POSPEŠEVANJE PRODAJE Z OPTIMIZACIJO SPLETNE STRANI (SLOVENIJA IN TUJINA)

Vaše ciljne stranke vsakodnevno iščejo vaše podjetje; storitve ali proizvode v spletnih iskalnikih, kot je Google. Višje, kot se nahaja vaša spletna stran, več klikov in obiskovalcev boste prejeli.  S kom obiskovalci v  Google sklepajo posle? S tistimi, ki so na 1. strani. Tako je.

V spodnji tabeli si lahko pogledate približen povprečen procent klikov po mestih na prvi in drugi strani v Google.

kako povečati prodajo v tijino? optimizirajte svojo spletno stran

 

Več obiskovalcev pomeni tudi za vas več novih strank in poslov, ki jih sedaj, prepuščate konkurenci.

Optimizacija spletne strani neposredno in posredno povečuje vašo (spletno) prodajo v vseh panogah. Prav tako prinaša tiste stranke, ki dejansko iščejo in potrebujejo, kar vi ponujate, saj so to ljudje, ki so zavestno vpisali iskano podjetje, storitev, rešitev ali produkt.

Koliko obiskovalcev na 100 bo ineraktiralo z vami pa odloča učinkovitost vaše spletne strani. Vaš osrednji spletni prodajalec. Temu razmerju pravimo konverzija spletne strani.  Poglejmo dejanske učinke. 

S kakšnimi izzivi so se soočale spodnje stranke?

Ko smo se prvič srečali s spodaj strankami, njihove spletne strani, niso najboljše podpirale poslovanja in prodaje podjetja. Ravno tako so bile vse omenjene strani slabo uvrščene v spletnih iskalnikih. Le za redko katero ključno besedo so se pojavili v spodnji polovici prve strani. Večinoma so se stranke srečevale tudi z naslednjimi izzivi:

  • Spletna stran prinaša zelo malo novih poslov / strank.
  • Spletna stran ne predstavlja našega podjetja v pravi obliki.
  • Pridobivanje novih strank je za naše podjetje zelo pomembno, potrebujemo več novih strank. Pridobiti želimo več novih strank predvsem preko spleta.
  • Naša spletna stran je slabše uvrščena v spletnih iskalnikih, kot so strani konkurentov.
  • Prikazovanje naše spletne strani ni prilagojeno različnim velikostim ekranov, prenosnim napravam. Zagotoviti si želimo spletno stran, ki je popolnoma prilagojena prikazovanju na mobilnih napravah.
  • Spletno stran smo nazadnje prenovili pred tremi ali več leti. Spletne strani konkurentov so boljše.
  • Želimo biti še boljši.
  • Radi bi povečali prodajo v tujini (Italija, Velika Britanija, ZDA, Kanada, itd.)
  • Želimo povečati prodajo za xx%.
  • Lansirati želimo nov produkt ali storitev.
  • Posodobiti je potrebno vsebino na spletni strani in nekaj odstraniti. (Tega ne moremo opraviti sami).
  • Spletna analitika? Ne prejemamo poročil o spletni analitiki.
  • Iščemo ponudnika, ki racionalno in učinkovito upravlja s tehnologijo, sredstvi in resursi ter prinaša dejanske rezultate.  Želimo si dolgoročnega sodelovanja, z neprestanimi izboljšavami, pametnimi in inovativnimi pristopi, rešitvami.

Spletna stran je osrednji element spletne prisotnosti. In mora »delovati«; prodajati obiskovalcem, prav tako pa podpirati vse vaše preostale poslovne cilje in prodajne kanale. Optimizacija spletne strani pa je največkrat naslednja stvar, ki jo potrebujete, ne glede na to, ali ciljate na stranke, ki so od vas oddaljene največ 5 kilometrov (lokalne stranke), stranke po celi državi, ali v katerikoli drugi državi.

