noč
Google na najvišja mesta uvršča vse bolj le spletna mesta podjetij, ki spadajo v družbo najboljših – tako s samo spletno stranjo ter vsebino, kot s ponudbo, z nivojem storitve, s kakovostjo izdelkov in, v ozadju, z rešitvijo optimizacije spletne strani.
SEO, optimizacija spletnih strani, je kontinuiran proces. Skupek aktivnosti in rešitev, ki vam omogočijo se prikazovati čim višje med rezultati v iskalnikih in tako povečati reden, organski obisk s strani ciljnih, zainteresiranih skupin, prodajo in prepoznavnost.
Kako hitro, vam bo pa optimizacija spletnega mesta prinesla rezultate, je odvisno od veliko dejavnikov. Če zelo posplošimo in malo konzervativno rečemo čez prste, boste na prvi strani v Google, na boljših pozicijah najverjetneje nekje v spodnjih časovnih okvirih:
- besede v nizki konkurenci: nekaj mesecev do enega leta konstantnega dela
- besede v srednji konkurenci: leto do leto in pol konstantnega dela
- besede v visoki konkurenci: krepko več, kot eno leto konstantnega dela (tudi 2 ali več)
ob predpostavki, da imate stran, vsebino, uporabniško izkušnjo in storitve, ki so všeč vašim potencialnim strankam in Google.
Ob tem velja povedati tudi, da je čas, potreben za prilesti na prvo stran v Google, odvisen tudi od starosti vaše domene, volumna iskanja posameznih ključnih besed (besede s 150 iskanji na mesec in besede s 1.000 oz. 10.000 iskanji na mesec seveda niso obravnavane enako), panoge v kateri se nahajate (spletna stran za vulkanizerje mora zadostiti milejšim kriterijem, kot klinika za plastično kirurgijo – kar je tudi logično, če sami malo pomislite) vrednostih vaših storitev / produktov (prodaja letal ali plastičnih), in od samega Google oz., kot rečemo v stroki, od “sreče”.
Ravno tako vsak strokovnjak, vsaka agencija, izdela svojevrstno spletno stran, svojevrstno oglaševalsko kampanjo in tudi implementira svojevrstno strategijo optimizacije spletnega mesta. Kar tudi vpliva tako na čas, kot na končno uvrstitev.
Spodaj našteti ključni elementi, so ključni elementi vsake strategije optimizacije spletnih mest. In za vsakega velja, da je zelo pomembno tudi kako je implementiran.
Če nimate časa brat in razumete angleško, si povzetek o sedmih ključnih elementov uspeha odposlušate in ogledate v spodnjem videu. Sicer smo zapisali več in bolj podrobno, kot povemo v videu, zato vas vabimo tako k ogledu, kot branju nadaljevanja tega zapisa.
#1 Raziskava ključnih besed
Relevantne ključne besede (iskalni nizi,) so temelj vsakega načrta optimizacije spletne strani ali trgovine. Zato se je vredno že v tej fazi poglobiti in ji posvetiti zahtevan čas. Če je raziskava ključnih besed opravljena celovito in poglobljeno, je vsak naslednji korak enostavnejši, učinek pa konkretnejši.
Poleg ključnih besed “na prvo žogo”, velja razmisliti tudi o pomožnih. O vseh sopomenkah, protipomenkah, nadpomenkah in podpomenkah, saj uporabniki spleta iščejo na različne načine. Prav tako velja ostajati na tekočem in iskati vedno nove, ki se skladajo s spremembami načina iskanja potrošnikov.
#2 Analiza konkurence
Konkurenca je dobra stvar in velja jo sprejeti z odprtimi rokami. Ko se pogovarjamo o njej z vidika optimizacije spletnih strani, velja konkurenco vedno držati blizu in jo preučiti. Nikoli je ne gre ignorirati. Od vseh, ki so pred vami v iskalnikih, se lahko z dobrimi analizami marsikaj naučite. Izluščite, kako se obnašajo pri svojem spletnem komuniciranju, kakšne besede, strategije optimizacije uporabljajo itd. Ravno tako se lažje izognete njihovim napakam in dolgoročno tudi konkretno prihranite.
Spopadanje in premagovanje konkurentov je danes eden najpomembnejših dejavnikov uspeha v poslu, iz vseh pogledov.
#3 “On-site” optimizacija
On site optimizacija – optimizacija na sami strani, je zaradi nepopolnega poznavanja še vedno prepogosto površno implementirana, še zlasti pri spletnih trgovinah. Jezik, ki ga govorijo spletni iskalniki, in jezik vašega spletnega mesta, s katerim komunicira s spletnimi iskalniki, morata biti enaka.
