POSPEŠILI SMO JIM PRODAJO Z OPTIMIZACIJO IN PRENOVO SPLETNE STRANI

Pomislite kako sami iščete po spletu. Največkrat greste naravnost v Google in vpišete, kar iščete. Ravno to počne tudi 60% – 90% vaših ciljnih strank. Vskodnevno iščejo vaše podjetje; storitve ali proizvode v spletnih iskalnikih, kot je Google. Višje, kot se nahaja vaša spletna stran, več klikov in obiskovalcev boste prejeli.

Več obiskovalcev pomeni več novih strank in poslov, ki jih sedaj, prepuščate konkurenci.

Kje kupuje 60% – 90% vaših strank? Na prvi strani v Google!

V spodnji tabeli si lahko pogledate približen povprečen procent klikov na organske (neplačane) rezultate na prvi in drugi strani v Google (Median CTR). V prispevku pa preverite, kako smo uspešno pospešili prodajo z optimizacijo spletne strani našim strankam.

kako povečati prodajo v tijino? optimizirajte svojo spletno stran

Pospeševanje prodaje z optimizacijo strani

SEO, optimizacija spletne strani in spletno oglaševanje v iskalnikih neposredno ter posredno povečuje vašo (spletno) prodajo v skoraj vseh panogah (preverite pri naših svetovalcih). Optimizacija spletne strani prinaša najbolj resne stranke na spletu, ki dejansko iščejo in potrebujejo, kar vi ponujate, saj so to ljudje, ki so iz lasne potrebe vpisali težavo, iskano podjetje, storitev, rešitev ali produkt.

S kakšnimi izzivi so se soočale stranke?

Ko smo se prvič pogovarjali s spodnjimi strankami, mnoge njihove spletne strani, niso najboljše podpirale poslovanja in prodaje podjetja. Ravno tako so bile vse omenjene strani slabo uvrščene v spletnih iskalnikih, saj so bile tehnično slabše ali povsem neprimerne za optimizacijo. Le za redko katero ključno besedo so se tu pa tam pojavili v spodnji polovici prve strani. Večinoma so se stranke srečevale tudi z naslednjimi izzivi:

  • Spletna stran prinaša zelo malo novih poslov / strank.
  • Spletna stran ne predstavlja našega podjetja v pravi obliki.
  • Pridobivanje novih strank je za naše podjetje zelo pomembno, potrebujemo več novih strank. Pridobiti želimo več novih strank predvsem preko spleta.
  • Naša spletna stran je slabše uvrščena v spletnih iskalnikih, kot so strani konkurentov.
  • Prikazovanje naše spletne strani ni prilagojeno različnim velikostim ekranov, prenosnim napravam. Zagotoviti si želimo spletno stran, ki je popolnoma prilagojena prikazovanju na mobilnih napravah.
  • Spletno stran smo nazadnje prenovili pred tremi ali več leti. Spletne strani konkurentov so boljše.
  • Želimo biti še boljši.
  • Radi bi povečali prodajo v tujini (Italija, Velika Britanija, ZDA, Kanada, itd.)
  • Želimo povečati prodajo za xx%.
  • Lansirati želimo nov produkt ali storitev.
  • Posodobiti je potrebno vsebino na spletni strani in nekaj odstraniti. (Tega ne moremo opraviti sami).

Profesionalna spletna stran po meri podjetja in ciljnih strank mora »delovati«; prodajati obiskovalcem, prav tako pa podpirati vse preostale poslovne cilje in prodajne kanale. Optimizacija spletne strani pa je naslednja stvar, ki jo potrebujete, če želite stroškovno učinkovito pridobivati stranke, ne glede na to, ali ciljate stranke, ki so od oddaljene le nekaj kilometrov (lokalne stranke), stranke po celi državi, ali v katerikoli drugi državi po svetu.

