iskalni marketing koper ljubljana slovenija

Iskalni marketing: hitro in zanesljivo do novih strank

Certificirani svetovalci, globalne izkušnje, zanesljive rešitve, osebni pristop.

Kaj je iskalni marketing?

 

Če se še vedno sprašujete, kje in kako najhitreje do novih strank na spletu, si nujno preberite naslednje vrstice.

Izraz izhaja iz angleščine (Search Engine Marketing) in opredeljuje oglaševanje v spletnih iskalnikih in optimizacijo spletnih strani za iskalnike. Razlage izraza sicer v marsikateri mednarodni literaturi ob plačanem oglaševanju v iskalnikih, optimizacije spletnih strani sploh ne uvrščajo v iskalni marketin, a glede na to da se za oglaševanje v spletnih iskalnikih porablja približno petktat večji propračun kot za SEO in se z njim generira za približno le 20 % prometa iz iskalnikov, bomo v našem pojmovanju iskalnega marketinga upoštevali oboje.

Bogate slovenske in globalne izkušnje na področju optimizacije konverzije in optimizacije strani za iskalnike, poznavanje iskalnih algoritmov, skrivnosti Google AdWords oglaševanja in spremenjenega obnašanja potrošnikov v zadnjih letih, nam omogočajo preko iskalnikov učinkovito dosegati od 60 – 90 % vseh vaših potencialnih strank na oba načina.

Ne glede na panogo in vašo velikost, ter na vse možnosti, ki jih digitalni marketing ponuja, je optimizacija strani za spletne iskalnike še vedno osnova in ključ skoraj vsake dolgoročno naravnane strategije digitalnega marketinga. Optimizirane spletne strani ne izgubljajo kar tako mest v iskalnikih, ko pridejo na vrh, so večkrat najdene v spletnih iskalnikih (ko se išče ravno vaše storitve, proizvode) in imajo več obiska ter pozitivno vplivajo na raven vaše prodaje. Ker je na prvi strani prostora le za priblližno deset neplačanih organskih rezultatov je oglaševanje v spletnih iskalnikih komplementarna rešitev, ki za razliko od optimizacije spletne strani, prinaša takojšen učinek. Iskalni marketing se tako vrti okoli vaših strank in ključnih besed, kombinira optimizacijo in spletno oglaševanje v iskalnikih ter nadgrajuje ti dve obliki spletne promocije.

 

Zakaj je iskalni marketing tako pomemben za vaš posel?

 
“Če vas ni na prvi strani v Google, vas ni” 

Pomislite, kako se obnašate, ko nekaj potrebujete. Ste tudi sami med tisto večino, ki gre v Google in ostale spletne iskalnike, ter poišče kar potrebuje? Večina vaših potencialnih strank, se obnaša ravno tako. Vsakodnevno vas išče v spletnih iskalnikih. Kot lahko sklepate, je iskalni marketing, tista oblika marketinga, ki vaše potencialne stranke pripelje iz spletnih iskalnikov na vašo spletno stran.

Obiskovalci, ki pridejo na vašo spletno stran iz spletnih iskalnikov, naj si bo preko organskega rezultata(zeleno v spodnji sliki) ali tekstovnega oglasa (zgornji, modro obarvani rezultati v spodnji sliki), so vaše izdelke in storitve sami poiskali, zato predstavljajo najbolj resne stranke na spletu.

  

iskalni marketing in oglaševanje v iskalnikih

 

Več plačanih in neplačanih povezav, kot imate na prvi strani za vpisano poizvedbo, večji odstotek klikov na spletno stran boste prejeli. Plačani tekstovni oglasi, ki se prikazujejo na prvi strani iskalnikov v povprečju skupaj prejmejo med 20 % in 30 % vseh klikov. Neplačani, organski rezultati pa prejmejo približno ostalih 70 %, od tega skoraj polovico, prvi neplačan oglas (v povpreču). Le dobrih 5 % uporabnikov spleta si ogleda rezultate tudi na drugi strani iskalnikov, zato se enostavno morate pojaviti na prvi strani! Dober tekstovni oglas lahko prinese več klikov, kot jih prinese drugo uvrščeni rezultat med neplačanimi rezultati. Največ klikov še vedno pobere prvi neplačan rezultat v spletnih iskalnikih. V kolikor imate poleg prvih neplačanih rezultatov ob enem še plačan tekstovni oglas, lahko v mnogih primerih pričakujete tudi do  60% vseh klikov in več, saj se učinek na kredibilnost ne sešteva ampak množi.

