Od 0 do 300 obiskovalcev dnevno v le nekaj mesecih

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

Zgodba o uspehu: “Od 0 do 300 obiskovalcev dnevno v le nekaj mesecih”

 

Ameriški spletni podjetnik, vplivnež in tržnik partnerskih programov, nas je lani poleti izzval s sodelovanjem na projektu optimizacije njegove nove spletne strani, ki je bila brez obiska.

V nekaj mesecih smo na stran pripeljali tudi čez 300 unikatnih obiskovalcev dnevno in tako presegli vsa pričakovanja. Stran je imela za povrh vsega tudi 287% višjo konverzijo od pričakovane.

 

(Opomba: praznina med novembrom in decembrom je posledica nedelovanja analitike iz nepojasnjenega razloga).

Vse podrobnosti o stranki, korakih dela in kako nastane uspešen spletni posel si lahko preberite v nadaljevanju prispevka.

 

Celotna zgodba

 

Ravno sredi dopustov smo lani med poletjem prejeli vabilo k sodelovanju na področju optimizacije strani, ki se je glasilo nekako tako:

»Pozdravljeni Matej,

imam novo narejeno nišno spletno stran, na kateri prodajam produkte in svojo svetovalno storitev. Imam tudi nekaj Affiliate povezav.

Napisanih imam več kot 20 blog objav, veliko o SEO vem tudi sam, saj to ni moja prva stran, vendar prometa ni od nikoder. Google in Facebook oglasi niso opcija.

Moj prvotni cilj (izračun) je bil na novo spletno stran do decembra pripeljati več, kot 150 obiskovalcev dnevno v nizki in srednji SEO konkurenci. Konverzija obiska iz iskalnikov mora biti vsaj 1% na poslano povpraševanje ali email, ravno tako kliki na vse povezave.

Potrebujem strokovnjaka, ki se bo zares poglobil.

V kolikor tudi sami mislite, da ste to lahko vi, vas vabim podrobno poklepetat o projektu in nadaljnjih korakih.

Hvala,

J. R.«

 

Po podrobni analizi dinamike poslovanja stranke, obnašanja ciljne publike, aktivnostih, ki prinašajo vrednost strani itd. smo odkrili, da nova stran po nekaj mesecih ne dosega pričakovanih rezultatov. In to prerašča v problem.

Zaradi že opravljene same investicije v spletno stran in vsebine, bo svetovalni in spletni posel J. R. ogrožen v kolikor do konca leta ne bo 150 – 200 obiskov dnevno z 1% konverzijo.

Iskanje po storitvah in produktih je približno enakomerno skozi celo leto, je pa v strukturo strani vključena tudi Amazon promocija, ki v decembru lahko v tem primeru že sama po sebi z malo sreče pokrije celotno investicijo.

Sestavljena celotna slika pomena same optimizacije za stranko in projekt, smo skupaj enoglasno ugotovili, da bo največje a hkrati najmanjše tveganje pristopiti celovito začenjši z analizo spletne strani, seo analizo in analizo konkurence.

Ker smo potrebovali rezultate razmeroma hitro (za tiste, ki ne veste, optimizacija strani ne prinaša hitrih rezultatov), smo zasnovali temu prilagojeno strategijo, ter v naslednjih mescih, naredili, kolikor je bilo mogoče tako na vidnosti v spletnih iskalnikih – promet, kot na učinkovitosti same strani – konverzija.

 

Kaj točno smo naredili?

 

Delo smo pričeli s SEO analizo v okviru katere smo celovito preverili vse kar je povezano s SEO optimizacijo spletnih strani (preverili on site optimizacijo, vsebino, tehnični SEO in obstoječo digitalno strategijo ter predstavili poročilo, z vsemi priporočili in potrebnimi izboljšavami, predlogi za naprej.

Stranka je bila zagreto udeležena v vseh korakih; pri iskanju virov informacij za analizo in ob predstavitvi izsledkov ter priporočil, kjer je aktivno sodelovala s praktičnimi predlogi za uresničitev naših predlogov (od stranke tega običajno ne pričakujemo).

Da bi bili še bolj konkretni, smo v nadaljevanju z analizo konkurence odkrili vse priložnosti in se izognili nepotrebnim napakam, razkrili kaj počnejo konkurenti na 1. strani v Google in preverili ali niso naši nameni le iluzije.

Po vseh opravljenih analizah smo imeli jasen pregled nad možnostmi ter vsem, kar so konkurenti počeli in spregledali (tu mislimo sploh na besede in inovativnost).

Za večino besed smo imeli na prvi strani v Google 1 do 3 nepremagljive konkurente v tako kratkem času ter 7 po naši oceni premagljivih povprečnežev. Seveda če bo hrabre spremljalo tudi malo sreče.