V spodnjih primerih, smo strankam pomagali v več korakih. Z izdelavo nove, profesionalne spletne strani po meri, smo povečali stopnjo konverzije ter podjetja in blagovne znamke predstavili v pravi luči. Obiskanost strani pa smo povečali z izboljšanjem vidnosti v spletnih iskalnikih (optimizacija spletne strani), spletnim oglaševanjem (Google AdWords) in ciljno usmerjenim vsebinskim amrketingom. Vsa spodaj predstavljena podjetja smo pripeljali na najvišja oz. 1. mesto v Google za vsaj eno najbolj relevantno ključno besedo.

K vsem projektom pristopamo strateško

Vsako stranko najprej podrobno analiziramo. Zaupajo nam vse želje, izzive in potrebe, nato pa sami identificiramo ključne dejavnike uspeha, zahteve, in možnosti ter predstavimo plan digitalnega marketinga za vsak specifičen primer in pripadajoč proračun ter pričakovane rezultate. V kolikor ne verjamemo v pozitivno povrnitev investicije, ponudbe ne predstavimo.

Tudi v predstavljenih primerih smo najprej poiskali vse priložnosti, nevarnosti, prednosti, slabosti ter na izhodiščih zgradili načrt spletne strani, izzdelali strategijo digitalnega marketinga in strategijo optimizacije le-te.

Raziskovalno analitični fazi sledi usklajevanje s stranko, priprava izhodišč, načrtov, in konceptov ter obrazložitev, priporočila za stranko. Ko skupaj potrdimo strukturo, postavitev elementov, koncept, in funkcionalnosti nove strani, oblikujemo podobo prve strani in vseh podstrani.

Skupaj usklajujemo, dodelujemo in posodobljamo skladno z vašimi željami in našimi usmeritvami, dokler niste nasmejani do ušes. Ko imamo oblikovane podobe prve strani in vseh podstrani, naši izurjeni programerji ustvarijo, kar vam srce poželi.  Vse naše strani delujejo brezhibno in so povsem varne še leta.

Skozi celoten projekt vas spremlja dodeljeni svetovalec, vaš skrbnik, ki skrbi za to, da vse poteka nemoteno in v skladu z najboljšimi praksami. Odgovorimo vam na vsa vprašanja, ob vsakem koraku vas po potrebi tudi kakorkoli opomnimo ali obvestimo. Vedno predstavimo vse možnosti, predloge, prednosti, slabosti. Ko je stran narejena, vnesemo vsebino in spletno stran popolnoma optimiziramo (bolje se enostavno ne da!). Od idealno urejene strukture naslovov in arhitekture strani, do naslovov, ključnih besed, slik, mikrostruktur in tehnične optimizacije spletne strani. Nato s posebnimi orodji digitalnega marketinga  optimiziramo še komunikacijo med Google in vašo spletno stranjo. Mesečno delo, optimizacija izven strani, grajenje povezav in potiskanje strani na prvo mesto v Google, pa traja. Največkrat sodelujemo s strankami več let, saj se vedno najdejo nove in nove priložnosti, nove in nove besede.

Delujemo po naši preverjeni metodologiji, ki rojeva učinkovite spletne strani. Premišljeni koncepti in pristajalne strani, enostavna in razumljiva navigacija  učinkovita uporabniška izkušnja, implementirana arhitektura konverzije, prava vsebina, skratka nič več in nič manj, kot točno tisto, kar potrebuje vaš posel. Kako vemo? Ker vas na začetku analiziramo. In smo zato izurjeni. Učili smo se od najboljših in od samega začetka delamo po najboljših praksah.

V te namene se tudi neprestano izpopolnjujemo, izmenjujemo mnenja, in nabiramo dragocene izkušnje v sodelovanju tudi z nekaterimi največjimi svetovnimi blagovnimi znamkami. Izumljamo pametne rešitve, kar prinaša dodano vrednost in večjo učinkovitost tako pri manjših, kot pri večjih proračunih. Vedno namestimo tudi spletno analitiko, ki omogoča spremljati obiskovalce in njihovo obnašanje.