V predstavljenih primerih, smo ugotovili, da jim lahko učinkovito pomagamo na več načinov. S prenovo spletne strani smo izboljšali učinkovitost strani (konverzijo) ter podjetja in blagovne znamke predstavili v pravi luči. Obisk in  posledično prodajo smo povečali z izboljšanjem vidnosti v spletnih iskalnikih (optimizacija spletne strani in Google AdWords oglaševanje na klik ter vsebinski marketing.). Vsa spodaj predstavljena podjetja so prišla na 1. mesto v Google za vsaj eno najbolj relevantno ključno besedo.

K projektom pristopamo strateško

Vsako stranko najprej podrobno analiziramo. Zaupajo nam vse želje, izzive, potrebe, nato pa sami identificiramo ključne izzive, zahteve, in možnosti ter predstavimo plan digitalnega marketinga za vsak specifičen primer in pripadajoč proračun ter pričakovane rezultate. V kolikor ne verjamemo v pozitivno povrnitev investicije, ponudbe ne predstavimo.

Tudi v predstavljenih primerih smo najprej poiskali vse priložnosti, nevarnosti, prednosti, slabosti ter na izhodiščih zgradili načrt spletne strani , izzdelali strategijo digitalnega marketinga in načrt optimizacije le-te.

Raziskovalno analitični fazi sledi usklajevanje s stranko, priprava izhodišč, načrtov, in konceptov ter obrazložitev, priporočila za stranko. Ko skupaj potrdimo strukturo, postavitev elementov, koncept, in funkcionalnosti nove strani, oblikujemo podobo prve strani in vseh podstrani.

Skupaj usklajujemo, dodelujemo in posodobljamo skladno z vašimi željami in našimi usmeritvami, dokler niste z nasmejani do ušes. Ko imamo oblikovane podobe prve strani in vseh podstrani, naši izurjeni programerji ustvarijo, kar vam srce poželi.  Vse naše strani delujejo brezhibno in so povsem varne še leta.

Skozi celoten projekt vas spremlja dodeljeni svetovalec, vaš skrbnik, ki skrbi za to, da vse poteka nemoteno in v skladu z najboljšimi praksami. Odgovorimo vam na vsa vprašanja, ob vsakem koraku vas po potrebi tudi kakorkoli opomnimo ali obvestimo. Vedno predstavimo vse možnosti, predloge, prednosti, slabosti. Ko je stran narejena, vnesemo vsebino in spletno stran popolnoma optimiziramo (bolje se enostavno ne da). Od idealno urejene strukture naslovov in arhitekture strani, do naslovov, ključnih besed, slik, mikrostruktur in tehnične optimizacije spletne strani. Nato s posebnimi orodji optimiziramo še komunikacijo med Google in vašo spletno stranjo.

Delujemo po naši preverjeni metodologiji, ki rojeva vrhunska spletna mesta. Premišljeni koncepti in pristajalne strani, enostavna in razumljiva navigacija  učinkovita uporabniška izkušnja, implementirana arhitektura konverzije, prava vsebina, skratka nič več in nič manj, kot točno tisto, kar potrebuje vaš posel. Kako vemo? Ker vas na začetku analiziramo. In smo zato izurjeni.Učili smo se od najboljših in od samega začetka delamo po najboljših praksah. Neprestano se izpopolnjujemo, izmenjujemo mnenja, izkušeni tudi v sodelovanja z nekaterimi največjimi svetovnimi blagovnimi znamkami. Izumljamo pametne rešitve, kar prinaša dodano vrednost in večjo učinkovitost tako pri manjših, kot pri večjih proračunih. Vedno namestimo tudi spletno analitiko, ki omogoča spremljati obiskovalce in njihovo obnašanje.

