Pospeševanje prodaje na tujih trgih – Recept za uspeh

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

Pot do uspeha naših strank na tujih trgih

 

Če imate dolgoročno vizijo svojega posla ali spletne trgovine na tujih trgih in želite:

  • več strank, poslov / nakupov na tujem trgu;
  • reden dotok novih strank, poslov / nakupov na tujem trgu;
  • biti najdeni v spletnih iskalnikih, ko vaše potencialne stranke iščejo vaše proizvode in storitve  v Google.com, Google.it,…,

so naslednje vrstice, kot nalašč za vas.

V zadnjem času (so)ustvarjamo nekaj uspešnih zgodb na tujih trgih.  Skrbimo za kvalitetno obiskanost, najvišja mesta v Google.com, Google.it… in učinkovitost spletnih mest.

Ker v vseh primerih zanesljivo vplivamo na povečanje prodaje in rast posla smo se odločili pot do njihovega uspeha, in možnost, da le ta obstaja, deliti z vami.

Vaše stranke vas iščejo, a vas ne najdejo

 

Zakaj vam to govorimo? Pomislite za trenutek kako se sami obnašate, ko iščete več informacij in rešitve na svoje težave; poizvedujete za sodelovanje ali nakupujete preko spleta.

Največkrat greste v Google ali kak drug spletni iskalnik in vpišete, kar iščete, odprete nekaj zavihkov, najverjetneje, le tiste iz prve strani, si preberete več in se odločite za enega ali več primernih ponudnikov pri katerih kupite, povprašate za ponudbo, se prijavite na novice ali jim začnete kako drugače slediti.

Tudi, če se sami ne obnašate ravno tako, naj vam povemo, da 70% – 90% uporabnikov spleta in vaših potencialnih strank se.

Po vsem svetu.

 

Je tak način pospeševanja prodaje primeren za vas?

V tem trenutku, imamo žal veliko premalo informacij o vašem poslu in spletni strani, da bi lahko karkoli rekli.

V splošnem se lahko temu odgovoru približate sami, če vam zaupamo, da je tak način primeren za vsa podjetja in spletne trgovine, po čigar storitvah in produktih ljudje povprašujejo v dovoljšnji količini, da se obseg dela, ki je potreben za priti na prvo stran Google v danem primeru, rentabilno obrestuje večkratno.

Kako do celovite rešitve na to “magično” enačbo?

S poglobljeno analizo konkurence, SEO analizo in pravilno interpretacijo podatkov je mogoče učinkovito napovedati:

  • kolikšne so možnosti uspeha,
  • kakšen bo ta uspeh in
  • koliko dela je potrebnega, da bi do tam prišli.

V naših primerih sodelujemo predvsem z malimi in srednje velikimi podjetji / spletnimi trgovinami, ki že nastopajo ali šele prodirajo na trge Italija, ZDA, Kanada, VB, itd. (tudi Slovenije, a to ni predmet te vsebine, več o tem kdaj drugič).

Skupnega jim je predvsem to, da imajo dolgoročno vizijo svoje zgodbe na tem trgu, potrebovali so recept (in strokovnjake), ki jim jo bodo pomagali jih učinkovito uresničiti.

 

Recept za pospešiti prodajo

 

Pospeševanje prodaje preko spleta vedno obravnavamo vsaj dvoplastno:

  • promet – potencialne stranke je potrebno poiskati in jih pripeljati na spletno stran – obisk;
  • konverzija (učinkovitost) – obiskovalce je potrebno konvertirati v stranke, prepričati v nakup itd.  – učinkovito spletno mesto.

Ker ciljamo na prvo strani v Google in ker si vsi želimo na prvi strani v Google le najboljše vsebine ter privlačne in enostavno razumljive spletne strani, kvalitetne storitve, produkte in rešitve, smo tudi mi to vzeli, kot “magično formulo“.

 

Ključni elementi uspeha projektov pospeševanja prodaje na tujih trgih z optimizacijo spletnih strani so:

  • pravilno izbrane ključne besede,
  • pravilno optimizirana URL arhitektura,
  • spletna stran  z enostavno navigacijo in učinkovito uporabniško izkušnjo,
  • popolna on site optimizacija,
  • odlično napisana in naštudirana unikatna vsebina v optimizirani vsebinski strategiji
  • celovita strategija mesečne optimizacije (del česar so med drugim pridobivanje povratnih povezav, signali iz socialnih omrežij itd.).
  • izkušnje, znanje, prebrisanost, dobre ideje in veliko potrpljenja.