Zavedati se morate, da so to zelo predrzne napovedi in početja in takih projektov ne sprejemao, v kolikor stranka nima popolnega razumevanja in realnega pogleda nad možnostmi in verjetnostjo pozitivnega razpleta.

Seveda smo se po vseh opravljenih analizah zavedali tudi svojih asov v rokavu.

Svojo novo konkurenčno prednost smo se odločili poiskali v unikatni in uporabni vsebini v kombinaciji s celovitejšim izborom ključnih besed ter izboljšani uporabniški izkušnji, ki je po prenovi  (nekaj mesecev stare strani) tudi dejansko izsevala veliko večjo resnost in zaupanje.

J. R. je bil nad vsemi ugotovitvami in priporočili navdušen. To so bile njegove misli:

 

 

 

V naslednjih mesecih smo:

  • Stran programersko izboljšali in pohitrili nalaganje.
  • Povsem predelati koncept domače strani in celotne navigacije, ki je bila za uporabnike in SEO zelo neprijazna.
  • Optimizirali URL strukturo.
  • Izboljšati uporabniško izkušnjo na domači strani in najbolj pomembnih podstraneh.
  • Napisati nove vsebine, dopisali obstoječe, vstavili izpuščene besede.
  • Implementirati preko 30 drugih popravkov, ki vplivajo na uvrstitev v Google.

 

Medtem, ko je J.R s svojimi programerji in oblikovalci prenovil stran, pisec posodabljal obstoječa besedila, smo pripravili in implementirali vso pomanjkljivo on site optimizacijo in pričeli s prvimi aktivnostmi off site optimizacije.

Sodelovala sta tudi mojster za tehnični SEO in še en naš strokovnjak za SEO, ki je bil zadolžen za drugo analizo opravljenega dela,  kot četrte oči, ki pregledajo vse še enkrat.

V rekordnem času, petih tednov (septembra) je bila povsem nova podoba strani z dodelano vsebino in novo url strukturo  v živo.

V naslednjih tednih je pisec pripravil dodatne blog in vizualne vsebine ter tako implementiral predlagano dopolnitev vsebinske strategije. Mi pa smo se posvetili z zavihanimi rokavi še grajenju povezav in vsem ostalim aktivnostim mesečne SEO optimizacije.

Tekom celotnega projekta smo razmišljali in delovali precej izven ustaljenih okvirjev za optimizacijo strani, prav tako lahko trdimo glede podaje predlogov in priporočil za naprej.

Delo je potekalo od julija do novega leta. V prvih dveh mesecih je bila izvedena SEO analiza, analiza konkurence, dopolnjena vsebinska strategija in on site optimizacija. Sledili so 4 meseci grajenja povratnih povezav.

Preden podrobno predstavimo še rezultate, bi radi poudarili dejstvo, da je bila stranka izredno zagreta za uspeh samega projekta in vključena z pomembnimi idejnimi in drugimi inserti, saj je tudi finančno odvisna od izida projekta.

 

Čez 300 obiskov dnevno in uspešen zagon novega spletnega posla

 

Dober doseg na socialnih omrežjih, sploh Twitter, zelo pozitiven odziv na članek z unikatno vsebino v niši in pametno izbrane povratne povezave, ki so prijele dovolj hitro, da so prenesle na stran pozitivni učinek v nekaj mesecih, so nam ob zelo močnem tehničnem SEO, vsebini ter odličnem izboru neizkoriščenih besed konkurence, prinesle nepričakovano dobre rezultate.

 

Presegli smo vsa pričakovanja

 

Spletna stran se uvršča na prvo stran v Google za ogromno ključnih besed. Prav tako smo iz popolnoma nič uspeli spraviti dnevni promet na 300 v le nekaj mesecih dela, konverzijo pa zvišali za nepričakovanih 287%.

Kljub temu, da se je obseg in vrednost celotne investicije podvojil v primerjavi z načrtovanim proračunom, je povečan in izredno kvaliteten obisk, z veliko ogledanimi podstranmi in nadpovprečno dolgimi obiski, ter skoraj trikratno konverzijo od pričakovane (tako za storitve, kot posamezne produkte in partnerske programe) stranki že med samim sodelovanjem z rezerviranimi svetovanji po novem letu povrnil celotno investicijo.

Ob tem je bil izkupiček za decebmer preko 1000€ zaslužka le od promocije partnerskega programa Amazon, ter še nekaj sto evrov iz naziva Affiliate partnerskih programov.

 

Za katere besede bi se pa vi radi prikazovali v Google? Pišite nam!

 

Tudi v vašem primeru lahko preučimo stran in konkurenco ter v naprej predvidimo kolikšne so možnosti.

Pišite nam na kontakt@digimedia.si.

Vam je zgodba všeč? Imate znanca, ki bi potreboval podobno pomoč? Delite zgodbo na socialnih omrežjih.

Hvala!