Prenova spletne strani ali izdelava nove traja v povprečju 2 do 6 mesecev, medtem, ko je optimizacija neprekinjen in bolj dolgoročen proces. Za samo optimizacijo (na strani) potrebujemo v povprečju približno tri tedne, nato pa sledi mesečno delo. Po dveh, treh oz. šestih mesecih (če gre za novo domeno, lahko tudi letu), se poznajo že prvi pravi učinki opravljene optimizacije. Na to vpliva toliko dejavnikov, da bi o tem lahko napisali celo zbirko knjig. Pomembno je, da jih strokovnjaki v naši ekipi poznamo več ali manj vse.

Rezultati

Predstavitvene strani (vizitke) smo spremenili v prodajna orodja. Spletne strani smo porinili na prvo stran v Google, na 1. mesto, za vse dogovorjene in najpomembnejše ključne besede.  Nekatere prenovljene, posodobljene in optimizirane spletne strani smo tudi oglaševali. Obisk smo samo z optimizacijo v povprečju povečali od 140%, do + 400%, kar je v povprečju vodilo v 15% – 40% + povečanje celotne prodaje. Prvi rezultati so se poznali  že po nekaj mesecih.

Podrobneje si oglejmo naslednje primere (mnogokatere besede ali ostale podrobnosti, ki bi lahko kakorkoli ogrožale konkurenčni položaj stranke ali našega dela, ne razkrivamo).

Učinkovito smo izboljšali obisk in realizacijo spletne strani – kozmetika in lepota

V Xtreme Lashes Slovenia so želeli povečati prodajo storitev in tečajev, izpostaviti nove in dodatne storitve ter pridobiti več povpraševanj preko spletne strani. Glavni storitvi v ponudbi sta takrat bili tečaji podaljševanja trepalnic in podaljševanje trepalnic samo.

Spletno stran smo prenovili in optimizirali. Le-ta je še dandanes na vrhu iskalnikov, na 1. mestu, za najpomembnejše ključne besede: »podaljševanje trepalnic«, »tečaj podaljševanja trepalnic«, in še kar nekaj drugih, za njih pomembnih, besed. Za več od teh besed in besednih zvez imajo tudi po dva ali več zadetkov na 1. strani v Google.

Napolnili smo več kot tretjino družinskega hotela in restavracije (poroke, poslovni dogodki, catering)

Za večji družinski hotel v Sloveniji smo pred tremi leti prenovili in optimizirali spletno stran. Želeli so pridobiti več povpraševanj preko spleta in povečati število nočitev ter tujim gostom omogočiti vsebino v tujih jezikih. Prejšnja spletna stran je prinašala 20 – 40 nočitev letno. Novo spletno stran je v dobrih dveh letih prinesla več kot 700 zabeleženih povpraševanj zgolj pisne narave (šteta so samo povpraševanja tistih obiskovalcev, ki so dovolili spletnim piškotkom, da so se naložili na računalnik, ostalih nismo beležili). Vsaj še dvakrat toliko pa je bilo klicev. Realizacija je bila več kot 80%. Večina obiskovalcev je prišla iz spletnih iskalnikov. Spletna stran tako redno polni približno tretjino do dve, hotelskih kapacitet in je povsem zaživela  tudi restavracijo in sejno sobo, kjer promoviramo večerje, poroke, dogodke, seminarje itd.

Zaradi zaščite določenih nišnih konkurenčnih prednosti ostaja hotel anonimen.

The Alea Group (2012 – 2015) – povečanje prodaje (B2B) v severni Ameriki

Obstoječa spletna stran (leta 2012) jim ni prinašala dovolj novih poslov. Spletno stran smo prenovili in jo optimizirali. Skupaj s stranko smo izbrali najpomembnejše besede, izdelali vsebinsko strategijo in nato v divji konkurenci prišli na vrh v Google.com! Zavzeli smo 1. mesto za izraza »Appointment setting service« in 3. mesto za »B2B lead generation« ter jim tako več, kot potrojili obisk spletne strani in  podprli poslovno rast, ki je sledila v zadnjih letih (spodnji posnetek ekrana je iz leta 2012).