 

Koraki

  • Analiza stanja
  • Analiza konkurence in ključnih besed
  • Priprava on site optimizacijskega načrta in izbor ključnih besed
  • Analiza spletne strani in dodelava le te (ali prenova)
  • “On-site” optimizacija spletne strani
  • Tehnična optimizacija
  • Optimizacija vsebine
  • Priprava in implementacija vsebinske strategije in
  • Celovita strategija “off-site” optimizacije (socialna omrežja, PR, pridobivanje povezav,…).

 

Rezultati

 

“Niti razmišljali nismo, da bi lahko bili tudi mi na prvi strani v Google.it, organsko”

 

Ozadje

Slovenski blagovni znamki, ki preko spletne trgovine prodaj tehnične pripomočke in opremo na italijanski trg ter že dosegajo zadovoljive rezultate z Google AdWords ter Facebook oglaševanjem pomagamo povečati prodajo preko Google tudiorgansko.

 

Koraki

Pred začetkom sodelovanja stranka ni imela definirane strategije optimizacije spletne strani, zato smo začeli od začetka.

  • Prenovili spletno trgovino,
  • dodelali vsebinsko strategijo,
  • izbrali prave ključne besede,
  • implementirali celotno “on site” in “off site” strategijo optimizacije spletne trgovine.

 

Rezultat

Prvi sklop najpomembnejših besed je na prvi strani Google.it.

Skupaj z AdWords oglaševanjem poberemo več, kot 40% vseh klikov in obiskovalcev na besede v sliki (za primerjavo so pred tem samo z AdWords oglaševanjem dosegali med 10% in – 20%).

 

Z večjim deležem organskega prometa se je povečala tudi povprečna transakcija in sama stopnja konverzije.

 

Pospeševanje prodaje v italiji prvo mesto v Google.it

 

V praksi to pomeni, da nismo le več, kot podvojili promet.

Stranke, ki obiščejo spletno trgovino preko organskega klika se v večjem % odločajo za nakup in v povprečju kupijo več.

 

“Prva stran v Google.com za močne prodajne besede z nekaj sto oz. tisoč iskanji mesečno”

 

Za uspešno blagovno znamko, ki prodaja svoje proizvode končnim kupcem po vsem svetu optimiziramo spletno stran, blog in spletno trgovino s poudarkom na optimizaciji za ameriški in globalni trg.

 

Koraki

Sodelovanje smo pričeli z analizo obstoječe strategije optimizacije.

Sledila je obsežna raziskava ključnih besed (preko 40.000). Naj vas kar potolažimo, da ni orodja, ki bi to delo opravilo namesto vas. Vse te besede je potrebno vsaj enkrat pregledati ročno.

  • Izboljšali smo URL strukturo.
  • Preuredili blog.
  • Implementiramo vsebinsko strategijo in “white hat” strategijo optimizacije spletne strani.

 

Rezultati

Besede v srednje težki konkurenci z visokim prodajni namenom, ki jih pred tem sploh ni bilo v vsebinski strategij, smo pripeljali na prvo stran Google.com.

Pospeševanje prodaje Globalno, ZDA, Kanada, Anglija.. prva stran v Google

 

 

Od 0 do 300 obiskovalcev dnevno in prva stran v Google.com v manj, kot pol leta

 

Ameriškemu podjetniku smo prenovili in optimizirali spletno stran s partnerskimi programi in svetovalno storitvijo. V nekaj mesecih je obisk strani presegel tudi 300 unikatnih obiskov dnevno, kar je bilo precej nad pričakovanim. Vse o tej zgodbi smo že pisali našem blogu in si lahko preberete tukaj.

V spodnji sliki pa posnetek spletne analitike in navdušenje stranke.

 

 

 

Implementirajte tudi sami dolgoročno strategijo pospeševanja prodaje na tujih trgih

 

Sedaj, ko imate še recept, zares nimate več izgovorov.

Če ne veste oz. ne utegnete vsega sami ali sploh še niste tam in bi želeli, da vam pomagamo za začetek sploh preveriti kakšne in kolikšne so vaše možnosti, smo vam na voljo.

 

Pokličite nas na o31 806 600 ali nam pišite preko kontaktnega obrazca.

 

Če vam je bila objava všeč, pomagajte tudi vi nam in jo delite s svojimi znanci na socialnih omrežjih.