ANATOMIJA UČINKOVITE PRISTAJALNE STRANI V DIGITALNEM TRŽENJU

Ena večjih napak digitalnega trženja, ki jo še vedno prepogosto zasledimo v praksi, je pošiljanje obiskovalcev (z oglaševalskimi kampanjami ali optimizacijo spletne strani) na domačo stran.

Čeprav je bilo to že tolikokrat poudarjeno, omenjeno napako v praksi še vedno prepogosto zasledimo.

Dejstva pa so poznana: dobro zasnovana pristajalna spletna stran krepko poveča stopnjo konverzije obiskovalcev v vaše stranke.

Še boljša novica pa se skriva v tem, da pristajalne strani ni tako težko postaviti, kot se morda sliši.

Kaj sploh je pristajalna spletna stran?

Pristajalna spletna stran, v angleščini “landing page”, je v vsakem danem primeru tista podstran ali domača stran (napaka!), na katero pristanete (v angleščini “land”), ko kliknete na povezavo, ki vas zanima, kjerkoli na spletu.

Namen pristajalnih strani je, da po pristanku prepriča obiskovalca ter ga pripravi do tega, da opravi naslednji korak:

  • če je iskal proizvod ali storitev, pošlje povpraševanje,
  • če je iskal le odgovor na vprašanje, pusti email naslov,
  • če je zelel kupiti proizvod, opravi nakup, itd.,

brez dodatnega navigiranja po podstraneh.

Torej je nujno, da gre za samostojno podstran ali stran, ki je usmerjena v samo en izbran cilj, njen namen pa je konvertirati obiskovalce v karkoli želite (sledilce, povpraševalce, stranke, itd.).

A tako, kot vsaka spletna stran ali podstran, tudi pristajalne strani ne morejo učinkovito prodajati, če niso konsistentne s sporočili v povezavah in oglasih ali se na njih ne znajdejo pravi obiskovalci.

Da bodo vaše kampanje digitalnega marketinga in SEO optimizacije strani, kar se da učinkovite, boste morali poskrbeti za učinkovito in enotno noto, ki bo zainteresirane vodila od klika, do konverzije; od trenutka, ko z boste z oglasom ali povezavo, kjerkoli po spletu, vzbudi njihovo zanimanje, do sporočila v oglasu ali povezavi, sporočila na pristajalni strani, ciljem na pristajalni strani in pozivom k dejanju.

Kaj zgornje pomeni v praksi?

Če oglašujete turistične apartmaje, in je zainteresirani kliknil na oglas s soncem obsijane hiške ob morju, pristal pa na domači strani spletne turistične agencije, ali na podstrani z več različnimi apartmaji, to ni optimalno zasnovana kampanja digitalnega trženja. Optimalna kampanja vas bo pripeljala na podstran, kjer boste videli identični apartma, z vsemi potrebnimi podatki o merah, kvaliteti, lokaciji, ceni in ostalih podatkih, na podlagi katerih boste lahko opravili racionalno odločitev o najemu. Naloga same pristajalne strani pa je ta, da obiskovalce podzavestno prepriča, da opravijo konverzijo “tukaj in zdaj”. Pred tem pa je potrebno paziti, da jih iz katerega koli razloga ne odvrne od namere.

Skica učinkovite pristajalne strani

pristajalna-stran-landing-page

Obvezni elementi pristajalne strani:

  1. Naslov
  2. Video
  3. Ključne prednosti
  4. Poziv k dejanju
  5. kompaktna in enovita razporeditev elementov
  6. Deli s prijatelji
  7. Uspešni primeri iz prakse
  8. Pozitivna pričanja zadovoljnih strank
  9. Garancije, certifikati, priznanja

Izdelava pristajalnih strani

Pristajalno spletno stran, v okviru digitalnega trženja najbolje pripravimo po spodnjih korakih.