 

Tallinn Hotels

Za verigo hotelov različnih cenovnih rangov v Talinu smo prenovili portal, izdelali vsebinsko strategijo, in ga optimizirali. Po enem letu (1.4.2014) smo bili 1. v Google za ključne besede »Tallinn Hotels« in »Tallinn Hotel« (danes še vedno v zgornji polovici (Google.com), strani ne optimiziramo že skoraj 2 leti, ker so se v vrh vmešali portali Booking.com, itd.). Pred tem se stran ni prikazovala niti na drugi strani v Google. Veriga hotelov je z novim, večjezičnim portalom povsem zaživela. Vodili smo tudi projekt prenove zadnje, današnje strani.

Mardi Gras Casino (2012 – 2015, 2017 – )

Hotel in igralni salon na Južni Floridi je iskal načine za povečati obisk. Izdelali smo jim učinkovitejšo spletno stran, in krepko povečali obiskanost in prodajo le te ter tako učinkovito polnili kapacitete. Prenovljeno in optimizirana spletno stran smo iz sence porinili na prvo stran v Google, za več kot 50 izrazov. Glavna ciljana beseda je bila »Best Casino in South Florida« in uspelo nam je, s kar nekaj zadetki na prvi strani. Obiskanost spletne strani smo povečali do te mere, da so morali zaposliti tudi dodatno osebje, ki je odgovarjalo sama povpraševanja, telefone in rezervacije.

Popolna prevlada za vsa “lokalna iskanja” – zobozdravstvo

Zobozdravstvo Matanič je bilo povsem brez spletne strani. Ker tudi to panogo odlično poznamo in v njej delujemo že več let, smo oblikovali in izdelali profesionalno spletno stran v več jezikih, popolnoma prilagojeno potrebam stranke. Namen spletne strani je v tem primeru le informiranje in obveščanje ter poenostavitev komuniciranje s pacienti.

Spletna stran je izredno priljubljena tako med obiskovalci, kot v spletnih iskalnikih. Odlična uporabniška izkušnja, in za iskalnike najbolj prijazna tehnologija, so tudi razlog, da je spletna stran na 1. mestu v spletnem iskalniku Google za več kot 30 izrazov v treh jezikih, povezanih z zobozdravstvom in stomatologijo (na slovenski obali). V Google vpišite »zobozdravnik obala« ali »zobozdravnica obala« in videli boste, da so na 1. mestu.

 Želite tudi vi povečati prodajo doma ali v tujini?

Vlagate v marketing pa še vedno niste na prvi strani v Google? Se sploh zavedate, koliko vas stane ta napaka? Pomislite kako bi bilo, če bi 10 – 40% vseh potencialnih strank iz Google končalo na vaši spletni strani in ne več na tistih od konkurence. Z učinkovito in optimizirano spletno stranjo je mogoče prodati veliko.

Ne odlašajte na jutri ali drugič. Optimizacija spletne strani ne prinaša takojšnjih rezultatov in konkurenca bo vse večja.

Preberite si, kako optimizirati spletno stran za najvišja mesta v Google. Imate vprašanja, potrebujete nasvet ali konkretno pomoč? Pokličite nas na 031 806 600 ali nam pišite, kar takoj.

Ime in priimek (obvezno):

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Spletna stran:

Sporočilo:

Please leave this field empty.

HVALA, KER DELITE PRISPEVEK ŠE Z OSTALIMI!

Analiza obstoječe spletne prisotnosti

ANALIZA SPLETNE STRANI

analiza-web

Analiza spletne strani

Opravili bomo tehnično, oblikovno in vsebinsko analizo vaše spletne strani ter predlagali in implementirali izboljšave.

SEO ANALIZA

SEO Analiza. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

SEO Analiza

Preverili bomo vse tehnične in vsebinske elemente, ki vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih ter predlagali in izvedli izboljšave.

ANALIZA KONKURENCE

Analiza konkurence na spletu. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Analiza konkurence

Celovito bomo analizirali in primerjali vas in vaše konkurente ter vam predstavili načrt za izkoristiti prednosti in priložnosti.