Prenova spletne strani ali izdelava nove traja v povprečju 2 do 6 mesecev, medtem, ko je optimizacija neprekinjen in bolj dolgoročen proces. Za samo on site optimizacijo (na strani) potrebujemo v povprečju približno tri tedne, nato pa sledi mesečno delo, off site optimizacija, izven strani. Rezultati se lahko poznajo že po enem tednu ali šele po nekaj mesecih dela. Odvisno od zahtevnosti primera. Na to pa vpliva toliko dejavnikov, da bi o tem lahko napisali celo zbirko knjig. Pomembno je, da jih strokovnjaki v naši ekipi poznamo več ali manj vse.

Z optimizacijo (SEO) je možno pospešiti prodajo na vseh trgih

Predstavitvene strani (vizitke) smo spremenili v prodajna orodja. Spletne strani smo porinili na prvo stran v Google, na 1. mesto, za vse dogovorjene in najpomembnejše ključne besede.  Nekatere prenovljene, posodobljene in optimizirane spletne strani smo tudi oglaševali. Obisk smo samo z optimizacijo v povprečju povečali od 140%, do + 400%, kar je v povprečju vodilo v 10% – 40% + povečanje celotne prodaje. Prvi rezultati so se poznali  že po nekaj mesecih.

Podrobneje si oglejmo naslednje primere (mnogokatere besede ali ostale podrobnosti, ki bi lahko kakorkoli ogrožale konkurenčni položaj stranke ali našega dela, ne razkrivamo).

Pospeševanje prodaje preko spletne strani in iskalnikov – kozmetika in lepota

V Xtreme Lashes Slovenia so želeli povečati prodajo storitev in tečajev, izpostaviti nove in dodatne storitve ter pridobiti več povpraševanj preko spletne strani. Glavni storitvi v ponudbi sta takrat bili tečaji podaljševanja trepalnic in podaljševanje trepalnic samo.

Spletno stran smo prenovili in optimizirali. Le-ta je še dandanes na vrhu iskalnikov, na 1. mestu, za najpomembnejše ključne besede: »podaljševanje trepalnic«, »tečaj podaljševanja trepalnic«, in še kar nekaj drugih, za njih pomembnih, besed. Za več od teh besed in besednih zvez imajo tudi po dva ali več zadetkov na 1. strani v Google.

Polnemo več kot polovico družinskega hotela in restavracije (poroke, poslovni dogodki, catering).

Za manjši družinski hotel v Sloveniji smo pred tremi leti prenovili in optimizirali spletno stran. Želeli so pridobiti več povpraševanj preko spleta in povečati število nočitev ter tujim gostom omogočiti vsebino v tujih jezikih. Prejšnja spletna stran je prinašala 20 – 40 nočitev letno. Novo spletno stran je v dobrih dveh letih prinesla več kot 700 zabeleženih povpraševanj zgolj pisne narave (šteta so samo povpraševanja tistih obiskovalcev, ki so dovolili spletnim piškotkom, da so se naložili na računalnik, ostalih nismo beležili). Vsaj še dvakrat toliko pa je bilo klicev. Realizacija je bila več kot 80%. Večina obiskovalcev je prišla iz spletnih iskalnikov. Spletna stran tako redno polni približno tretjino do dve, hotelskih kapacitet in je povsem zaživela  tudi restavracijo in sejno sobo, kjer promoviramo večerje, poroke, dogodke, seminarje itd.

The Alea Group (2012 – 2015) – pospeševanje prodaje (B2B) v severni Ameriki

Obstoječa spletna stran (leta 2012) jim ni prinašala dovolj novih poslov. Spletno stran smo prenovili in jo optimizirali. Skupaj s stranko smo izbrali najpomembnejše besede, izdelali vsebinsko strategijo in nato v divji konkurenci prišli na vrh v Google.com! Zavzeli smo 1. mesto za izraza »Appointment setting service« in 3. mesto za »B2B lead generation« ter jim tako več, kot potrojili obisk spletne strani in  podprli poslovno rast, ki je sledila v zadnjih letih (spodnji posnetek ekrana je iz leta 2012).