1. Identificirajte persone strank

Kot pri vsaki drugi marketinški strategiji, je tudi tukaj pomembno, da razumete, kateri ljudje so vaša ciljna publika. To je vsaj toliko pomembno, kot vaši izdelki ali storitve sami po sebi. Zamislite si, da se nameravate lotiti ribarjenja: verjetno bi najprej raziskali, kakšne vrste ribe se tam nahajajo, ker je od tega odvisna vaša izbira vabe! Da ilustriramo na primeru: z vabo, primerno za lovljenje brancinov, ne boste ravno uspešni pri lovljenju katere druge vrste rib. Pristajalne strani na nek način delujejo, kot vaba; če želite ujeti vaše kosilo, morate najprej razumeti, kaj in na kaj boste lovili.

Ko ste uspešno identificirali vašo ciljno publiko potencialnih strank, boste imeli več informacij, na podlagi katerih lahko zgradite pristajalno stran, ki je zanje najbolj primerna, ter oglase in sporočilo, s katerim boste ljudi pozivali k obisku in konverziji.

2. Postavite cilj

Domače strani niso najbolj primerna izbira za pristajalno stran že po sami definiciji. Tipično le-te sestojijo iz splošnih informacij in služijo, kot vstopna točka do podstrani, kazalo strani in splošna predstavitev. Namen pristajalnih strani pa je konverzija, npr. prodaja, vpis na mailing listo, izpolnitev ankete…

Vsaka pristajalna stran mora imeti svoj in samo en primarni cilj – v kolikor to pomeni ustvarjanje več različnih podstrani za isto kampanjo, zasnovanih na podlagi različnih izidov, ali za ciljanje različnih segmentov vaše ciljne publike, bo to veliko boljša izbira, kot pošiljanje vseh obiskovalcev iz vsake kampanje na domačo stran ali splošno podstran, ki je namenjena širši ciljni publiki. Bolj kot je spletna stran po meri obiskovalca, prej se poistoveti z njo in prej bo izpolnila cilj.

Najpogostejši cilji pristajalnih strani so: zbiranje email naslovov, direktna prodaja izdelkov ali storitev, priprava obiskovalcev do tega, da izpolnijo vprašalnik ali obvestijo prijatelja o vaši ponudbi itd. Vsako dejanje, za katero želite, da ga vaši obiskovalci naredijo, je obravnavano kot cilj, okoli katerega je potrebno zgraditi pristajalno stran, vsebino, sporočila in pozive k dejanju.

3. Pristajalno stran optimizirajte za konverzijo

Pristajalna stran z visoko konverzijo upošteva nekaj pomembnih smernic. Najpomebnejši nasvet, ki vam ga lahko ponudimo pri izdelavi pristajalne spletne strani je ta, da morate odmisliti in odstraniti vse odvečne in moteče elemente, ki bi utegnili obiskovalce zmesti, preusmeriti njihovo pozornost ali odvrniti od vašega glavnega cilja (en primer tovrstnih motečih elementov je npr. navigacija in povezave do drugih podstrani).

Drugi zelo pomemben element je naslov. Imeti mora največjo velikost pisave, njegovo glavno sporočilo pa mora biti jasno in ciljno usmerjeno. Ravno tako mora biti tesno povezan in enoten s sporočilom, ki ga obiskovalci vidijo v oglasu ali povezavi, na katero so kliknili, da so pristali na pristajalno stran. Besedila in same vsebine ne sme biti preveč. Pozitivno bodo na učinkovito konverzijo vplivali tudi multimedijski elementi, slike, videji ter elementi, ki vzbujajo zaupanje, kot so priporočila in mnenja zadovoljnih strank, pozivi k dejanju, certifikati, vaše uspešne zgodbe, itd.

Na začetku in/ali na koncu pristajalne strani mora biti obrazec, kar je eden izmed najpomembnejših elementov pristajalne strani. V kolikor le-ta ne deluje pravilno ali poziva obiskovalce na nejasen način, se vaše trdo delo, do te točke, ne bo obrestovalo. Besedilo v obrazcu in okoli njega mora biti kratko in jedrnato: več polj, kot jih mora obiskovalec izpolniti, manjša je verjetnost, da se bo s tem pripravljen ukvarjati.