IZDELAVA STRATEGIJE

Izdelava strategije digitalnega marketinga. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Izdelava strategije

Vsak celovitejši nastop na spletu potrebuje celovito strategijo z usklajenimi taktikami, rešitvami, izborom kanalov in segmentiranim nagovorom.

Naročite analizo obstoječe spletne strani / konkurence / prisotnosti

Ime in priimek (obvezno):

Spletna stran:

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Please leave this field empty.

Ključi do naših in vaših uspehov

1

metodologija

15+

držav v katerih oglašujemo

40+

strokovnjakov (doma in po svetu)

180+

uspešnih projektov in kampanj

  • učinkovitost
  • inovativnost
  • odličnost
  • intuitivnost
  • osebni pristop
  • zmagovita metodologija
  • najboljše prakse in zadnji trendi
  • vodilne tehnologije
  • se neprestano izpopolnjujemo
  • mednarodni certifikati in nagrade
  • bogate globale izkušnje in prisotnost

Nasveti, za povečanje prodaje

Aktualno

kako optimizirati svojo spleto strani?

KAKO OPTIMIZIRATI SPLETNO STRAN ZA NAJVIŠJA MESTA V GOOGLE?

Zakaj in kako optimizirati spletno stran na sodoben način? Investirate v katero koli obliko marketinga ali digitalnega marketinga, vas pa še vedno ni na prvi strani v ...
spletna-prodaja-kako povecati-prodajo

POSPEŠEVANJE PRODAJE Z OPTIMIZACIJO SPLETNE STRANI (SLOVENIJA IN TUJINA)

Vaše ciljne stranke vsakodnevno iščejo vaše podjetje; storitve ali proizvode v spletnih iskalnikih, kot je Google. Višje, kot se nahaja vaša spletna stran, več kl...

SEO (OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI) V 2017, NOVA MALA SEO REVOLUCIJA IN TRENDI ZA PRIHODNOST

Če želimo spletno stran učinkovito optimizirati in zasedati najvišja mesta v spletnih iskalnikih, moramo seveda najprej poznati delovanje spletnih iskalnikov. Zato bo...
Analiza konkurence na spletu, analiza strani, analiza SEO (optimizacija)

ANALIIRAJTE KONKURENCO – USTVARITE SI KONKURENČNE PREDNOSTI

Analiza konkurence razkriva neprecenljive informacije na katerih gradimo konkurenčne prednosti! V poslu ni počitka. Konkurenca neprestano prodaja tako vašim strankam...

Kmalu…

Naše izkušnje

logo-stranka-wsi-marketing-sales-force-b2b-prodaja-marketing-vsebinski-marketing
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-natuzzi-vsebinski-marketing-seo-optimizacija-za-google
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-toyota
logo-stranka-marketinška-agencija-starman-on-page-seo-optimizacija-spletnih-strani-izdelava-spletne-strani
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-canon-1-seo-optimizacija-spletno-oglasevanje-iskalni-marketing
logo-stranka-marketinška-agencija-chevrolet
logo-stranka-heaven-spletno-oglasevanje-v-iskalnikih-google-oglasevanje-na-spletu-web
logo-stranka-digitalni-marketing-corona-seo-optimizacija-spletne-strani-oblikovanje-strani
logo-stranka-wsi-lloyds-Izdelava-spletnih-strani-vsebinski-marketing-spletna-prodaja-B2B
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-marketing-alliance-seo-vsebinski-marketing-digitalno-oglasevanje
logo-stranka-internet-digitalni-marketing-case-seo-optimizacija-izdelava-spletnih-strani
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-spletna-stran-analiza-spletnih-strani-analiza-konkurence-seo
logo-stranka-digitalni-marketing-bmw
logo-stranka-wsi-web-marketing-avis-seo-optimizacija-spletnih-strani-vsebinski-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-xtreme-lashes