Tallinn Hotels – pospeševanje prodaje v turizmu

Za verigo hotelov različnih cenovnih rangov v Talinu smo prenovili portal, izdelali vsebinsko strategijo, in ga optimizirali. Po enem letu (1.4.2014) smo bili 1. v Google za ključne besede »Tallinn Hotels« in »Tallinn Hotel« (danes še vedno v zgornji polovici (Google.com), strani ne optimiziramo že skoraj 2 leti, ker so se v vrh vmešali portali Booking.com, itd., čemur vojni stranka ni želela namenjati proračuna). Pred tem se stran ni prikazovala niti na drugi strani v Google. Veriga hotelov je z novim, večjezičnim portalom povsem zaživela. Vodili smo tudi projekt prenove zadnje, današnje strani.

Celovit pristop k pospeševanju prodaje – Mardi Gras Casino (2012 – 2015, 2017 – )

Hotel in igralni salon na Južni Floridi je iskal načine za povečati obisk. Izdelali smo jim učinkovitejšo spletno stran, in krepko povečali obiskanost in prodajo le te ter tako učinkovito polnili kapacitete. Prenovljeno in optimizirano spletno stran smo iz sence porinili na prvo stran v Google, za več kot 50 izrazov. Glavna ciljana beseda je bila »Best Casino in South Florida« in uspelo nam je, s kar nekaj zadetki na prvi strani. Obiskanost spletne strani smo povečali do te mere, da so morali zaposliti tudi dodatno osebje, ki je odgovarjalo sama povpraševanja, telefone in rezervacije.

 Želite tudi vi povečati prodajo doma ali v tujini?

Vlagate v marketing pa še vedno niste na prvi strani v Google? Se sploh zavedate, koliko vas stane ta napaka? Pomislite kako bi bilo, če bi 10 – 40% vseh potencialnih strank iz Google končalo na vaši spletni strani in ne več na tistih od konkurence. Z učinkovito in optimizirano spletno stranjo je mogoče prodati veliko.

Ne odlašajte na jutri ali drugič. Optimizacija spletne strani ne prinaša takojšnjih rezultatov in konkurenca bo vse večja.

Preberite si, kako optimizirati spletno stran za najvišja mesta v Google. Imate vprašanja, potrebujete nasvet ali konkretno pomoč? Pokličite nas na 031 806 600 ali nam pišite, kar takoj.

Ime in priimek (obvezno):

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Spletna stran:

Sporočilo:

HVALA, KER DELITE PRISPEVEK ŠE Z OSTALIMI!

Analiza obstoječe spletne prisotnosti

ANALIZA SPLETNE STRANI

analiza-web

Analiza spletne strani

Opravili bomo tehnično, oblikovno in vsebinsko analizo vaše spletne strani ter predlagali in implementirali izboljšave.

SEO ANALIZA

SEO Analiza. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

SEO Analiza

Preverili bomo vse tehnične in vsebinske elemente, ki vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih ter predlagali in izvedli izboljšave.

ANALIZA KONKURENCE

Analiza konkurence na spletu. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Analiza konkurence

Celovito bomo analizirali in primerjali vas in vaše konkurente ter vam predstavili načrt za izkoristiti prednosti in priložnosti.

IZDELAVA STRATEGIJE

Izdelava strategije digitalnega marketinga. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Izdelava strategije

Vsak celovitejši nastop na spletu potrebuje celovito strategijo z usklajenimi taktikami, rešitvami, izborom kanalov in segmentiranim nagovorom.

Naročite analizo obstoječe spletne strani / konkurence / prisotnosti

Ime in priimek (obvezno):

Spletna stran:

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Ključi do naših in vaših uspehov

1

metodologija

15+

držav v katerih oglašujemo

40+

strokovnjakov (doma in po svetu)

180+

uspešnih projektov in kampanj

  • učinkovitost
  • inovativnost
  • odličnost
  • intuitivnost
  • osebni pristop
  • zmagovita metodologija
  • najboljše prakse in zadnji trendi
  • vodilne tehnologije
  • se neprestano izpopolnjujemo
  • mednarodni certifikati in nagrade
  • bogate globale izkušnje in prisotnost

Nasveti, za povečanje prodaje

Aktualno

Izdelava spletnih strani Wordpress

IZDELAVA SPLETNIH STRANI: 10 RAZLOGOV, ZAKAJ IZBRATI WORDPRESS

V kolikor razmišljate o: prenovi spletne strani, si želite bolj enostavno dodajati in urejati vsebine, ali želite poenostavljeno upravljati spletno stran...
pristajalna-stran-landing-page