4. Merite rezultate

Namen pristajalnih strani je pretvoriti čim več obiskovalcev v kupce, sledilce ali kakorkoli drugače ciljno povezane subjekte. Glede na to, da na učinkovitost pristajalne strani vpliva že vsaka malenkost, barvni odtenek, napis, element in vsaka manjša sprememba, bo vaša pristajalna stran še toliko bolj učinkovita, če boste dogajanje spremljali v spletni analitiki ter na podlagi izsledkov optimizirali delovanje celotne kampanje.

Spremljanje rezultatov je tako življenjskega pomena za vsako kampanjo digitalnega trženja. Najbolj učinkovite kampanje digitalnega marketinga predvidevajo tudi testiranje (izmenično prikazovanje itd.) več različnih pristajalnih strani ter njihovo medsebojno primerjanje. Ko ste določili, katera izmed njih je najbolj uspešna, je izbira na dlani! Ob vsakem novem pomembnem izsledku iz spletne analitike pa optimizirajte pristajalno stran ali kateri koli drugi element akcije digitalnega trženja.

Naj bo tudi vaša naslednja kampanja in pristajalna stran, kar se da učinkovita.

V kolikor imate kakršno koli vprašanje, potrebujete nasvet, pomoč pri zasnovi pristajalne strani oz. kampanje digitalnega trženja ali bi preprosto želeli prodati še več preko spleta, nas pokličite na 031 806 600 ali nam pišite na: kontakt@digimedia.si

Delite prispevek s prijatelji na Linkedinu, Facebooku, Twitterju ali Google+ ter ga pošljite osebi, ki jo imate v mislih, po elektronski pošti:

Analiza obstoječe spletne prisotnosti

ANALIZA SPLETNE STRANI

analiza-web

Analiza spletne strani

Opravili bomo tehnično, oblikovno in vsebinsko analizo vaše spletne strani ter predlagali in implementirali izboljšave.

SEO ANALIZA

SEO Analiza. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

SEO Analiza

Preverili bomo vse tehnične in vsebinske elemente, ki vplivajo na uvrstitev vaše spletne strani v iskalnikih ter predlagali in izvedli izboljšave.

ANALIZA KONKURENCE

Analiza konkurence na spletu. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Analiza konkurence

Celovito bomo analizirali in primerjali vas in vaše konkurente ter vam predstavili načrt za izkoristiti prednosti in priložnosti.

IZDELAVA STRATEGIJE

Izdelava strategije digitalnega marketinga. DIGIMEDIA, digitalni marketing - WSI

Izdelava strategije

Vsak celovitejši nastop na spletu potrebuje celovito strategijo z usklajenimi taktikami, rešitvami, izborom kanalov in segmentiranim nagovorom.

Naročite analizo obstoječe spletne strani / konkurence / prisotnosti

Ime in priimek (obvezno):

Spletna stran:

Email (obvezno):

Telefonska številka (obvezno):

Ključi do naših in vaših uspehov

1

metodologija

15+

držav v katerih oglašujemo

40+

strokovnjakov (doma in po svetu)

180+

uspešnih projektov in kampanj

  • učinkovitost
  • inovativnost
  • odličnost
  • intuitivnost
  • osebni pristop
  • zmagovita metodologija
  • najboljše prakse in zadnji trendi
  • vodilne tehnologije
  • se neprestano izpopolnjujemo
  • mednarodni certifikati in nagrade
  • bogate globale izkušnje in prisotnost

Nasveti, za povečanje prodaje

Aktualno

Izdelava spletnih strani Wordpress

IZDELAVA SPLETNIH STRANI: 10 RAZLOGOV, ZAKAJ IZBRATI WORDPRESS

V kolikor razmišljate o: prenovi spletne strani, si želite bolj enostavno dodajati in urejati vsebine, ali želite poenostavljeno upravljati spletno stran...
pristajalna-stran-landing-page

ANATOMIJA UČINKOVITE PRISTAJALNE STRANI V DIGITALNEM TRŽENJU

Ena večjih napak digitalnega trženja, ki jo še vedno prepogosto zasledimo v praksi, je pošiljanje obiskovalcev (z oglaševalskimi kampanjami ali optimizacijo spletne ...
Kako izdelati spletno stran 7 korakov

7 KORAKOV DO POPOLNE SPLETNE STRANI ZA VAŠ POSEL

Dandanes je spletna stran vašega podjetja veliko več, kot le informacijska točka, kjer stranke dobijo več informacij o vaši ponudbi; je vaše glavno prodajno orodje,...
kako optimizirati svojo spleto strani?