A to ni edini vidik iskalnega marketinga. Spregledati ne smemo niti dejstva, da vas bo več kot 70% poslovnih partnerjev in strank (v nekaterih panogah (B2B) tudi več kot 90%) preverilo v iskalnikih, že pred prvim stikom z vami in si tako oblikovalo že več kot 50% nakupne odločitve, če bodo z  vami sodelovali ali ne, preden bodo sploh stopili v stik z vami (vir: CEB). Zato je potrebno učinkovito upravljati tako organske rezultate (promet), kot tudi spletno stran in vsebino (konverzija = učinkovitost), ki se najde za posameznim rezultatom v iskalniku.

 

 

Spletno oglaševanje na klik v spletnih iskalnikih (Google, Bing…)

 

Oglaševanja na spletu se lotevamo na večkrat preverjen in zanesljiv način, ki obsega celovit strateški pristop. Naš izbor kanalov, ključnih besed, taktik in strategj ter izvedba oglaševanja na klik, vam bodo zagotovo pomagalli požeti prodajne sadove in povečati prihodke.

Namen Google AdWords oglaševanja v spletnih iskalnikih je podoben kot pri (SEO) optimizaciji strani za spletne iskalnike, pritegniti več obiskovalcev na spletno mesto in tako povečati prodajo. Pri Google oglaševanju v spletnih iskalnikih plačate vsak klik na oglas.

Čeprav se pri iskanju zadetkov v spletnih iskalnikih plačljivi oglasi in organski rezultati iskanja pojavijo na isti strani, je med njimi pomembna razlika. Oglasi v Googlu in ostalih iskalnikih se navadno pojavijo že na samem vrhu strani in so rahlo obarvani ali drugače označeni, tako da so še bolj izstopajoči, kot organski rezultati. Vsakokrat, ko uporabnik klikne na tak oglas, lastniki spletne strani plačajo za ˝njegov klik˝. Najbolj poznana in razširjena oblika takega oglaševanja je Google (AdWords) oglaševanje v svojem iskalniku. Izvajamo in poznamo pa še Bing, Yahoo, Najdi.si oglaševanje itd.  Taka oglaševanja so najhitrejša pot do novih poslov in strank na internetu.

SEO – optimizacija spletne strani vs. oglaševanje v spletnih iskalnikih

 

Najbrž se že sprašujete katera rešitev je bolj primerna za vas – optimizacija vaše spletne strani, ali oglaševanje na klik. Čeprav sta rešitvi na videz  podobni in obe pripomoreta k učinkovitejši prodaji, zaradi povečane vidnosti v spletnih iskalnikih, je odgovor kompleksnejši in odvisen od tega kakšni so vaši poslovni in prodajni cilji oz. cilji posamezne kampanje.

SEO – optimizacija spletne strani je proces, ki je počasnejši, obsežnejši in ima dolgotrajnejše učinke ter v povprečju višje donose, medtem ko z oglaševanjem na klik dosežemo hitre rezultate ob fiksnih stroških. Oglasi se tako prikazujejo le po pred nakazilu in se po porabljenem proračunu zaustavijo. Organski rezultati pa ohranijo svoje mesto dolgoročneje, vse dokler jih kdo od konkurentov ne prehiti, kar se pa poredko dogaja, ko se enkrat znajdete v zgornji polovici prve strani rezultatov in ne zaspite na lovorikah.

  

Je iskalni marketing primeren tudi za vas?

 

Če vaša poslovna ideja potrebuje čim večji doseg potencialnih kupcev in temelji predvsem na pridobivanju novih strank potem so rešitve iskalnega marketinga prava izbira za vas. Na vašo spletno stran bomo pritegnili prave obiskovalce, s čimer ne boste le povečali prepoznavnosti in vidnosti, temveč tudi dejansko prodajo in odstotek konverzije (učinkovitosti strani), kar bo posledično pozitivno vplivalo na rast podjetja.

Pomislite, ko sami iščete določene izdelke ali storitve po ključnih besedah v spletnih iskalnikih, kot je Google. Na katere zadetke kliknete za dodatne informacije? Največkrat seveda na tiste, ki se pojavijo na prvi strani, po možnosti na najvišjih mestih.

Vsak uporabnik različno poizveduje po izdelkih in storitvah, ki jih v danem trenutku želi ali celo potrebuje. Predvidevanje iskalnih trendov, sprememb povpraševanja in specifičnih nakupnih navad so sestavni deli spletne optimizacije. Vsak uporabnik bo drugače zaznal vašo prisotnost, oglas, spletno stran, pomembno pa je, da veste, kateri so vaši ciljni kupci, kako jih čim bolj racionalno pritegniti in kako prtegniti najbolj zainteresirane.

Ne prepuščajte strank konkurenci. Pišite nam preko spodnjega kontaktnega obrazca in dogovorili se bomo za informativni posvet ter vam podrobneje predstavili možnosti, ki jih imate.

 

Povečajte prodajo z iskalnim marketingom

 

Pokličite nas na 031 806 600 ali nam pišite preko kontaktnega obrazca.