ANATOMIJA UČINKOVITE PRISTAJALNE STRANI V DIGITALNEM TRŽENJU

Ena večjih napak digitalnega trženja, ki jo še vedno prepogosto zasledimo v praksi, je pošiljanje obiskovalcev (z oglaševalskimi kampanjami ali optimizacijo spletne ...
Kako izdelati spletno stran 7 korakov

7 KORAKOV DO POPOLNE SPLETNE STRANI ZA VAŠ POSEL

Dandanes je spletna stran vašega podjetja veliko več, kot le informacijska točka, kjer stranke dobijo več informacij o vaši ponudbi; je vaše glavno prodajno orodje,...
kako optimizirati svojo spleto strani?

KAKO OPTIMIZIRATI SPLETNO STRAN ZA NAJVIŠJA MESTA V GOOGLE?

Investirate v katero koli obliko marketinga ali digitalnega marketinga, vas pa še vedno ni na prvi strani v Google? Več kot 60% vaših potencialnih strank vas vsa...

Matej and his team did an awesome job in helping me figure out why my website dropped in rankings on Google after the last Google quality update this Summer (2017). He is very dedicated and was only SEO expert worldwide (from twelfth I contacted) that knew from the get go what have happen and what to do from here on. We correct everything and my site is ranking even higher now. Very recommended!

Ofir B., www.99bitcoin.com (Izrael, 2017)

Pohvale Digimedii in Mateju za odlično izdelano spletno stran, nad katero smo mi in naše stranke navdušeni. Priporočam!

Črt Banko, Crodent.net (2016)

Matej did a fantastic job with my SEO audit and competition analysis. He provided with detailed feedback about what specifically needed to be improved on my site and how to beat all the competition. The best SEO professional I ever worked with. I am now hiring him to complete several other SEO related projects.

Svetovno znan Afilliate Marketer James R. (ZDA, 2017)

Zelo sem vesela, da sem za izdelavo spletne strani izbrala Digimedio in Mateja, saj je človek, ki se za stranko zares potrudi, jo spodbuja in stalno spremlja, ji svetuje ter poišče najboljše rešitve za končni rezultat – izdelavo kvalitetne spletne strani in oglaševanja.

Manica Smrdelj, vodja profesionalnega vokalnega studia, Studio Cantica, Manica Smrdelj, /s.p. (2013)

Od prvega pogovora dalje so pristopil zavzeto, profesionalno in strokovno. Sprva niti nisem vedel kaj sploh splet prinaša, a želel sem si nekaj posebnega in učinkovitega. Kot so mi obljubili, so upoštevali vse moje želje, spletna stran je enostavna za upravljanje, oblikovana po naših željah in po pol leta prinaša dnevno nova povpraševanja ter polni več, kot tretjino hotela. Profesionalnost in zavzetost, ki je prinesla nepredstavljive rezultate. Toplo priporočam.

Samo, direktor družinskega hotela (2012)

Naše izkušnje

logo-stranka-wsi-anis-Izdelava-spletnih-strani-vsebinski-marketing-spletna-prodaja-B2B
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-marketing-crodent-seo-vsebinski-marketing-digitalno-oglasevanje
logo-stranka-heaven-spletno-oglasevanje-v-iskalnikih-google-oglasevanje-na-spletu-web
logo-stranka-marketinška-agencija-starman-on-page-seo-optimizacija-spletnih-strani-izdelava-spletne-strani
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-natuzzi-vsebinski-marketing-seo-optimizacija-za-google
coca-cola
logo-stranka-wsi-web-marketing-sunsweet-seo-optimizacija-spletnih-strani-vsebinski-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-xtreme-lashes
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-canon-1-seo-optimizacija-spletno-oglasevanje-iskalni-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bmw
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-toyota
clinica-da-mama
alea
mardi-gras-casino
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-spletna-stran-analiza-spletnih-strani-analiza-konkurence-seo
logo-stranka-marketinška-agencija-3port