KAKO OPTIMIZIRATI SPLETNO STRAN ZA NAJVIŠJA MESTA V GOOGLE?

Investirate v katero koli obliko marketinga ali digitalnega marketinga, vas pa še vedno ni na prvi strani v Google? Več kot 60% vaših potencialnih strank vas vsa...

Matej and his team did an awesome job in helping me figure out why my website dropped in rankings on Google after the last Google quality update this Summer (2017). He is very dedicated and was only SEO expert worldwide (from twelfth I contacted) that knew from the get go what have happen and what to do from here on. We correct everything and my site is ranking even higher now. Very recommended!

Ofir B., www.99bitcoin.com (Izrael, 2017)

Pohvale Digimedii in Mateju za odlično izdelano spletno stran, nad katero smo mi in naše stranke navdušeni. Priporočam!

Črt Banko, Crodent.net (2016)

Matej did a fantastic job with my SEO audit and competition analysis. He provided with detailed feedback about what specifically needed to be improved on my site and how to beat all the competition. The best SEO professional I ever worked with. I am now hiring him to complete several other SEO related projects.

Svetovno znan Afilliate Marketer James R. (ZDA, 2017)

Zelo sem vesela, da sem za izdelavo spletne strani izbrala Digimedio in Mateja, saj je človek, ki se za stranko zares potrudi, jo spodbuja in stalno spremlja, ji svetuje ter poišče najboljše rešitve za končni rezultat – izdelavo kvalitetne spletne strani in oglaševanja.

Manica Smrdelj, vodja profesionalnega vokalnega studia, Studio Cantica, Manica Smrdelj, /s.p. (2013)

Od prvega pogovora dalje so pristopil zavzeto, profesionalno in strokovno. Sprva niti nisem vedel kaj sploh splet prinaša, a želel sem si nekaj posebnega in učinkovitega. Kot so mi obljubili, so upoštevali vse moje želje, spletna stran je enostavna za upravljanje, oblikovana po naših željah in po pol leta prinaša dnevno nova povpraševanja ter polni več, kot tretjino hotela. Profesionalnost in zavzetost, ki je prinesla nepredstavljive rezultate. Toplo priporočam.

Samo, direktor družinskega hotela (2012)

Naše izkušnje

logo-stranka-wsi-anis-Izdelava-spletnih-strani-vsebinski-marketing-spletna-prodaja-B2B
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-marketing-crodent-seo-vsebinski-marketing-digitalno-oglasevanje
logo-stranka-heaven-spletno-oglasevanje-v-iskalnikih-google-oglasevanje-na-spletu-web
logo-stranka-marketinška-agencija-starman-on-page-seo-optimizacija-spletnih-strani-izdelava-spletne-strani
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-natuzzi-vsebinski-marketing-seo-optimizacija-za-google
coca-cola
logo-stranka-wsi-web-marketing-sunsweet-seo-optimizacija-spletnih-strani-vsebinski-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-xtreme-lashes
logo-stranka-wsi-marketinška-agencija-canon-1-seo-optimizacija-spletno-oglasevanje-iskalni-marketing
logo-stranka-digitalni-marketing-bmw
logo-stranka-digimedia-digitalni-marketing-toyota
clinica-da-mama
alea
mardi-gras-casino
logo-stranka-digitalni-marketing-bolcic-spletna-stran-analiza-spletnih-strani-analiza-konkurence-seo
logo-stranka-marketinška-agencija-3port