Prikazati izdelek v slikovni podobi, podati nekaj vrstic opisa in navesti ceno ter poziv k nakupu, so za uporabnika spleta na prvi pogled morda res dovolj. Za iskalnik pa je zgolj to precej premalo, da bi si lahko ustvaril celovito sliko in oceno tega, kar prodajate. Želi si več informacij, ki so zanj pomembne pri vrednotenju vaše vsebine in ponudbe. Poenostavljeno povedano, je potrebno investirati v kakovostne vsebine in skrbeti za pripravo strani na način, ki tudi iskalnikom takoj ponudi najbolj relevantne informacije, govori njihov jezik. Ravno tako ne gre zanemariti pomena tehničnega SEO.
V kolikor dvomite v kakovost lastne on site optimizacija, stopite v stik z našimi strokovnjaki, ki vam bodo s SEO analizo pomagali odpraviti vse pomanjkljivosti.
#4 Avtoriteta domene
Četudi vse bolj izgublja na pomenu, je avtoriteta domene fiktivna ocena moči oz. avtoritete vaše strani. Izračuna se na podlagi upoštevanja mnogih najpomembnejših dejavnikov optimizacije spletne strani ter meri v razponu od 0 do 100. Višja kot je avtoriteta domene, večja je verjetnost, da bo vaša spletna stran dobro uvrščena glede na posamezno besedo. Še zdaleč pa ni to pogoj. Avtoriteto domene je mogoče meriti z orodji kot je SEOMoz.
Dobro avtoriteto domene pridobite predvsem z uporabno vsebino, ki pridobiva kakovostne naravne povezave, delitve na socialna omrežja in podobno. Tako sporoča spletnim iskalnikom močne pozitivne signale, ki pričajo, da je vsebina pomembna za splet in uporabnike. To posledično potiska spletno stran vse višje in višje med zadetki v iskalnikih.
#5 Vsebinska strategija
V svetu digitalnega marketinga in optimizacije strani so ves čas prisotne spremembe, vsebina ostaja edina konstanta. Dobra vsebina daje od nekdaj največjo težo spletnim stranem. Ne glede na to, ali gre za slike, tekst ali video in ne glede na to, ali je komercialne ali nekomercialne narave. Brez prave vsebine, ne bo prave konverzije. Več o vsebinski in vsebinskih strategijah si lahko preberete na podstrani o vsebinskem marketingu.
Ustvarjanje kakovostne vsebine, ki ima veliko uporabno vrednost za bralca (preberite si tudi: Kako napisati dober članek za svoj blog), in njena promocija skozi različne kanale, je še vedno najbolj zanesljiva strategija. Predstavlja zagotovilo, da vas bodo uporabniki spleta našli, prebrali, z vami poslovali ter vas priporočili še komu.
#6 Strategija socialnih medijev
Že dolgo ni skrivnost, da so pozitivi signali s socialnih omrežij tudi uradno del algoritma, ki razvršča vsebine v iskalnikih. Če še niste integrirali marketinga socialnih omrežij v obstoječo strategijo optimizacije vaše strani, ne odlašajte več. Brezplačno boste lahko krepko povečali svoj doseg v izbrani ciljni skupini, prav tako pa bo pravilna uporaba socialnih omrežij pozitivno vplivala na vašo optimizacijo in izboljšano uvrstitev v spletnih iskalnikih.
#7 Spremljanje, testiranje in izboljšave
Cilj optimizacije spletne strani je spletno stran zavihteti na najvišja mesta v spletnih iskalnikih. Da boste vedno izvajali prave aktivnosti in tako maksimirali učinek truda na področju optimizacije, je potrebno imeti neprestano pregled nad celotnim dogajanjem, iz vseh strani ter posledičnimi učinki na samo uvrstitev v iskalnikih.
Ne glede na to, kakšnega dela se lotimo, je treba v digitalnem marketingu vedno spremljati in meriti tudi učinek aktivnosti ter raziskati spremenjeno obnašanje potrošnikov. Le tako lahko dosežemo maksimalen učinek iz vloženega napora.
V kolikor vas zanima še več o optimizaciji spletne strani si v prispevku Kako optimizirati spletno stran za najvišja mesta v Google preberete celotno metodologijo in vse korake do najvišjih mest.
Če bi radi tudi sami izboljšali uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih, povečali obisk strani. pridobili več strank in povečali prodajo, nas pokličite na 031 806 600 ali nam pišite preko spodnjega kontaktnega obrazca.